|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Arghhhhh! |
|
:') |
|
quote: WhiteRider zegt: "Metal, Hardcore rules!!!!!! Gruwlijke musiek is waar ik voor leef" Nou knul! |
|
quote: Dus het ligt toch aan de muziek! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ze zeiken gewoon altijd over de musiek. |
|
quote: Muziek, met een z. |
|
Ik denk meer aan I van IQ ... |
|
quote: Muiiek? |
|
quote:Helaas, je bent de zwakste schakel. |
|
Jenje, wil je die weedeater cd niet doorverkopen? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
|
|
quote: Beetje laat.. Wacken he. Omdat ik liever heb dat mensen zelf denken. Ik heb nog steeds niet meer dan 3 stukjes gekeken en ga ook niet verder kijken. Het is gewoon niet echt op feiten gebaseerd. De jongens in amerika die scholieren neerschieten luisterde naar MM. Dus dan is dat meteen de schuld. In amerika is er wel meer geweld.. zoals gang oorlogen of hoe je het ook wilt noemen. Die mensen schieten elkaar ook gewoon af.. dus is die muziek ook slecht? Mensen die zoiets doen hadden toch al wat steken los hangen. Dat de muziek er iets te maken mee heeft kan ik aan de ene kant wel geloven, maar zonder die muziek zou het ook zeker wel gebeurd zijn. You're running in circles |
|
Vandaag binnen gekregen, dus van de week maar eens kijken, bedankt, Zakkenvuller. Fuck the world and fuck you |
|
Regelrechte hersenspoeling, wat een stelletje leipo's. |
|
ik zit te wachten op een islamitische versie die rock en metal aan gaat vallen |
|
quote: ik heb dislexie (hoe je dat ook mag spellen) [Dit bericht is gewijzigd door Terror_Karel op 24-08-2007 12:47] |
|
Daarom reageer je zo laat? Je had moeite met het wachtwoord van het forum? |
|
quote: Als je de naam van je eigen aandoening niet correct kunt spellen overdrijf je wel heel erg anders. |
|
Ik heb lepr |
|
Ik heb het eerste half uur gezien en dat vind ik wel weer genoeg.. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |