|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Zowel Balkenende en Bush mogen van mij op de trein gezet worden.. Walgelijke lui allebei.. |
|
Politiek boeit me niet, maar 1 ding is zeker: Balkellende is geen stap vooruit geweest Vaag ventje vind ik het zo kan ie wel weer |
|
ik word kotsmisselijk van die schijnheilige gereformeerde bakkes van hem no text supplied |
|
Balkellende laat nog geen indruk achter in een pakje boter. Schandalig gewoon "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:Inderdaad, allebei enkeltje Brabant ... |
|
quote: Liever een enkeltje brandstapel... die zooi zou voor zulke mensen gewoon opnieuw ingevoerd moeten worden! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote:Woon jiji toevallig in BBant? |
|
Ik ben blij dat we eindelijk een keer een echte man als president hebben! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Haha, nee... maar ik kom er best wel vaak, hoezo? It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote:Nuttin' just checking |
|
t is dat harrie potter zo in is wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
quote: President? Echte man? Neem nog een paddo! [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 07-09-2003 22:03] |
|
Van mij mogen ze die gozer die Fortuin te pakken nam nog 1 keer de straat op sturen richting huize BalkEllende... En Bush... Lijkt mij een ergere dreiging voor de wereld dan die BinLaden. Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
In het algemeen dagblad stond ook dat Balkende had gezegd 'Bush en ik hebben veel gemeen'. Echt hoeveel aanzien kan je verliezen in 1 opmerking (voor zover hij dat had...) We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
dat gezeik altijd, je zal onze vriend van de PvdA er maar hebben staan of zo'n boerenlul van de SP. Nee daar kom je goed mee over in het buitenland. Balkenende heeft tenminste nog een fatsoenlijke opleiding gevolgd en dat kan je van de rest niet zeggen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
In ieder geval is marijnissen wat slimmer; hij is als autodidact veel te weten gekomen over maatschappelijke/ economische onderwerpen en weet daar ook duidelijk weer te geven. Misschien dat mensen niet met zijn standpunten eens zijn, maar je weet wel duidelijk waar hij voor staat. Hmm, balkenende.... Wispelturig, kan geen sturing geven (chrisis LPF, Magareta, irak-oorlog, ontkoppeling lonen en uitkeringen) eigenlijk zijn het onderwerpen die een hoog VVD gehalte hebben. Wie is nu eigenlijk premier? Balkenende of Zalm... wat is het beleid en imago van Nederland? tijdens de quest van harry en Japie is dat niet duidelijk... ok we zijn vrienden van de VS.. maar of ik trots op het beleid van de VS moet zijn?.... Misschien moeten we een weddenschap afsluiten; wanneer gaat Balkie moven?.. of zoiets.. en voor de rest... gewoon headbangen en een biertje/ jointje/ etc!!! euh..ja...headbang!!!!! |
|
20 september protest tegen het beleid van Balkenende in Amsterdam! Ik ben iig van de partij! Tis echt niet normaal wat een zootje hij ervan maakt. Hij bakt er niets van... LAI LAI HEI |
|
idd! Klote christen! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Ik ben er niet. Ben ook niet echt groot liefhebber van Balkie aangezien hij geen echt harde maatregelen durft te nemen en beetje halfzachte troep erdoorheen duwt maar ik vind het beter dat hij aan de macht is dan een Bos of Grote Leider Marijnissen met zijn rode boekje. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Bullshit. Of je nu links or rechts georienteerd bent, een duidelijk beleid en goeie sturing is noodzakelijk om dit land er (economisch) weer bovenop te brengen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: hij heeft ongetwijfeld goed opgelet op school Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
balkenenende is een dork |
|
quote: Het gaat toch niet om opleiding? Het gaat erom of die man weet wat goed voor "het volk" is, en volgens mij weet hij daar nou net geen barst van... idioot! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |