![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: De hele video ![]() ![]() |
|
Is GRAVEWORM nou christelijk of niet? www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
quote: Yezz! En steeds weer is het dat nummer Suicide Sacrifice die het hem doet. Hahaha. Pffff, ze zouden ginder beter eens KKK-'black' metal uitvinden. Dat zou hen al genoeg nieuwe stof opleveren ipv steeds dezelfde rommel te presenteren. Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
Goed..wie heeft hem? Ik heb wel zin in een filmavondje ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
mijn zus kreeg ooit een gistenblaadje thuis waarin ze allerlij bands als the offspring en guns n rozes en nirvana als satanische troep afschilderden, "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Maar dat IS het toch ook!!! Decadentie ten top, zo'n Nirvana plaat. Dit slaat nergens op. ![]() |
|
quote: Nirvana leidt tot zelfmoord !! ![]() |
|
en een bepaalde vorm van hoofdpijn ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Ik heb hun informatiepakket besteld. Schrikwekkend. Dit slaat nergens op. ![]() |
|
quote:Suicide Sacrifice? ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
Wat een manipulerende christen propaganda zeg! ![]() |
|
quote: *proest* ![]() ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
quote: Maakt het uit? Zenial ![]() |
|
quote: Nee. ![]() www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
quote: waar kan ik ook zo'n pact afsluiten ik wil ook wel spelen ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Heb net ff aan mijn maat Beelzebub gevraagd. Hij zegt dat jouw rotte ziel hem geen kloten boeit, en dat als je wil leren guitaar spelen je maar beter goed kan oefenen. ![]() |
|
quote: hell, Sacrificial Suicide natuurlijk Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
Voortaan toch maar de voordeur opendoen als er iemand met een papier staat te zwaaien. Het hoeft dus niet altijd de deurwaarder te zijn... ![]() |
|
Gisteren de rode bus van die goorlappen hier in Eindhoven gezien naast een grote house-happening, deuren welkomend wagenwijd open met het koude weer... Ik voelde me toch een partij genoodzaakt een warme rus (Molotov) binnen te gooien... ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() FREEZE ![]() |
|
Ik heb van dat soort prakkers nog gezien bij mijn school. Ze zaten bijbels uit te delen. Voer voor de prullebak. En ze probeerde dit ook te doen op een metalconcert. ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() EO: ![]() ![]() METAL: ![]() ![]() BLAAT ![]() |
|
quote: Dat probeerden ze dus ook bij mij op school. ![]() |
|
Bij ons in de stad staan/stonden ze ook vaak... ![]() Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |