|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat doe ik zodra ik hotmail weer inkan. Fuck the world and fuck you |
|
Gewoon heengaan (hmmm...onbedoelde woordspeling) en ook HateBreed en Agnostic Front meepakken. http://www.volkskrantblog.nl/bericht/149758 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
13 juli staat Ignite in Watt, Rotterdam, samen met nog een band. Entree 15 euro. Vanmiddag even kaarten halen, super benieuwd, bijna alle cd's van Ignite, maar behalve een stukje op Grspop 2006 nog nooit live gezien. |
|
De Amerikaanse hardcore band Ignite houdt het niet bij een optreden in Watt op 13 juli. Een dag later speelt de band namelijk in het Drachtse Iduna. Het uit Orange County afkomstige Ignite timmert al sinds 1993 flink aan de weg met hun aanstekelijke mengeling van punk en hardcore. Kaarten voor het concert in Iduna gaan weg voor 12 euro in de voorverkoop en kosten 15 euro aan de deur. Het concert is vroeg afgelopen zodat er ruim de tijd is om nog thuis te komen met openbaar vervoer. (Bron: podiuminfo.nl) |
|
WTF Iduna? Daar moet ik heen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
even een kick voor Vorck. Check one two!! |
|
lol had het gezien ja , kaartje zit op zak heb je alleen geen knake meer gegeven |
|
Komt wel goed, heb er zin in! Hopenlijk veel spul van A place called home, Past our means en Our darkest days. Education without action...DOES NOTHING!! |
|
morgen ff bekijken in iduna... vind er op CD geen flikker aan... maar toen ik ze eens op graspop live zag was het wel een groot feest.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Vette show gisteren in Rotterdam. Jammer alleen dat ze helemaal niets van "Past our means" en maar een nummer van "Call on my brothers" speelden. Maar absoluut vet. |
|
Vanavond ook aanwezig. Wordt weer gaaf Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ja was zeker vet, damn wat heeft die gast een stem jammer alleen dat er problemen waren met zn microfoon, via die andere klonkt het allemaal een stuk scheller en inderdaad geen past our means!! wat is dat nou! voor de rest was het weer een van de betere |
|
was leuk, die acoustische shit had voor mij niet gehoeven... toen werd het wel heel erg groupie en wijverig... schijnt dat ze eind dit jaar door NL touren met een compleet acoustische set... hard afwezig dus! Beetje jammer dat ik afgelopen zaterdag brutere hardcore bands gezien heb waardoor dit een beetje slap overkwam itt de vorige keer dat ik ze live zag... vet druk overigens! Edit: bon-jovi core benaming FTW! Support was trouwens ook kut [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 15-07-2009 3:04] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Prima show, ik heb genoten. Veel oude bekenden, lauw bier en goede vibes. |
|
signature |
|
Eindelijk een nieuw album, daar kijk ik naar uit. Ook nog eens op mijn verjaardag! |
|
There look I also to out!! When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik vond dat nieuw nummer dat ze begin dit jaar op de persistence tour speelden wel niet veel belovend. Niettemin benieuwd. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Een nieuwe track: Niks nieuws onder de zon, maar gewoon weer gruwelijk catchy met fantastische vocalen van Zoli! |
|
De nieuwe eindelijk eens beginnen luisteren in het kader van hun optreden volgende week in Eindhoven. Hij geeft niet echt een goeie indruk. Vooral door de afschuwelijke poppy mix. Bij bepaalde nummers stel ik me de vraag of ik nog naar hardcore ben aan het luisteren... discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Bij bepaalde nummers krijg ik een Van Halen-gevoel. Degelijk schijfje, maar ook niet enorm indrukwekkend. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Was een flinke tegenvaller na Nothing To Prove.. |
|
De band ziet - afgaande op de laatste setlists - ook wel in dat Our Darkest Days een pak beter is dan de laatste. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Nothing to Prove is een nagenoeg perfecte punkrockplaat. Wel niet echt van Ignite. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |