|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat klopt. Ik wil idd geen keukenblok die om de vijf minuten Manowar gaat bléren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
idee! iedereen uit het middeoosten is hier lijkt het.... laat ze daar lekker klooien met die troep hebben de russen en nog groter land en nog energie ook... daar is toch alleenmaar zand yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Home trainers ernaar opsturen is ook een mogelijkheid ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik denk dat de hometrainers een beter optie zijn. Voor die gigantische wereldbevolking op mars is een kerncentrale toch wel overdreven. Je hebt er wel geen last van greenpeace... |
|
quote: en dan 3 keer per dag een spaceshutle sturen met batterijen??? met die hometrainers zijn we wel weer van de werkeloosheid af :D iedereen fietse voor zn geld :p yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Ik vraag me af waar ze het water vandaan willen halen om de boel te koelen. Of is er water op de maan? |
|
quote:Met de laatste foto's die van Mars gemaakt zijn is aangetoond dat er inderdaad water is op de polen. Maar dat wisten ze dus blijkbaar al voordat dit plan kwam. Zonder koeling een kernreactor laten lopen lijkt me ook lastig. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Op zich is er niks mis met het plan..alleen dat de Russen het gaan bouwen, vind ik toch een minder geruststellende gedachten (Tjernobil 1986) Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote:Boeiend, als ze hem daar bouwen, dan hebben wij er toch geen last van als ie ontploft. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Die Kievcentrale was al langer een wrak. Ik neem aan dat met al die hervormingen in Rusland ze wel goede technologie op die planeet gaan zetten, die niet binnen een jaar of 30 neigingen krijgt waar mijn fluitketel niet trots op zou zijn. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: russen op mars? Nu ik er over nadenk. Ze noemen het al langer de "rode planeet" Uit liefde voor ZM. |
|
quote: De russen zijn beter in techniek hoor, aangezien ze veel meer kunnen meer veeel minder geld. Alleen het butget is dan ook zo weinig dat onderhoud slecht is. Even een voorbeeld: Amerika had 150000 dollar uitgegeven voor een balpen die in de ruimte kon schrijven voor de notities van astronauten. terwijl de Russen altijd al potloden gebruiken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: het is er toch al koud yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: hoe wil je iets van miljoenen graden koelen met iets van lucht en het kan er - 100 zijn maar ook + 100 oid. het zou misschien wel kunnen door vloeibare stikstof, alleen misschien word dat ook een plasma maar water is er ook dus dat moet het probleem niet echt zijn. Edit: o ja het water word natuurlijk gelijk gebruikt om de stroom op te wekken dan is het toch niet echt mogelijk met vloeibare stifstof [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 01-02-2004 20:13] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
tjernobyl op mars geweldig idee Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: wat zeikt iedereen tsjernobyl af nu hebben ze toch veel grotere wormen om mee te vissen en van kanker word je niet dik ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Trouwens niet zo'n slecht idee, de romeinen hadden de stoommachine(of zelfs turbine) al uitgevonden maar toen de uitvinder het leid zien zeiden ze dat het overbodig was want wat moesten ze met die slaven doen. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 01-02-2004 21:01] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Er zit nog water in de atmosfeer van Mars, ontrek dat water aan de atmosfeer et voila, je hebt koelvloeistof. (overigens moet je niet te lang wachten met water uit de atmosfeer te gaan onttrekken, aangezien het water vanuit de atmosfeer de ruimte in geslingerd wordt) Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
tis gewoon allemaal onzin. |
|
atmosfeer ... welke ? |
|
quote: Mars heeft een atmossfeer hoor, de maan niet. Alleen de atmsfeer bevat zeer giftige gassen als zwaveldioxide enz. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: nee... alsof het hier allemaal eve schoon is yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: |
|
quote: DUDE kweek alsjeblieft meer algemene kennis, want die post in het rampentopic sloeg ook al nergens op ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |