IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Ignite Vorige pagina
Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 11-11-2016 11:56 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Wat bedoel je?


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 11-11-2016 11:58 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Internet zegt dat ignite helemaal geen album heeft met die naam?


When your people matter, menstrual health matters


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-11-2016 13:47 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Omdat die plaat van H2O is.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 11-11-2016 15:24 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Waarom dan hier genoemd? Zelfde bandleden oid? Als ik van Ignite hou moet ik dan H2O ook tzjekken?


When your people matter, menstrual health matters


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-11-2016 15:58 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ze zijn nogal gelijkaardig, ja. In de zin van beiden melodieuze hardcore, maar stiekem punkrock. Toch de Ignite van na 2000. Die daarvoor ken ik niet.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 11-11-2016 16:21 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Dan moet je toch eens dringend 'Call on my brothers' gaan checken. En zelfs de eerste releases (zonder Zoli) vind ik best OK. Degelijke mix van old school youth crew hardcore en punkrock.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-11-2016 17:59 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Klinkt als iets dat ik al heel erg lang zou moeten kennen. Zal het checken, thanks!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 11-11-2016 19:16 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

kut band altijd al gevonden. zeikerige muziek zonder ballen.


TUFKAM


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 11-11-2016 20:02 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Bedankt voor de bijdrage.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 11-11-2016 20:15 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2016 16:21 schreef williamblake het volgende:
En zelfs de eerste releases (zonder Zoli) vind ik best OK. Degelijke mix van old school youth crew hardcore en punkrock.


Youth crew????? Sinds wanneer... hebben wij het over dezelfde plaat? Scarred For Life valt eerder in emo zoals een Lifetime bijv. Ik hoor daar totaal geen youth crew in...

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 11-11-2016 20:15]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 11-11-2016 20:49 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

H2O geluisterd. Hoor de gelijkenis maar vind Ignite toch veel beter. Pakt lekkerder.


When your people matter, menstrual health matters


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 11-11-2016 21:02 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2016 20:15 schreef Staalman het volgende:
Youth crew????? Sinds wanneer... hebben wij het over dezelfde plaat? Scarred For Life valt eerder in emo zoals een Lifetime bijv. Ik hoor daar totaal geen youth crew in...


De tragere nummers leunen idd meer aan bij emo, maar de up tempo nummers zoals bijvoorbeeld Slow of In my time vind ik dan toch eerder aanleunen bij een old school youth crew sound (zij dan uiteraard veel melodieuzer).



TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 12-11-2016 0:44 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2016 20:02 schreef Ktulu het volgende:
Bedankt voor de bijdrage.


geen dank lieverd.



TUFKAM


Northward
Usericon van Northward
Posted 14-11-2016 18:19 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2016 22:35 schreef BenKnuckles het volgende:
Nothing to Prove is een nagenoeg perfecte punkrockplaat. Wel niet echt van Ignite.

Haha godver, dacht even dat dit het H2O topic was blijkbaar.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen