IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : De indruk die balkenende achterlaat... Vorige pagina | Volgende pagina
El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 08-09-2003 16:00 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 15:56 schreef Miss Lucifer het volgende:
Het gaat toch niet om opleiding? Het gaat erom of die man weet wat goed voor "het volk" is, en volgens mij weet hij daar nou net geen barst van... idioot!

haha, het was eigenlijk sarcastisch bedoeld, omdat hij mij het type lijkt dat altijd braaf zat op te letten in de klas


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 08-09-2003 16:02 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 16:00 schreef El Chulo het volgende:
haha, het was eigenlijk sarcastisch bedoeld, omdat hij mij het type lijkt dat altijd braaf zat op te letten in de klas


Op zo'n hyper-christelijke jongensschool met nonnen en monniken als leraren...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 08-09-2003 16:08 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 7 september 2003 22:43 schreef 0Tolerence het volgende:
dat gezeik altijd, je zal onze vriend van de PvdA er maar hebben staan of zo'n boerenlul van de SP.

Nee daar kom je goed mee over in het buitenland. Balkenende heeft tenminste nog een fatsoenlijke opleiding gevolgd en dat kan je van de rest niet zeggen.


toegegeven, hij zal hoogstwaarschijnlijk altijd braaf zijn sommetjes hebben ingeleverd bij de leraar en wat weten van een verschillende onderwerpen, maar onderwijs alleen maakt geen leider.

Als je in het internationale politiek bestel wil overleven moet je niet knipmessend en kruipend als een worm je land gaan vertegenwoordigen tegeonver iemand die nog niet eens de moeite heeft genomen je naam te leren.

En dan doen alsof je sprekt voor je gehele land als je zegt dat we allemaal de oorlog steunen, en tjonge tjonge wat zijn we toch goede christenen allemaal.

Bush en Balkellende zitten op een lijn, geen probleem, als ze nou allebei gewoon normale burgers waren, maar bij mensen met zo veel (schijnbare) macht of een dergelijke representatieve positie is het simpelweg een gruwel om te aanschouwen

"Mr. Bush, we thought we'd let you know that holland is far from being your best friend, but we 've got a few christians that would feel just right at home in your country, mind if we send them your way?"

ik op deze schertsvertoning


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-09-2003 16:21 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ja we kunnen wel zijke op z'n beleid maar wie kan wel zijn plaats vervangen....


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-09-2003 16:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gisteren gezien hoe Balkje op het Oval Office ontvangen werd.

Wat een humor, hij leek erg veel op een klein kind die zojuist ghoord heeft dat hij met Opa voor 350 euro aan snoep mag uitzoeken.

Go Holland, zo komen we er wel!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-09-2003 16:54 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Mijn god, wat zijn jullie bekrompen. De massa (metalheads) vindt Balkenende bagger, dus jullie ook. Nooit zie je jullie soort klagen over linkse regeringsleiders, die standaard nog een stuk brakker zijn dan christenleiders, of politiek rechtse leiders. Maarja, dat was/is natuurlijk ook niet in. Het is veel beter iets af te zeiken als er weinig over te zeiken valt, dan valt het meer op en kunnen jullie weer lekker opvallen als 'zelfdenkende' metalheads. Losers!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-09-2003 16:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Euhm kan het soms niet zo zijn dat een mening van iemand overeenkomt met e algemene mening?

Oftewel; er zijn zoveel mensen die dezelfde mening hebben dat er wel een waarhid in moet schuilen?


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 08-09-2003 17:00 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 16:54 schreef Misanthrope het volgende:
Mijn god, wat zijn jullie bekrompen. De massa (metalheads) vindt Balkenende bagger, dus jullie ook. Nooit zie je jullie soort klagen over linkse regeringsleiders, die standaard nog een stuk brakker zijn dan christenleiders, of politiek rechtse leiders. Maarja, dat was/is natuurlijk ook niet in. Het is veel beter iets af te zeiken als er weinig over te zeiken valt, dan valt het meer op en kunnen jullie weer lekker opvallen als 'zelfdenkende' metalheads. Losers!

het ging over de indruk die balkenende achterlaat, niet over de vraag of linkse regeringsleiders wel of niet brakker zijn


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 08-09-2003 17:01 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Dat de regeringsleiders niet hun volk vertegenwoordigen is oud nieuws.
Kijk maar naar Blair(GBr)en Aznar(Spanje). Daar was de meerderheid tegen de oorlog.

Echter we moeten niet vergeten dat het juist díe landen zijn die zelf al jaren problemen hebben met terrorisme, respectievelijk de IRA en de ETA.

[Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 08-09-2003 17:01]


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-09-2003 17:01 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 16:59 schreef Jenje het volgende:
Euhm kan het soms niet zo zijn dat een mening van iemand overeenkomt met e algemene mening?

Oftewel; er zijn zoveel mensen die dezelfde mening hebben dat er wel een waarhid in moet schuilen?
Of er zijn zoveel mensen die een mening van een ander volgen dat er geen waarheid in hoeft te schuilen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 08-09-2003 17:03 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 17:01 schreef Misanthrope het volgende:
Of er zijn zoveel mensen die een mening van een ander volgen dat er geen waarheid in hoeft te schuilen.


Het is tevens waar dat balkenende effectief in zijn eerste jaar van premierschap zit, waar de vorigekeer het gewoon een farse was waar hoofdzakelijk LPF schuld aan had. Vervolgens zit iedereen al te zeiken als meneer voor de eerste keer de grote held van Amerika mag ontmoeten ( )
Denk toch dat je het wat moet nuanceren


"This one is older than shit, heavier than time!"


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 08-09-2003 17:04 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 8 september 2003 16:54 schreef Misanthrope het volgende:
Mijn god, wat zijn jullie bekrompen. De massa (metalheads) vindt Balkenende bagger, dus jullie ook. Nooit zie je jullie soort klagen over linkse regeringsleiders, die standaard nog een stuk brakker zijn dan christenleiders, of politiek rechtse leiders. Maarja, dat was/is natuurlijk ook niet in. Het is veel beter iets af te zeiken als er weinig over te zeiken valt, dan valt het meer op en kunnen jullie weer lekker opvallen als 'zelfdenkende' metalheads. Losers!


Houd je bek, bakellende zuigt aars man, heb je een bord voor je kop ofzo?



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-09-2003 17:05 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 17:04 schreef Kramy het volgende:
Houd je bek, bakellende zuigt aars man, heb je een bord voor je kop ofzo?
Nee, ik kan alleen aan jou denken, bij alles wat ik doe en zeg, zie ik jou!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 08-09-2003 17:08 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 8 september 2003 17:05 schreef Misanthrope het volgende:
Nee, ik kan alleen aan jou denken, bij alles wat ik doe en zeg, zie ik jou!


Ook terwijl je sex hebt met je moeder?



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 08-09-2003 17:09 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 17:04 schreef Kramy het volgende:
Houd je bek, bakellende zuigt aars man, heb je een bord voor je kop ofzo?


Niet de meest intelligente opmerking of wel, moet ik jou uitspraak in deze serieus nemen vervolgens?



"This one is older than shit, heavier than time!"


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 08-09-2003 17:09 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 17:08 schreef Kramy het volgende:
Ook terwijl je sex hebt met je moeder?




It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 08-09-2003 17:10 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 8 september 2003 17:09 schreef 0Tolerence het volgende:
Niet de meest intelligente opmerking of wel,
Nee, andermans argumenten ontkrachten omdat het meelopen met de mening van de massa zou zijn is bijzonder sterk...


I'm not being rude. You're just insignificant.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 08-09-2003 17:11 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 17:10 schreef helmet het volgende:
Nee, andermans argumenten ontkrachten omdat het meelopen met de mening van de massa zou zijn is bijzonder sterk...


Leg het eens uit


"This one is older than shit, heavier than time!"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-09-2003 17:11 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 17:08 schreef Kramy het volgende:
Ook terwijl je sex hebt met je moeder?
Pfff wil je me terugpakken over de opmerkingen die ik gemaakt heb over jou en je zusje?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-09-2003 17:12 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 17:10 schreef helmet het volgende:
Nee, andermans argumenten ontkrachten omdat het meelopen met de mening van de massa zou zijn is bijzonder sterk...


Nee.

Maar ik denk dat je een stelling als: 'Balkenende zuigt aars' niet als een echt onderbouwde mening kan zien. Ofwel?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 08-09-2003 17:14 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 8 september 2003 17:09 schreef 0Tolerence het volgende:
Niet de meest intelligente opmerking of wel, moet ik jou uitspraak in deze serieus nemen vervolgens?




Uiteraard, wat heeft het voor nut om onzinnige reacties te posten op een forum?

Dus natuurlijk moet je me serieus nemen.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-09-2003 17:14 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 17:10 schreef helmet het volgende:
Nee, andermans argumenten ontkrachten omdat het meelopen met de mening van de massa zou zijn is bijzonder sterk...
Kom eerst met argumenten, anders kan ik er geen ontkrachten. Ik heb hier niets anders gezien dan: 'Balkenende is een hoehoer.', 'Balkende vriendjes met Amerika ', 'Harry Potter!'. Zijn dit de argumenten die ik moet ontkrachten


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 08-09-2003 17:14 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 8 september 2003 17:11 schreef 0Tolerence het volgende:
Leg het eens uit
Sloeg vooral op de post van Misanthrope:

Ja, ik ben net als zo veel anderen van mening dat Balkenende een prutser is. Hij durft geen richting te kiezen, hij durft geen beslissingen te nemen of knopen door te hakken, zijn stem heeft geen draagkracht (zowel figuurlijk als letterlijk), hij heeft geen controle over mensen die onder hem werken en hij komt regelmatig over alsof ie zelf niet weet waar ie het over heeft.

Dat dat toevallig de mening van meer mensen is is geen argument tegen mijn mening. Je kunt me uitmaken voor meeloper, maar of dat waar is is een tweede (en het wordt toch een welles-nietes spelletje dat niet ter zake doet).


I'm not being rude. You're just insignificant.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-09-2003 17:17 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 17:14 schreef helmet het volgende:
Sloeg vooral op de post van Misanthrope:

Ja, ik ben net als zo veel anderen van mening dat Balkenende een prutser is. Hij durft geen richting te kiezen, hij durft geen beslissingen te nemen of knopen door te hakken, zijn stem heeft geen draagkracht (zowel figuurlijk als letterlijk), hij heeft geen controle over mensen die onder hem werken en hij komt regelmatig over alsof ie zelf niet weet waar ie het over heeft.

Laat ons dan op zijn minst weten hoe je hier bij komt? Hoe kun jij dit allemaal weten?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 08-09-2003 17:18 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 17:14 schreef Kramy het volgende:
Uiteraard, wat heeft het voor nut om onzinnige reacties te posten op een forum?

Dus natuurlijk moet je me serieus nemen.


lol, sommige kan je sowiezo nooit serieus nemen. Volgens mij hoor jij daar wel bij


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen