|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat is kamertraining precies? this user is dead |
|
ff vraagje, waarom moet je op kamertraining dan? Het schijnt klote te zijn... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Begeleid kamerwonen bedoelt hij..denk ik Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Ga alstublieft op kamer training. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ja ik weet wel wat het is... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: ...liever serieuse antwoorden alleen |
|
quote: Leer zelf keuzes maken. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: ik weet totaal niet hoe het is dus |
|
quote: zie topic advies~!!!! |
|
quote:Kramy! Nokken met flamen! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Hoe moeten mensen hier nou beslissen of adviseren over jouw leven? Wij weten niet hoe erg of fijn het bij jouw pa vertoeven is en kunnen die situatie dus ook niet naast een eventuele op-kamer-training situatie leggen om ze te vergelijken... Wat betreft studie.. ik zou zo hoog mogelijk beginnen, als je dat aankan.. |
|
quote: Ik flame helemaal niet, ik zou flamen als ik er iets als achterlijke kleuter ofzo achter zou zetten. edit: verder ben ik het met valorion hierboven eens, en vind ik het dus een dom topic, en dat laat ik merken, wordt vaak genoeg gedaan op ZM, dus dat schijnt te mogen. [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 09-09-2003 17:22] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ik vind jou verderfelijk. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Vind je't gek na zoveel gekanker op kramy |
|
quote: Aan de ene kant zie ik in je profiel dat je nog wel erg jong bent om uit huis te gaan. Maar aan de andere kant zul je vroeg of laat toch moeten leren op eigen benen te staan. Verder schrijf je dat je het zelf wilt, dus waarom zou je het dan niet doen? (Internet kun je toch wel voor een tijdje missen? ) quote: Ik zou persoonlijk eerst dat vmbo (administratie) diploma halen. Dan heb je namelijk in ieder geval iets om op terug te vallen. Het is een mooi streven om in een keer het hoogst haalbare te gaan doen, maar mocht dat dan om welke reden dan ook niet helemaal lukken, dan heb je helemaal niks. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Eigenlijk wou ik precies hetzelfde zeggen alleen wou ik daar nog bij zeggen dat ik verschillende mensen ken die op een begeleide kamer zijn gaan wonen. In het ene geval was dat omdat hij de weg kwijt was. Volgens mij is het uiteindelijk wel goed gekomen met hem, maar dat weet ik niet zeker. In het andere geval was het een marokaans metalmeisje dat gewoon niet meer thuis kon leven bij haar ouders. In elk geval gaat het met haar heel goed en is het voor haar de beste keuze geweest die ze ooit heeft gemaakt. Wat ik ervan afweet houdt in dat je zeker in het begin met strenge regels te maken zal hebben, maar dat deze regels worden versoepeld naar mate dat je laat zien dat je verantwoordelijk bent. Alleen elke keer dat je de regels overtreed mag je weer van het begin af aan beginnen en dat is best iritant. |
|
Kamertraining lijkt me niet iets waar je zomaar aan begint of denkt, dus lijkt me het een goede beslissing. Een nicht van me heeft het ook gedaan en het valt niet altijd mee, maar het was zeker het beste voor haar. En om alleen om internet bij je pa te blijven wonen lijkt me nogal onzinnig... Over de studie, ik zou eerst een VMBO diploma halen en wie weet kun je daarna nog wel iets anders doen dan naar het roc. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Hoe erg heb je het thuis? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
[overbodig] [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 10-09-2003 1:10] |
|
Waarom wil je het huis uit? Als het echt een onhoudbare situatie is zou ik zeker de traing overwegen. Maar wat je ook doet..haal verdomme je diploma!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: inderdaad, alsof wij de situatie goed kennen en dus kunnen beslissen... Je moeder. |
|
Afhankelijk van de situatie beslissen of je op kamer training gaat. Maar zowiezo eerst diploma halen, daarna misschien vakantie nemen om geld te verdienen om evt een kamer mee in te richten... Maar iig een diploma halen mocht ict niet lukken of zo, hoe meer opleidings papieren hoe beter. [Dit bericht is gewijzigd door Trevoc op 09-09-2003 21:10] |
|
quote: ehhh de enige x dat ik met m omga als ik ruzie met m heb of zakgeld krijg meer niet eigelijk en ik heb ong. elke dag wel ruzie met m eigelijk en elke week 1 grote en dan gaat het internet r uit voor een uur |
|
quote:Ga op kamertraining! Voordat je relatie met je pa nog slechter wordt. Dat kun je beter voor zijn, zodat je nog enigszins normaal met hem kunt omgaan... [Dit bericht is gewijzigd door anonymous op 09-09-2003 22:06] "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Inderdaad! En als een uur zonder internet al een straf is, dan lijkt het me op zich wel goed voor je dat je dat en tijdje moet missen! NP: Iron Maiden - Montségur For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |