|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Inderdaad, half Nederland is op z'n 18e het huis uit gegaan. Zelfs ik, en toen was ik nog minder volwassen dan nu! Kan je nagaan. |
|
quote: Hehe, zeker. Ik belde naar huis om te vragen hoe je pasta en rijst maakt enzo en wat erbij kan. Verder had ik nog nooit een meisje gezoend, amper alcohol gedronken, was mijn stem nog te hoog, mijn haar kort en mijn oksels kaal (okay dat laatste niet). |
|
quote: Inderdaad, je hebt gelijk. Vergeet niet dat de meeste keuzes die ouders voor je maken (in geval van ' normale ' ouders, ik kon uit voorgaande posts daarover niets opmaken, excuus als ik erover heen heb gelezen) nog altijd uit liefde worden gemaakt! Ja, ze zijn bezorgd, je bent hun kind! [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 11-09-2003 21:48] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: ehhh ik begrijp het niet echt :/ |
|
was ook meer aan Snaack gericht, ik gaf 'm gelijk. De rest was meer in 't algemeen bedoeld, en lijkt me redelijk begrijpelijk. [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 12-09-2003 19:03] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Beetje respect voor je vader opbrengen te veel gevraagd? |
|
quote: respect moet je verdienen vinden vind ik ik ga niet iemand respecteren alleen omdat ie me pa is [Dit bericht is gewijzigd door element op 12-09-2003 19:26] |
|
quote: En hij heeft geen 1 goede eigenschap? Heeft nog nooit van z'n leven iets goeds voor je gedaan? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: pfff vast wel iedereen doet wel ooit eens iets goed |
|
quote: (sorry SQT, ik gebruik even je stukje. Beetje onnodig om het 2x te typen.) Dit verdient geen respect voor je vader? Verwend misschien het goede woord?? |
|
ach, daar verdient iemand toch respect voor? Volgens mij is kinderen opvoeden de allerzwaarste klus die je je maar bedenken kunt, ouders verdienen daar best wat credits voor. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Ik ken je situatie niet echt door en door uiteraard. Naar mijn mening (op basis van je posts hier en in een paar andere topics) ben je er echt niet aan toe om op jezelf te wonen. Dat is op zich geen schande want 90% van de 16 jarigen is daar niet aan toe. Ik zou eens goed kijken of het probleem toch niet stiekem van allebei de kanten komt. Oftewel: Heb je ooit eens een serieuze poging ondernomen om met je pa goed om te gaan? ALs jij je van hem afsluit kan hij ook des te moeilijker bij je doordringen. En een uitspraak als: "we lachen hem morgen met mijn vrienden uit op school" bevestigt enkel mijn vermoeden dat het probleem niet eenzijdig is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: hmmm dat kwam omdat ie zow een sms stuurde ik vond het grapig kan toch wat zou jij denken als je zow iets ontvangt en al zowat de hele tijd zit te lachen omdat je na hans teeuwen zit te luisteren |
|
quote: verwend ? nope vind ik niet r zijn meer dan genoeg mensen die meer heben :/ en die mobiel kreeg ik zodat ie me kon bellen als ik na huis moet of moet belen dat ik later thuis kom |
|
quote: Wat ik in ieder geval zou doen is naar hem toe gaan en proberen om duidelijk te maken hoe ik over bepaalde dingen voel/denk. En dus niet op een aggressief confronterende manier wat voor de meeste 16 jarigen (mezelf incluis) wel moeilijk is (in mijn geval WAS ) KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: oh ik negeerde het gewoon als ik m ging confronteren werd ie weer boos en zou ie het internet r uit hebben getroken... dus en daar had ik ook geen zin in op dat moment dus was negeren de beste optie |
|
tja, helaas woon je momenteel nog met hem in 1 huis, dus denk ik zo dat je er dan maar beter wat van kunt maken. Praten lijkt mij dan beter dan negeren. En trouwens, als jij graag wilt dat de situatie verandert, lijkt mij praten de enige oplossing. Want je verwacht toch niet dat je vader je gedachten kan lezen? Er bestaat namelijk een heel groot verschil tussen iemand keihard met z'n fouten confronteren of gewoonweg je gevoelens uitspreken! Grote kans dat dat veel meer effect zal hebben. (oei, wat een vrouwenopmerking) Jij vindt 't toch ook niet leuk om een grote stortvloed van kritiek over je heen te hebben? Je kunt ook zelf proberen 't goede voorbeeld te geven. Ik heb zelf ook een slechte band met m'n vader, maar ik probeer er wel wat van te maken. (was nog niet volledig) [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 14-09-2003 11:35] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: hmmm ik negeer het tot dat ik r genoeg van hem dan ga ik kritiek op hem geven limit-break!!! is het dan |
|
quote: Ik begin me af te vragen of je uberhaupt wilt dat de situatie een beetje verbetert. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: ehhh jah waarom niet ? was gewoon een klein grapje met die limit break en tis beter dat ik r grapjes omkan maken dan dat ik r alleen maar over loop te klagen [Dit bericht is gewijzigd door element op 14-09-2003 12:04] |
|
Had dan gewoon uberhaubt je bek gehouden. Veel mensen hier proberen je te helpen, terwijl jij een beetje cool en grappig probeert te doen. Doe dan in ieder geval alsof je het je iets interesseert wat mensen hier voor je neerzetten, zeker omdat een topic als dit niet op dit forum thuishoort. |
|
als je zelf al heel veel moeite heb met de keuze welke school je doet hoe wil je dan op jezelf wone..... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: omdat de 1e manier een stuk langzamer is en iets veiliger is maar de andere is wel een stuk sneller dus daarom twijfelde ik |
|
Waarom wil je precies op jezelf wonen... als je ruzie heb met je vader kan je dat proberen optelossen, maar om op je 16e op jezelf te wonen is ook niet alles want dan moet je toch weer terug nar je vader voor geld en de was enzo en als je wil bewijzen dat je volwassen ben maak dan maar es geen ruzie met je vader ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |