|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
|
|
quote: Als een cd verstuurd wordt zonder doosje in een bubbelenvelop is het pakje zo goed als plat, je kan er dan een pakket van 20 kg op laten vallen en er zal niets kapot zijn, ook kan het pakketje de tours door al die lopende banden en afschuifmechanica overleven in de postpakket/brievensorteercentra. Echter met een jewelcase eromheen is er veel meer kans op schade.. (ook aan de cd of de hoes als de jewelcase een beetje ongelukkig breekt.. Verder is het lichter, dus soms goedkoper.. |
|
niet helemaal met je eens, maargoed..... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ik heb je zojuist twee links gegeven met betaalbare cd's.... Ik heb tamelijk vaak meegemaakt dat het doosje onderweg sneuvelde, barsten erin en die puntjes waar je de cd omheendrukt die afgebrokkeld waren. Maar nog nooit een kapotte cd...*klopt op onbewerkt hout* one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Large is vanzelfsprekend, marktplaats niet maargoed, is het zo ergstig dat ik het hier vraag? |
|
quote: Hier kan je d'r genoeg vinden: http://www.plaatboef.nl Zenial |
|
Ja oke, maar plaatboef heeft geen Anathema, no fans maar deze topics zijn er toch voor?? |
|
quote: Ben je al eens bij de plaatboef geweest dan??? Er ligt daar zat Anathema. Ik heb er bijna mijn complete anathema collectie vandaan. En vergeet niet dat het een tweedehands zaak is dus je moet gewoon regelmatig checken. Zenial |
|
Ik ben er echt nog nooit iets tegen gekomen van Anathema, en ik kom er toch regelmatig.. |
|
In welke stad ga je dan naar de plaatboef? Zenial |
|
Rotterdam.. |
|
Dan moet je ook niet in de hophop/R&B rekken zoeken....Ik heb ze er een paar maanden geleden nog zien liggen... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
En anders ook af+toe eens de plaatboeven in den haag en leiden bezoeken. Er is genoeg anathema te vinden Zenial |
|
quote: Al eens een CD proberen breken? 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
ja dat zegt krakpets als je hem dubbelplooit Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Idd, dubbelplooien, probeer dat maar eens met een CD tray. Zou magische truc zijn. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Dat meen je niet? Wat dom van mezelf.. FUCK YOU! en Zenial thnx! |
|
quote: inderdaad, wat een zelfkennis te koop: metallica - ..and justice for all type o negative - world coming down zijn 7,50 euro per stuk incl. verzendkosten. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Martin Brakert,R.Streefkerk,M.Liebregt,Erwin Kostense,E.Wuestenenk,Raymond de Waard jullie pakketjes gaan nu de deur uit Jeroen,kun je mij effe je huisadres mailen,dan kan jouw pakketje meteen mee verzonden worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dat is mooi, bedankt Hub. Martin B |
|
quote:Den dieƫ wil ik wel... Je doet niet aan traden? Groetjes... changed to 'ouwe' |
|
quote: Heb je zo juist ontvangen via MSN. Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |