|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een hoop Anti-..... , dat moet nogal negatieve muziek zijn. |
|
Leuke hardcore, vond het vroeger erg goed, nu boeit het me niet meer, heb er nog een mini van liggen die men wel van mij kan overnemen |
|
hey! 'a place called home' is zeker een extreem goeie plaat van Ignite! ken je ook oudere platen als 'call on my brothers' etc.? die zijn zeker net zo goed, alleen wat meer oldschool (rauwer dus..). ze zijn trouwens een tijd terug al van TVT records afgedonderd omdat 'a place..' niet goed genoeg verkocht volgens de idioten daar. ze hadden wel een contract voor 7 cds, maar goed je weet hoe majors zijn wat Ignite nu doet, geen idee. weet iemand dit? ik weet alleen nog van de Resistance tour strax met Suicidal, Backfire, etc... |
|
Ik ben vooral anti-Ignite Serieus, die band is best ok, alleen jammer dat die zanger (Zoli) zich wel eens als een eerste klas eikel opstelt. Call On My Brothers is een geweldige lp. A Place Called Home vind ik persoonlijk een beetje slappe hap. We don't take it, we just fake it... |
|
Ik zal ff in de punk/hardcore colelctie van mn zus gaan grabbelen, volgens mij ligt die plaat er nog tussen. Maar ik kan me echt NIET voorstellen dat 'a place called home' slecht verkocht heeft... het is een bereplaat |
|
schijnt toch de reden te zijn geweest voor TVT om ze te dumpen. majors denken drekt 'groot' weet je, en gemiddeld gezien verkoopt een HxC band ook niet veel, vergeleken met andere acts op zo'n label. (en ja, ik weet 't, de'r zitten ook metal dingen bij TVT) |
|
Our Darkest Days heerscht! Die gaat zeker in mijn top10 van 2006 komen! Welliswaar niet zó goed als A Place Called Home maar nogsteeds beresterk. paar weekjes terug gedownload en draai m non stop. Morgen maar eens gaan aanschaffen! |
|
Paar mp3tjes in mn putfile gezet. de bovenste is van de nieuwe, de andere twee van A Place Called Home. Catchy, simpel maar prachtig *schrap* alstu Modedit: dat is erg tof van je, maar helaas ook erg illegaal. En dat mag niet, want komt Brein je in je reet nemen. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 09-07-2006 19:04] |
|
aalgladde powerpop... We don't take it, we just fake it... |
|
idd.. de beste omschrijving is : simpel, maar prachtig! Go! Go! Go! |
|
ignite is heel gaaf. Op cd. Live vallen ze erg tegen met die Zolli, die steeds aant preken is....''don't use violence, blablabla....you've got a great scene here, don't ruin it blablabla....don't throw bottles, not on my watch....'' als hij wil prediken heeft ie zijn roeping gemist verder: vette muziek, mooie vocals. Gast heeft wel ene te gekke stem. Op cd dan You suck and that's sad |
|
Woensdag 25 april: Ignite en Death By Stereo in het Bolwerk, Sneek!! Exclusief NL optreden! Entree: 15,- Zaal open: 20:00 Aanwezig Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wordt deze meuk nog steeds hardcore genoemd ? jammer. Fuck the world and fuck you |
|
Blijft een geweldige band. Hebben geen slappe plaat uitgebracht! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Nou, ehhh. die laatste is toch behoorlijk ruk. Fuck the world and fuck you |
|
Ach ja, punk, hardcore, whatever. Het is goed en daar gaat het toch om.. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Als je geen smaak hebt zou dat het geval kunnen zijn... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
iemand geïnteresseerd in hun debuutalbum? signature |
|
quote:3 euro ? Fuck the world and fuck you |
|
deal signature |
|
quote:posercrusher1AThotmail.com Fuck the world and fuck you |
|
Dacht dat je het ruk vond? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: webmaster@alfvoet.zzn.com wel 2 ero verzend erbij? ik stuur je 5 cdroms erbij en extra signature |
|
quote:uiteraard, cool. Fuck the world and fuck you |
|
quote: stuur je me je me je adres, ik stuur tmijne en/of iban/bic signature |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |