![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: vet, zou hij een visie hebben? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: En wat leer je daar dan? En, een CD kost ook geen reet, waarom zelf muziek maken? quote: Het is een bericht op een tech-site, kom op zeg, niet alsof het NOS hier een speciale uitzending aan wijdt ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Moet je dan alles maar leren. Ik ga toch ook niet m'n eigen koelkast of stofzuiger bouwen. Maar dan snap je het wel. Ja, en? Gewoon een keer wat aannemen. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: En wat nu als deze jongen graag verder wil als programmeur of computerbouwer? Hier heeft hij serieus veel van geleerd. Elke informatica-student zou je zoiets moeten laten doen ![]() En ook buiten dat, wat ik net probeerde aan te geven, als hij toch gewoon leuk vindt is het prima toch? ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Dat laatste zeker. Maar dat eerste, iets uitvinden wat er al jaren en jaren is. Ik zie het nut niet, behalve de ervaring dan. Maar hey! Lekker belangrijk verder, wat ik vind en enzo. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: We weten ook allang dat 1+1=2, maar toch laten we kinderen dat soort dingen oefenen. Zie je daar dan ook het nut niet van? Is de nuttigheid van die ervaring van oefenen van logisch nadenken, programmeren en ontwerpen niet genoeg? Dat ik erover doorga is omdat ik me oprecht verbaas dat je het nutteloos vindt, overigens ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 18-06-2011 17:06] No dogs, no masters. ![]() |
|
Als ik 't zo hoor kan elke studie met een scriptie beginnen en eindigen. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
"Er is geen ondergrens aan domheid." ![]() |
|
Is dat aan mij gericht? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Als een iemand zo iets kan bouwen en schrijven krijg je mijn respect. Moet je nagaan als je dat zou doen met modernere hardware. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
16 bit? 32 bit? ![]() Ik kom niet echt duidelijk over, geloof ik. Ik vind het hartstikke knap dat die gast zoiets in elkaar zet met z'n eigen handen en hersens. Het enige wat ik me afvraag, wat moet je er uiteindelijk mee. Maar goed: "Het is onduidelijk of Eisenmann een ander doel voor ogen had dan bewijzen dat hij een eigen computer met eigen OS kan bouwen." Dat is dus nog wat vaag. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Waarschijnlijk (deels) hetzelfde antwoord als op de vraag wat je met een kast vol spelcomputers moet. ![]() ![]() ![]() |
|
Euh... You got me there... ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
LOL IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
![]() ![]() |
|
zijn er al forum leden die besmet zijn geraakt met dat politie en of buma stemra virus? Het zag er echt heel goed uit, met dat rekening nummer e.d. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Hehehe, ik weet van 1 iemand op het forum waarbij dat gebeurd is ![]() Maar goed, het is dus hoe dan ook nep! No dogs, no masters. ![]() |
|
Niet bij mij hoor lol Je kan er amper uit komen, behalve als je ctr+p en dan de exe renamen, verder ben ik vergeten IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |