|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
De Elf Fantasy winkels in Den Haag, Delft, Rotterdam en Utrecht http://www.elffantasy.nl/ De Malle Heks in Tilburg en Den Bosch http://www.malleheks.nl/ I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: maar hebben die ook echt een groot assortiment, want ik woon in Delft en de Elf hier is nou niet echt indrukwekkend Don't touch me. I'm evil. |
|
De Elf in Utrecht Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote:Bij de Elf verschilt 't volgens mij best wel per filiaal. De Malle Heks heeft ook niet echt grote winkels, maar het aanbod varieert heel erg per periode (het is maar net wat ze inkopen, keuze hebben ze zat zelf). I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik weet niet of het echt een fantasy winkel is maar de Yendor tegenover de Hema in de centrum van Rotterdam heeft al die AD&D, Magic etc. troep. Ik zie daar iig altijd veel opgewonden puistige tieners naar binnen lopen. Ok ik ga er soms ook naar binnen want ze hebben soms leuke Kuifje dingen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wat is dan precies het assortiment van zo'n winkel? Groningen kende je al zag ik, dus kan ik het vergelijken met bijv. Zinnebeeld in Groningen? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
nee, groningen kende ik niet, maar dat is te ver weg om vandaag of morgen ff naar toe te gaan maar een groot assortiment is ook echt een groot assortiment Don't touch me. I'm evil. |
|
quote:Ja, maar wat verkopen ze dan waar je in geinteresseerd bent? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: En de boeken bij Elf in Delft zijn duurder dan bij de betere boekenzaak. |
|
quote: Ik ben vooral geinteresseerd in drakenbeelden (de zwart kleurige) en ook wel interesse voor de wapens e.d. Don't touch me. I'm evil. |
|
quote:Okee, nee, dan weet ik mijn omgeving ook niks voor je, sorry. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Chimera in Amsterdam... (Als je van de Dam naar 't Waterlooplein loopt, kom je het vanzelf tegen aan de rechterkant)... Mooie winkel, zeker de moeite waard om 's te kijken... Als je die drakenbeelden zoekt moet je 's naar de zwarte markt gaan in Beverwijk, daar hebben ze best een groot assortiment in die dingen, en daar zijn ze niet duur... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik heb zelf een aantal zwarte drakenbeeldjes gekocht bij de Malle Heks (Tilburg), maar het aanbod in dat soort spullen is niet echt gigantisch groot. Waarom ga je niet Zomertouren met iemand, dan reis je gewoon van stad naar stad, op zoek naar fantasywinkels? |
|
In Utrecht zitten ook nog de Joker en de Cave (vlak naast elkaar) .. de joker is vrij suf, meer een game-shop met een paar fantasyboeken.. The Cave is wel gaaf, alleen net zo belachelijk duur als de Joker.. |
|
quote: ik ga zo samen met Rensykdom zomertouren naar de malle heks Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: Hee slim joh. Ik vrees alleen dat er verder in Tilburg weinig te doen is, aangezien je in de Malle Heks toch vrij snel uitgekeken bent. Er zijn nog enkele leuke cd-winkels zoals Sounds - leuk aanbod, leuke aanbiedingen af en toe (vandaag niet), redelijke prijzen en personeel waar je wat aan hebt Tommy's - leuk aanbod maar duur Aad's platenzaak - niet zo'n geweldig aanbod, Aad weet ook geen fuck van metal geloof ik, maar is wel stikgoedkoop (de gemiddelde cd is zo'n 8,50) en hij heeft ook dingen die Sounds en Tommy's niet hebben Verder nog 1 2 CD, de Free Record Shop en Van Leest, maar daar is weinig te doen. Nouja, amuseer je --edit-- Oja en als je nog op zoek bent naar Fantasyboeken/Roleplayboeken/Warhammer ed dan moet je even Het Labyrinth inlopen, maar daar weet ik verder weinig vanaf. nog even wat overzichtelijker neergezet [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 21-08-2003 16:17] |
|
quote:Oef, goeie timing. Als je het morgen had gedaan was je mij wellicht tegen het lijf gelopen (gebruikelijke rondje op vrijdagmiddag) I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Gaat de oude man dan eendjes voeren? |
|
In Rotterdam heb je bij het Alexandrium dacht ik ook ergens zo'n winkel met van die draken en ander gedoe.. Weet niet hoe het heet en het aanbod is ook niet vreselijk uitgebreid ofzo. zo kan ie wel weer |
|
In Rotterdam, in het centrum, rechts van de openbare bibliotheek (het marktplein over richting stad) zit een zaak die heet Peters, daar hebben ze erg veel gave shit; beelden, sieraden, zelfs meubilair (geweldige tafels en een uber-coole stoel, troon is misschien een beter woord)! Ik zelf heb er een en ander aan beelden vandaan en een erg mooie lamp, een draak met een bol in z'n hand (die bol is dan de lamp, vanzelfsprekend). Ga er een keertje kijken als je in de buurt bent. Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
quote: Meer de portomonnaie van de eigenaar van Sounds En altijd even buurten bij de Malle Heks enzo... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Is dat niet zo'n zaak met allemaal vreselijk kitscherige dingen in heel veel felle kleurtjes en zo? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
In Rotterdam op de Nieuwe Binnenweg zit er eentje. Ik weet de naam en het nummer van het pand niet maar wel in die straat iig. LAI LAI HEI |
|
quote: Dat heeft hij ook.. Maar er staan ook flink wat van die zwarte drakenbeelden. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Is die interessant dan I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |