IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Peter Pan Speedrock Vorige pagina | Volgende pagina
the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 15-09-2003 16:23 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

ik heb vandaag schoppenaas gedownloadn, is supergrappig nummer, wat ook super is zijn de sparkling bombs, echt grappige punk n roll

Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 15-09-2003 21:31 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

ach, wel geinig. maar kzou er geen cd van kopen. kheb ze nog gezien op appelpop.

respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-09-2003 23:47 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

geinig ja, verder niets

"This one is older than shit, heavier than time!"

hammer
Usericon van hammer
Posted 15-09-2003 23:53 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

ik vind pps best wel heerschen!
gewoon gezellig rock n roll

biertje dr bij....

skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 15-09-2003 23:57 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 23:53 schreef hammer het volgende:
ik vind pps best wel heerschen!
gewoon gezellig rock n roll

biertje dr bij....

exactly!

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 16-09-2003 0:15 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2003 13:15 schreef anonymous het volgende:
Nee man! Die vent is gewoon de vleesgeworden Rock & Roll!! Posers menen zichzelf wat, dat speelt bij Denvis geen rol. Die heeft gewoon overal schijt aan. Zoals hij zelf zegt: "Beetje spelen, beetje vechten" Ach wederom moet je het niet te serieus nemen.

die kerel is echt diep-triest.

No meat is sweater

hammer
Usericon van hammer
Posted 16-09-2003 0:21 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

ik zag die live beelden van lowlands....,
dat was best wel zielig!

Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 16-09-2003 17:21 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

Gezellige muziek, zoals al gezegd, met een biertje

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 16-09-2003 17:23 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik heb ze gezien tijdens Westerpop in Delft, best wel geinige band.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 16-09-2003 18:42 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

ik zag ze op pukkelpop, en ze waren serieus aant heerschen, maar kzou er nois geen cd van kopen

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 16-09-2003 21:31 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Gezien in Delft. Vette band. Motorhead on speed!!!

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 16-09-2003 21:37 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

pps rocks, betere live band dan menig Nederlands metalbandje

[Dit bericht is gewijzigd door Phlegyas op 16-09-2003 21:41]

Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 20-09-2003 9:44 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Ze komen naar Ridderkerk (is hier tenminste ook eens wat te beleven)

Goothstock

Goothstock-festival wordt elk najaar op beide podia van Societeit de Gooth gehouden.

In 1999 begonnen als eenmalig festival om de 25e verjaardag van de Gooth te vieren en inmiddels uitgegroeid tot een 3-daags multi-diciplinair evenement in 2 zalen. Er is op Goothstock o.a. opgetreden door; Trockener Kecks, Beef, Racoon, Face Tomorrow, Van Katoen, Gotcha!, Zornik, I Against I enz.

Goothstock 2-3-4 oktober 2003 met optredens van o.a. Osdorp Posse & The Apers, Voor het volledige programma en meer info op www.goothstock.nl

--------------------------------------------------------------------------------

Laatste Nieuws:

Er zullen nog enkele namen bekend gemaakt worden de komende weken.

Donderdag 2 oktober
Goothstock night of comedy met
the Comedy Explosion

Vrijdag 3 oktober
Hoofdpodium:
Osdorp Posse
Buiten Adem
The Catchup Squad

Rockstage:
Moodswing
Lianan Shee
'80's (after) party

Zaterdag 4 oktober
Hoofdpodium:
Peter Pan Speedrock
88 Circles Above

Rockstage:
Lulabelles
Exist

--------------------------------------------------------------------------------

Toegangskaartjes
Goothstock doet er alles aan de prijzen voor de toegangskaarten en consumpities zo laag mogelijk te houden.

3-dagen kaart 15,- Euro
Dagkaart donderdag 2 oktober 5,- Euro
dagkaart vrijdag 3 oktober 8,- Euro
dagkaart zaterdag 4 oktober 8,- Euro

Voor leden van de Gooth is er een speciale kaart, alleen in de voorverkoop te koop. Kosten 12 Euro voor 3 dagen!! Deze kaart is dus niet aan de deur te koop!

De voorverkoop start 1 september bij Reporter (kledingwinkel) in winkelcentrum de Ridderhof en aan de deur bij Soc. de Gooth (vrijdag- en zaterdagavond v.a. 21.00 uur)

Voor mensen die niet in Ridderkerk wonen is er de mogelijkheid om v.a. 1 september kaarten te bestellen via Goothstock@hotmail.com Bestellingen worden alleen in behandeling genomen voorzien van naam, adres, telefoonnummer en aantal kaarten. Je moet de kaarten afhalen op de betreffende dag tussen 20.00 en 21.00 uur.

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-09-2003 11:45 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 15 september 2003 13:08 schreef anonymous het volgende:
Maar goed als je echt lompe lui wil zien moet je toch bij the Spades zijn, die kunnen er pas wat van.
De Spades zijn een stel profiteurs die meeliften op het succes van PPS waar PPS keihard voor gewerkt heeft.. Daarbij zijn het een stel hersenloze idioten met name zanger Denvis.. Grote meid hoor om voor de TV camera een lijn coke te snuiven, iemand vriendschappelijk een stevige kaakslag te geven en het halve podium af te breken.. Grote meid! Afschieten zulk lomp kankervolk

Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 20-09-2003 13:46 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 21:37 schreef Phlegyas het volgende:
pps rocks, betere live band dan menig Nederlands metalbandje

Pardon?

Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 28-09-2003 15:27 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

ik heb ze gezien op Appelpop. t was wel leuk maar helaas moesten we dikke dennis missen
het grappige was dat niemand een clou had over hoe ze moesten bewegen op die muziek. geen muziek om op te headbangen maar t is te hard op stil te staan. héél grappig gezicht al die mensen die maar een beetje dom op hun benen lopen te wiebelen.

Subtiel kamerolifantje

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 17-10-2003 12:18 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ahhh ze waren super gister in Breda! Lekker zuipen en Peter Pan Speedrock, top avondje! Geen idee hoe ik weer terug ben gekomen

Leviathanica
Posted 17-10-2003 12:19 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 17 oktober 2003 12:18 schreef Vintersorg het volgende:
Ahhh ze waren super gister in Breda! Lekker zuipen en Peter Pan Speedrock, top avondje! Geen idee hoe ik weer terug ben gekomen

Dat klinkt idd zeer Heerschend.

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 17-10-2003 12:19 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2003 12:18 schreef Vintersorg het volgende:
Dat hoort bij een avondje PPS, he!

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 17-10-2003 12:21 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Zeker! Alleen die dikke zanger was er niet bij, de gitarist en bassist zongen, maar klonk best goed (denk ik....) Trouwens mooie zaal die Mezz (Breda)

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 17-10-2003 12:22 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

In Ridderkerk waren ze ook tof, de volgende dag deed echt alles pijn

I can't shoot straight unless I've had a pint!

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 17-10-2003 12:24 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2003 12:21 schreef Vintersorg het volgende:
Zeker! Alleen die dikke zanger was er niet bij, de gitarist en bassist zongen, maar klonk best goed (denk ik....) Trouwens mooie zaal die Mezz (Breda)
Dikke Dennis bedoel je. Hahaha, geweldig! Die doet ook niet altijd mee, hoor. Heb al vaker van de Mezz gehoord, moet er ook maar eens een keertje naar toe gaan.

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 20-10-2003 16:12 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Ik ben nieuw hier, maar ik zie nergens een een topic om jezelf voor te stellen, dus ik lul maar wat mee.

Peter Pan Speedrock ooit een keer gezien op een tentfeest, lekker onbenullig zuipen, met lekkere pomprock, best genieten.

Leviathanica
Posted 20-10-2003 16:13 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 20 oktober 2003 16:12 schreef CoenV het volgende:
Ik ben nieuw hier, maar ik zie nergens een een topic om jezelf voor te stellen, dus ik lul maar wat mee.

Peter Pan Speedrock ooit een keer gezien op een tentfeest, lekker onbenullig zuipen, met lekkere pomprock, best genieten.

Welkom.

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 20-10-2003 16:15 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Bazzio Attacks!!!

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com