|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: das een demo (perish dus) Maarre die als 1 cd al niet klopt, klopt al het andere dan wel? [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 27-08-2003 20:40] |
|
quote:Perish hebben ze uitgebracht op c.d. Dus een c.d. Misschien bedoeld ie een andere mangled? Er schijnt nog wel een andere te bestaan, in Amerika of zo. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: dat is een heel verschil Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
mangled torso's Je moeder. |
|
quote: ow nou dan moet die dude gewoon beter aangeven wat de bandnaam is en wat de cd titel is. een streepje zou geen kwaad kunnen. ik paniekte al helemaal |
|
Ok, ergens waren hier wel CoB fans rond: -Tokio Warhearts, live in Japan 1999, speciale editie in A5 formaat case met 10 fotokaarten (asjeblieg zeg...): In goede staat: (en ik ga die toch nooit draaien) -Eens zien: ik zet de prijs op €30, hoogste bieder heeft het Mails naar Darkwolf@fastmail.fm [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 27-08-2003 21:58] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ik wens je veel succes Gunman |
|
quote: *SIGH* tja hier is niet zoveel animo voor dat, begrijp ik wel (ik wil hem kwijt) maar ik heb geduld.... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Mbmarduk heeft meel! |
|
quote: , *ik ga wel eens mailen* [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 27-08-2003 22:06] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Te koop: Voor 4 euro: - Metal Blade 15 Anniversary CD - Metal Massacre XII - Metalmeister Verzamel CD - Doppelgänger - Buttkickin' - Shadowland - The beauty of escaping - Silent Scream - From the deepest depths... - Smells like team spirit III - Sign of the Hammer (2CD) - The Blessing - Prince of the deep water Voor 7 euro: - Psycho Drama - Bent - Aerosmith - Get a grip Kom maarrrr naar voren en sla je slag |
|
quote: ik had het een tijdje geleden ook al verkeerd begrepen. trouwens svartsyn, mn geld nog ontvangen en zijn de cd's al onderweg? Je moeder. |
|
quote: Dit soort dingen moet je gewoon op eBay zetten Zenial |
|
quote: Het is inderdaad Mangled Torsos uit Duitsland, ik dacht dat iemand op een metal forum deze groep wel zou kennen, blijkbaar niet dus??!! |
|
quote: Als jij Jaap bent, zijn je CD's inderdaad al opgestuurd. Geld is dinsdag toegekomen en Cd's zijn gisteren verstuurd. |
|
quote: Ja inderdaad je mist iets, ik verkoop zeker geen nep CD's!!!!!! Mangled Torsos is uit Duitsland, blijkbaar ken je die niet!!! |
|
Begin volgende week krijg ik een paar van deze binnen: Isvind - Dark Water Stirs CD Sinds lange tijd lastig te vinden. 11 euro + verzending. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
U hebt mail 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Daar heb ik wel interesse in. Kun je mij misschien uitleggen wat Lunar Aurora - Vergessen, verloren hinter den Nebeln der Sterblichkeit CD-R precies inhoudt? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Een cd-r met daarop: Auf Dunklen Schwingen DEMO A wandering Winterdream DEMO Auf einer wanderung (van de split EP met SotM) Mooi artwork (simpel papier, dat wel), met de geschiedenis van de band en de discografie erin beschreven. Belangrijk is dat wij toestemming hebben van de band om dit product te verkopen. Er zal dan ook NOOIT een andere distro zijn die dit gaat verkopen. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Is zeker de moeite, bevat zowat alle onvindbaar materiaal van Lunar Aurora. En die band heeft volgens mij nog geen enkele zwakke release op deze wereld losgelaten. De demo's zijn erg de moeite alsook de 7". Heb em reeds lang in collectie en hij draait geregeld zijn rondjes. Goed te horen dat dit in overeenstemming was met de band. Is uitzonderlijk zou ik zeggen 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Klinkt goed. Hierbij bestel ik beide artikelen. Kan het geld ook overgemaakt worden? Ik stuur eigenlijk nooit cash over de post. Zal ik ff mailen? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
graag Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Je hebt mail Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |