|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ach, wel geinig. maar kzou er geen cd van kopen. kheb ze nog gezien op appelpop. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
geinig ja, verder niets "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik vind pps best wel heerschen! gewoon gezellig rock n roll biertje dr bij.... |
|
quote: exactly! |
|
quote: die kerel is echt diep-triest. No meat is sweater |
|
ik zag die live beelden van lowlands...., dat was best wel zielig! |
|
Gezellige muziek, zoals al gezegd, met een biertje |
|
Ik heb ze gezien tijdens Westerpop in Delft, best wel geinige band. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ik zag ze op pukkelpop, en ze waren serieus aant heerschen, maar kzou er nois geen cd van kopen |
|
Gezien in Delft. Vette band. Motorhead on speed!!! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
pps rocks, betere live band dan menig Nederlands metalbandje [Dit bericht is gewijzigd door Phlegyas op 16-09-2003 21:41] Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
Ze komen naar Ridderkerk (is hier tenminste ook eens wat te beleven) Goothstock Goothstock-festival wordt elk najaar op beide podia van Societeit de Gooth gehouden. In 1999 begonnen als eenmalig festival om de 25e verjaardag van de Gooth te vieren en inmiddels uitgegroeid tot een 3-daags multi-diciplinair evenement in 2 zalen. Er is op Goothstock o.a. opgetreden door; Trockener Kecks, Beef, Racoon, Face Tomorrow, Van Katoen, Gotcha!, Zornik, I Against I enz. Goothstock 2-3-4 oktober 2003 met optredens van o.a. Osdorp Posse & The Apers, Voor het volledige programma en meer info op www.goothstock.nl -------------------------------------------------------------------------------- Laatste Nieuws: Er zullen nog enkele namen bekend gemaakt worden de komende weken. Donderdag 2 oktober Goothstock night of comedy met the Comedy Explosion Vrijdag 3 oktober Hoofdpodium: Osdorp Posse Buiten Adem The Catchup Squad Rockstage: Moodswing Lianan Shee '80's (after) party Zaterdag 4 oktober Hoofdpodium: Peter Pan Speedrock 88 Circles Above Rockstage: Lulabelles Exist -------------------------------------------------------------------------------- Toegangskaartjes Goothstock doet er alles aan de prijzen voor de toegangskaarten en consumpities zo laag mogelijk te houden. 3-dagen kaart 15,- Euro Dagkaart donderdag 2 oktober 5,- Euro dagkaart vrijdag 3 oktober 8,- Euro dagkaart zaterdag 4 oktober 8,- Euro Voor leden van de Gooth is er een speciale kaart, alleen in de voorverkoop te koop. Kosten 12 Euro voor 3 dagen!! Deze kaart is dus niet aan de deur te koop! De voorverkoop start 1 september bij Reporter (kledingwinkel) in winkelcentrum de Ridderhof en aan de deur bij Soc. de Gooth (vrijdag- en zaterdagavond v.a. 21.00 uur) Voor mensen die niet in Ridderkerk wonen is er de mogelijkheid om v.a. 1 september kaarten te bestellen via Goothstock@hotmail.com Bestellingen worden alleen in behandeling genomen voorzien van naam, adres, telefoonnummer en aantal kaarten. Je moet de kaarten afhalen op de betreffende dag tussen 20.00 en 21.00 uur. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:De Spades zijn een stel profiteurs die meeliften op het succes van PPS waar PPS keihard voor gewerkt heeft.. Daarbij zijn het een stel hersenloze idioten met name zanger Denvis.. Grote meid hoor om voor de TV camera een lijn coke te snuiven, iemand vriendschappelijk een stevige kaakslag te geven en het halve podium af te breken.. Grote meid! Afschieten zulk lomp kankervolk |
|
quote: Pardon? Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
ik heb ze gezien op Appelpop. t was wel leuk maar helaas moesten we dikke dennis missen het grappige was dat niemand een clou had over hoe ze moesten bewegen op die muziek. geen muziek om op te headbangen maar t is te hard op stil te staan. héél grappig gezicht al die mensen die maar een beetje dom op hun benen lopen te wiebelen. Subtiel kamerolifantje |
|
Ahhh ze waren super gister in Breda! Lekker zuipen en Peter Pan Speedrock, top avondje! Geen idee hoe ik weer terug ben gekomen |
|
quote: Dat klinkt idd zeer Heerschend. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Dat hoort bij een avondje PPS, he! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Zeker! Alleen die dikke zanger was er niet bij, de gitarist en bassist zongen, maar klonk best goed (denk ik....) Trouwens mooie zaal die Mezz (Breda) |
|
In Ridderkerk waren ze ook tof, de volgende dag deed echt alles pijn I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Dikke Dennis bedoel je. Hahaha, geweldig! Die doet ook niet altijd mee, hoor. Heb al vaker van de Mezz gehoord, moet er ook maar eens een keertje naar toe gaan. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Ik ben nieuw hier, maar ik zie nergens een een topic om jezelf voor te stellen, dus ik lul maar wat mee. Peter Pan Speedrock ooit een keer gezien op een tentfeest, lekker onbenullig zuipen, met lekkere pomprock, best genieten. |
|
quote: Welkom. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |