|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
jaja, beter dan op Metalfan one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Daar kan je ook op vertrouwen wat mij betreft. Ik heb de twee Abruptum picture LP's vandaag in keurige staat ontvangen. |
|
quote:Veel luisterplezier met deze zeer zeldzame plaatjes....heb echt spijt dat ik deze platen verkocht heb haha. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heb je mijn geld al op je rekening en heb je die Katatonia LP's al op de post gedaan? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Lama het is er al!. [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 11-10-2003 14:39] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Hehe. Ik vond het ook al vreemd dat je ze verkocht. Ik heb beide platen trouwens ook al op cd, maar deze lp'tjes moest ik gewoon hebben. Mocht ik je ooit nog ergens tegenkomen, dan krijg je een biertje van me. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 11-10-2003 15:34] |
|
quote:Heb nog geen geld op de rekening,heb het pakketje klaar liggen om verstuurd te worden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hub de cd's zijn vandaag op mijn deurmat beland |
|
quote:Mooi,toch nog binnen een redelijke tijd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hub de spullen zijn binnen. Hartelijk dank! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Aan Sater en Filosofem: Het geld is gisteren van mijn rekening afgegaan, hou je saldo in de gaten zou ik zeggen. Aan Ivehets: De centen zijn de post op!!!(werd tijd, waarvoor mijn excuses) Aan Immortella: Ik heb nog steeds een pakje klaar I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ancient - Mad Grandiose Bloodfiends DIGI Gorefest - Soul Survivor Hecate Enthroned - Upon Promeathean Shores Misteltein - Divine. Desecrate. Complete. 7 EUR p/s, incl. porto. |
|
quote: Ik doe em morgen ofzo op de post. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Hub, de cd's zijn gisteren aangekomen. Alles in perfecte staat. Bedankt. Martin B. |
|
Kansas - Device-Voice-Drum (Live 2CD, Classic Rock, 2003) Sepultura - Roorback (Thrash Metal, 2003) mail: kay.meertens@home.nl [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 12-10-2003 14:52] |
|
Ancient Rites - Dim Carcosa Behemoth - Chaotica (2 CD digipak) Catastrophic - The cleansin Damnation - Rebel Souls God Dethroned - Into the lungs of hell (2 CD digipak) Hypocrisy - The final chapter Iced Earth - Alive in Athens Emperor - Conquering Europe (live bootleg) Emperor - Live in frostlands (live bootleg) Emperor - Emperial Live Ceremony (live bootleg) Emperor - Split with Thorns Marduk - Infernal Eternal (2 CD live) Marduk - Fuck me jesus Mayhem - Grand declaration of war Necrophobic - Tour EP 2003 Nile - Black seeds of vengeance Primal Fear - Nuclear Fire (gesigneerd) Spiritual Beggars - Ad Astral Stratovarius - Infinite Trouble - Plastic greenhead Yearning - Frore meadow Allemaal CDS, enkel verkoop! Ik wil er normale bedragen voor (dus geen 1 euro ofzo) want ik heb geld nodig. Mail maar --> profiel. Ik, Wil Schuurman |
|
Wat staat er op Behemoth - Chaotica? |
|
quote: Behemoth Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:goh wat zat ik te wachten op die opmerking |
|
Op chaotica staan alle demo's etc. van Behemoth. De jonge jaren dus, muziek lijkt niet op de behemoth zoals ze nu klinken. Toffe hoes Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Sventevith, Grom en demomateriaal. Plus een mooi tekstboekje Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Op zulke momenten mis je de 'I'm with stupid' smile |
|
Ja, wat missen we die. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Grom heb ik al, verder is het wel interessant denk ik... weet alleen niet wat 'ie ervoor moet hebben |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |