![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
about:% daar crasht de browser helemaal op ![]() Ik vind vooral de tabs boven de urlbalk erg goed bedacht, enorm simpel.. maar dat zijn alle goede ideeen ![]() |
|
Ben erg benieuwd naar de Javascript VM. Ga de browser zeker uitproberen. ![]() |
|
Mooi dingetje, ik heb serieus het gevoel dat het allemaal een stuk sneller gaat, nu nog even addblock en ik stap over. ![]() |
|
quote: tabs boven de urlbalk zijn t meestnuteloze o kijk ons eens goed zijn wat je kan bedenken.. ze laten t overkomen alsof t ruimte scheelt oid..... je scherm blijft net zo klein toch?... daarbij , op weg van ergens in een site richting je adresbalk kom je langs je tabs, google gaat nu zorgen dat je effe verder moet scrollen!... ik vind t een microsoft-idee In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Heeft iemand informatie Over Exchange 2007 ? ![]() |
|
quote: Ik niet, ik vind het op usability gebied veel duidelijker. ![]() |
|
nou ik heb t geprobeerd maar ik vond t kut ik was beter gewend van google ![]() |
|
quote: Pwn3d, Mac fanboys en l337 Linux n3rds. ![]() |
|
Rapport van een microsoft dude, lekker betrouwbaar. [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 30-10-2008 13:39] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Dat had ik zelf nog niet gelezen, bedankt! ![]() |
|
Vandaar ook dat 90% van de servers op linux draait, omdat het zo lek is... ![]() Best LOL hoe microsop zichzelf weer goedpraat. ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
quote: Of dit is een domme grap, of je bent een beetje gepwnd, Snaack. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
;') IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Ik vond 'em wél leuk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Iemand IE8 al geïnstalleerd? Hoor er eigenlijk alleen maar slechte reacties op ... ![]() |
|
Windows 7 schijnt al op het net te krijgen te zijn; aanrader? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Nee; het is nog geen 'affe' versie. Misschien leuk om even te proberen op een secundaire PC, maar ik zou niet overstappen nu ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Van de blog van een oud-collega van me: Het kan gewoon! De Cook Islands hebben de domein extensie .ck en tegenwoordig is er een opmars van corporate subdomeinen, namelijk co voor de landextensie. Dus bijvoorbeeld bbc.co.uk. Maar hoe gaat dat bij de Cook Islands? Precies co.ck. Dus kom maar op met die grappen! Iedereen die minder dan 50 grappen kan bedenken is een faler. ![]() ![]() |
|
![]() |
|
quote:Ja logisch, het is namelijk IE ![]() ![]() |
|
Nieuwe pc met vista in the house en tot nu toe I.E. alleen gebruikt om FireFox te downloaden. ![]() De op de pc aanwezige trail van 'bulldinges antivirus' gebruikt om AVG te scannen en vervolgens eraf gepleurd. Vanavond even MS Office eraf en Open Office erop. Leuke firewall anyone? Zonealarm of zijn er leukere gratis thingies? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() |
|
Thank God for IE8: http://www.microsoft.com/windows/internet-explorer/get-the-facts/browser-comparison.aspx Ik ben helemaal overtuigd! ![]() ![]() |
|
Jij bent ook goedgelovig zeg. ![]() |
![]() |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |