|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
op http://www.goodfight.org/ staan nog meer clips van dit filmpje. Je moet naar expose of zo en dan op de naam van een artiest klikken. Je krijgt dan een artikel en een linkje naar de clip te zien KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik krijg een ontzettende jeuk aan m'n handen van die pukkelkop "gOD heeft een plan voor ons...." Waar ligt m'n minigun? |
|
gheghe...heeft iemand wel eens dat filmpje van die kinderen van de EO gezien bij kopspijkers met die zwaarden, superhilarisch maar wel gevaarlijk en zeer ziek...brainwashing all the way Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Waarom meteen weer zo aggressief? Die knul heeft het beste met je voor I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:jup! Vrij idioot. Maar heb jij op jouw beurt dan ook die EO aflevering gezien waarin ze kinderen (op een basisschool ofzo) gaan vertellen over maagdelijkheid en dan met name de nadruk hoe het dan zou voelen als je deze maagdelijkheid te vroeg zou kwijtraken? Das pas absurd... |
|
uhrm...uhrm..nee...vertel!..vertel!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ow ja! Dat ze die kinderen een cadeautje lieten kopen voor een klasgenoot en aan het einde smashten die EO-lieden die cadeautjes stuk (oid), al die kinderen janken, maar volgens de EO was het een goede les want was dat cadeautje te vergelijken met de maagdelijkheid en moest je daar voorzichtig mee omspringen... ...zoiets ging het toch..? Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
Wat een stelletje hufters. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Net dat filmje gezien. Het heeft wel mijn ogen geopend en me aan het nadenken gezet... |
|
Ik zou die video best willen zien. Dat filmpje: lachwekkend gewoon, dat is pas vermaak blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Kan iemand dit naar mpeg rippen? |
|
Heu? Naar MPEG? Heb je ff gekeken wat de 3 letters zijn aan het einde van die bestandsnaam? [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 05-09-2003 22:14] |
|
Prob. NOt non-1337 5UCC4!!!! Dit slaat nergens op. |
|
Och hemel, ik heb de video gedownload, en ben nu de website aan het checken, maar ik begin nu al als afweermechanisme "SLAYER" te roepen... Dit slaat nergens op. |
|
Ik heb me maar even ingeschreven voor actieve evangelisatie, en ik word daar binnenkort over opgebeld. Dit slaat nergens op. |
|
HET MOET NIET GEKKER WORDEN: Het ontstaan van Rock and Roll wordt toegelicht. Robert Johnson verkocht zijn ziel aan satan voor gitaar-talent en wereldwijze roem. Hij sloot een pact met satan. Anderen getuigen van het talent van Robert. Van zeer slecht gitaarspel tot het beste. Hij heeft nooit geoefend. Hij kon het gewoon na het pact.Vele groepen en rocksterren getuigen van de overname van satan van hun muziek. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Ah dat is dan altijd nog een uitweg voor ons als non-capabele gitaristen Morkus? this user is dead |
|
Jazeker Harm..... MAAR: http://www.naarhouse.nl/php/content.php?Page=tstsfrnr6 Nu beginnen ze ook al over Deicide!! Als dat al satanistisch is, dan weet ik het niet meer!!! Dit slaat nergens op. |
|
Hahaha, dagelijkse portie humor weer gehad. Wat een faggot in dat filmpje, damn zo kan ie wel weer |
|
OMG!!!!!!!!!!... Satan reigns surpreme and always will...in heaven and in Hell!... gheghe..het blijven leuke stakkers die kerkratten... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Deze jongen kan beter een keer bij een blackmetal concert gaan staan, kijken hoe lang ie het daar uit houdt. (als ik er ben niet zo lang, mijn knuistjes jeuken als ik die kankerkop zie.) Dit slaat nergens op. |
|
Wat ze waarschijnlijk niet wisten is dat bijv. Alice cooper katholiek is.... En practiserend ook nog....(niet dat ik van Alice Cooper houdt hoor ) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Lay down your souls to the Gods of rock & roll. Iemand heeft ooit gezegd dat ie naar de hemel zou willen voor de omgeving maar naar hel voor de conversatie. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
De laatste zot is nog niet dood,hé...(tikt tegen haar slaap) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |