![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
BEHEMOTH godveredomme! Dit slaat nergens op. ![]() |
|
hier wil ik eigenlijk wel bij zijn, de Baroeg staat bij mij in de Agenda,... Behemoth is een geweldige band ! ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
Naglfar ja... ![]() ![]() |
|
Behemoth moet de tour nog bevestigen... ![]() |
|
quote:ik zei het toch in mannen met lang haar topic! ![]() Die kerel van de Mundo zei al een paar weken geleden tegen me dat alles al bevestigd was hoor ![]() ![]() |
|
Volgens Ludas van Sauron nog niet! ![]() |
|
naglfar ![]() ![]() ![]() behemoth ![]() ![]() |
|
quote: Zeker ook geen slechte band nee ... ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
Hophophop naar de Goudvishal dan!! light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com ![]() |
|
goudvishal als het goed is kloote dat het dan weer zo fucking druk gaat worden ![]() |
|
Aangezien Metallica is uitverkocht ben ik ook opde goudvishal toegewezen ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: hiphop in de goudvishal Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. ![]() |
|
quote: Ja, Behemoth is uber hiphop met hoge tempo's... ![]() |
|
quote: Als ik niet beter wist zou ik lachen, maar dit is erg triest. ![]() Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Nou, dan ga ik wel niet ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Visor op 13-09-2003 18:17] Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: Nee nee! Kom! Dat is leuk!! Dit slaat nergens op. ![]() |
|
K, speciaal voor deze gelegenheid trek ik mijn Transformer shirt aan ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
Het concert is verplaatst naar 12 januari ofzoiets.... ![]() |
|
Ja heb ik gehoord, GVD zeg ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
Het concert in de GVH? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
hmm, das kut ![]() |
|
beter dat het in januari is ![]() |
|
quote: Wat moet ik nou 6 december gaan doen? ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: Sinterklaas avond vieren ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |