![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
jaja, beter dan op Metalfan ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Daar kan je ook op vertrouwen wat mij betreft. Ik heb de twee Abruptum picture LP's vandaag in keurige staat ontvangen. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Heb je mijn geld al op je rekening en heb je die Katatonia LP's al op de post gedaan? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Lama het is er al!. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 11-10-2003 14:39] "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Hehe. Ik vond het ook al vreemd dat je ze verkocht. Ik heb beide platen trouwens ook al op cd, maar deze lp'tjes moest ik gewoon hebben. ![]() Mocht ik je ooit nog ergens tegenkomen, dan krijg je een biertje van me. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 11-10-2003 15:34] ![]() |
|
quote:Heb nog geen geld op de rekening,heb het pakketje klaar liggen om verstuurd te worden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Hub de cd's zijn vandaag op mijn deurmat beland ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Mooi,toch nog binnen een redelijke tijd ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Hub de spullen zijn binnen. Hartelijk dank! ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Aan Sater en Filosofem: Het geld is gisteren van mijn rekening afgegaan, hou je saldo in de gaten zou ik zeggen. Aan Ivehets: De centen zijn de post op!!!(werd tijd, waarvoor mijn excuses) Aan Immortella: Ik heb nog steeds een pakje klaar ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Ancient - Mad Grandiose Bloodfiends DIGI Gorefest - Soul Survivor Hecate Enthroned - Upon Promeathean Shores Misteltein - Divine. Desecrate. Complete. 7 EUR p/s, incl. porto. ![]() |
|
quote: Ik doe em morgen ofzo op de post. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Hub, de cd's zijn gisteren aangekomen. Alles in perfecte staat. Bedankt. Martin B. ![]() |
|
Kansas - Device-Voice-Drum (Live 2CD, Classic Rock, 2003) Sepultura - Roorback (Thrash Metal, 2003) mail: kay.meertens@home.nl [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 12-10-2003 14:52] ![]() |
|
Ancient Rites - Dim Carcosa Behemoth - Chaotica (2 CD digipak) Catastrophic - The cleansin Damnation - Rebel Souls God Dethroned - Into the lungs of hell (2 CD digipak) Hypocrisy - The final chapter Iced Earth - Alive in Athens Emperor - Conquering Europe (live bootleg) Emperor - Live in frostlands (live bootleg) Emperor - Emperial Live Ceremony (live bootleg) Emperor - Split with Thorns Marduk - Infernal Eternal (2 CD live) Marduk - Fuck me jesus Mayhem - Grand declaration of war Necrophobic - Tour EP 2003 Nile - Black seeds of vengeance Primal Fear - Nuclear Fire (gesigneerd) Spiritual Beggars - Ad Astral Stratovarius - Infinite Trouble - Plastic greenhead Yearning - Frore meadow Allemaal CDS, enkel verkoop! Ik wil er normale bedragen voor (dus geen 1 euro ofzo) want ik heb geld nodig. Mail maar --> profiel. Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Wat staat er op Behemoth - Chaotica? ![]() |
|
quote: Behemoth Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote:goh wat zat ik te wachten op die opmerking ![]() ![]() |
|
Op chaotica staan alle demo's etc. van Behemoth. De jonge jaren dus, muziek lijkt niet op de behemoth zoals ze nu klinken. Toffe hoes Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote:Sventevith, Grom en demomateriaal. Plus een mooi tekstboekje ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Op zulke momenten mis je de 'I'm with stupid' smile ![]() ![]() |
|
Ja, wat missen we die. ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Grom heb ik al, verder is het wel interessant denk ik... weet alleen niet wat 'ie ervoor moet hebben ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |