![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Misschien die Ipod./Itunes phone?, heb ik al meer geruchten over gehoord But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
Mischien een Apple tosti ijzer ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
quote: Die is eigelijk wel heeeeel geil ![]() ![]() |
|
hmm, zou ik toch eerder voor deze gaan, kan je de toetsen uit zetten als je wil maar ook weer ff snel activeren als je ze toch nodig mocht hebben. Zal wel een prijskaartje hebben waar je u tegen zegt overigens... ![]() |
|
quote: Ghehe, scherp geschoten ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hoezo "Mikeee"? ![]() Ik heb 0,0 interesse in Apple producten. Hun styling staat me niet aan. Hun lock-in praktijken staan me niet aan. Het aftermarket add-on aanbod staat me niet aan. ![]() ![]() |
|
quote:Hun Apple strijkijzer wel toch?? die heerscht maat ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
UHUH ![]() ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
De nieuwe controller van de Revolution! SUPER! ONEINDIG VEEL NIEUWE MOGELIJKHEDEN!!! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
quote: Midi controller? Suck my piss ![]() |
|
Een controller die je in één hand kunt houden, maar ook in twee Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
En die gebruikt met van twee IR kastjes aan beiden zijden van je TV, om positie hoek en afstand tot de controller te bepalen ![]() Wordt in een erg geensceneerd promo-filmpje gesuggereerd dat je er alles van Mario 2D tot zwaardvechten en tandarts spelen kan doen... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Dat promo filmpje ziet er wat belachelijk uit ja, laat het eerst maar is realtime zien. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Okay, dit is echt bizar voor worden... Piraterij kost opa half miljoen euro Een 67-jarige opa kreeg een boete van 497.482 euro opgelegd, nadat zijn twaalfjarige kleinkind een aantal films van het internet had gedownload. Aanvankelijk eisten de producenten van de films 3.349 euro, maar omdat de man toen de schadevergoeding niet kon betalen, verhoogden ze de boete naar bijna een half miljoen euro. "We willen hiermee een voorbeeld stellen", zo zegt Kori Bernards van belangenvereniging Motion Picture Association of America. De jongen had The Grudge, The Forgotten, I, Robot en The Incredibles gedownload. Zijn opa beweerde dat deze films al lang gewist waren. Dit was echter niet aan de producenten besteed. "Het moet maar eens duidelijk zijn dat niemand straffeloos films downloadt", aldus Bernands. Bron: Fok!.nl ![]() |
|
Firefox gains ground on IE Alternative browser crosses one in 10 milestone Get breaking Software news straight to your desktop - click here to find out how More than one out of 10 surfers use Firefox as a browser, according to a study by web analytics firm OneStat.com. Although Mozilla-based browsers have a total global usage share of 11.51 percent - an increase of 2.82 per cent since April 2005 - Microsoft's Internet Explorer still dominates the global browser market with a global share of 85.45 per cent. Its share has slipped 1.18 per cent from the end of April. For some unexplained reason, Mozilla's browsers are more popular in the USA (14.07 per cent use Firefox) and Canada (16.98 per cent) than in the UK (4.94 per cent), according to OneStat.com. Its figures come from a survey of two million visitors to sites running OneStat.com's Web site services. JavaScript code on these Web sites is used to detect which browser a surfer is using. Many mainstream web sites are difficult, if not impossible, to use by surfers who prefer Opera, Konqueror, Mozilla and other alternative browsers. To get around this problem its common for alternative browsers users to try agent spoofing - a trick which allows Opera users (for example) to present themselves to web sites as users of IE. OneStat.com claims the methodology of its survey allows it to factor out this behaviour. Although OneStat.com has witnessed a steady increase in Firefox usage over recent months other firms report the opposite trend. Last month, web applications provider NetApplications reported that Firefox was losing ground to IE with usage of the open source browser down to 8.07 per cent in July compared to 8.71 per cent in June 2005. Either this was a temporary blip or one or other of web analytics firms is getting its trends in a tangle. We're not sure which. Bron: The Register ![]() |
|
Firefox ![]() Hmm, opwindlaptopje : Laptop voor honderd dollar MIT onthult volgende maand een laptop van honderd dollar, bedoeld voor kinderen in ontwikkelingslanden. Het is een volwaardige machine met een 500 MHz processor en 1 GB geheugen, die draait op Linux. Het kleurenscherm kan in een zwart-witstand gezet worden voor beter contrast bij fel zonlicht. Het elektriciteitssnoer fungeert ook als draagriem voor de laptop, die bovendien voorzien is van een opwindmechanisme. Een minuut draaien betekent tien minuten computeren. MIT hoopt dat de laptop bij massaproductie goedkoper kan worden, want honderd dollar is in veel landen nog altijd een maandsalaris. (Bron: Technisch Weekblad) ![]() |
|
quote:Dit slaat nergens op! Duur ook. ![]() |
|
![]() |
|
iemand de nieuwe features van Map24 al gezien??? Erg cool, nu ook 3d view en route flight. ![]() ![]() |
|
quote: Die had ik al lang gepost man. Ik heb zelf $8,- gedonneerd. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Check! Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
oepsss...foutje...blame the ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 29-11-2005 23:46] ![]() |
|
quote: En wat heeft dat met computers te maken? ![]() |
|
quote:verkeerde topique, moet in het nieuws topique ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |