|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
BEHEMOTH godveredomme! Dit slaat nergens op. |
|
hier wil ik eigenlijk wel bij zijn, de Baroeg staat bij mij in de Agenda,... Behemoth is een geweldige band ! I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Naglfar ja... |
|
Behemoth moet de tour nog bevestigen... |
|
quote:ik zei het toch in mannen met lang haar topic! Die kerel van de Mundo zei al een paar weken geleden tegen me dat alles al bevestigd was hoor (reactie op laatste post in dit topic) |
|
Volgens Ludas van Sauron nog niet! |
|
naglfar behemoth |
|
quote: Zeker ook geen slechte band nee ... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Hophophop naar de Goudvishal dan!! light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
goudvishal als het goed is kloote dat het dan weer zo fucking druk gaat worden |
|
Aangezien Metallica is uitverkocht ben ik ook opde goudvishal toegewezen Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: hiphop in de goudvishal Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Ja, Behemoth is uber hiphop met hoge tempo's... |
|
quote: Als ik niet beter wist zou ik lachen, maar dit is erg triest. Dit slaat nergens op. |
|
Nou, dan ga ik wel niet [Dit bericht is gewijzigd door Visor op 13-09-2003 18:17] Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Nee nee! Kom! Dat is leuk!! Dit slaat nergens op. |
|
K, speciaal voor deze gelegenheid trek ik mijn Transformer shirt aan Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Het concert is verplaatst naar 12 januari ofzoiets.... |
|
Ja heb ik gehoord, GVD zeg Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Het concert in de GVH? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
hmm, das kut |
|
beter dat het in januari is |
|
quote: Wat moet ik nou 6 december gaan doen? Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Sinterklaas avond vieren |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |