|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Zet dan ook gelijk het topic erbij http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=876394&page=40 <-om je voor te stellen PPS is wel grappig trouwens, vooral schoppenaas |
|
Ik heb zondag in 013 een klein stukje Peter Pan Speedrock live gezien, en ben vandaag enthousiast nummertjes gaan beluisteren... Leuk leuk. |
|
ja binnenkort staan ze weer in Nijmegen |
|
Ach ja, Peter Pan Speedrock. Paar jaar geleden in Para gezien. Ik had volgens mij nog de lichtshow mee opgebouwd. Als je houdt van hersenloze, onoriginele, pretentieloze, uitgekauwde, sufgespeelde, opgevoerde rock 'n roll, dan kun je deze band niet missen! GEWELDIGE BAND! Niks diepgang, niks originaliteit, niks muzikale hoogstandjes, gewoon inpluggen en beuken! Dikke Dennis schopt aas, en kont (letterlijk)... Bart&Bart heerschen! Eén van de beste live-bands die Nederland rijk is. Zet elke keer weer de hele tent op de kop. Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
quote: gewoon lekker pitten |
|
Zondag waren ze weer fantastisch, geweldige live band! Goede muziekanten en een hoop bier! (die dikke Dennis was zat ) Trouwens The Spades waren ook super! Geweldige band, hebben wel allemaal al een keertje vast gezeten omdat ze spullen jatte van andere bands, maar ze heerschen!!!! |
|
peter pan is ruig! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Zullen ze wel er gewaardeerd worden door hun mede-muzikanten!!! |
|
Ik heb ze gezien op lowlands. Wel wel aardig maar niet iets om voor naar de winkel te rennen.. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: That's a long long time ago |
|
Leuke muziek, maar niet aan te horen als je meer als 1 cd achter elkaar luisterd. Live ook aardig overigens! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Hele gave muziek... Heb alle albums hier The trend is dead. |
|
Ik heb tot nu toe alleen nog "Premium Quality" en "Speedrock Chartbusters". Oja, "Lucky Bastards" ken ik ook nog. Ik zet het regelmatig op. Supervette muziek. [Dit bericht is gewijzigd door Northward op 07-08-2007 14:20] |
|
Hun nieuwe cd, Pursuit Until Capture, draait hier regelmatig zijn rondjes. Vind hem denk beter als Spread Eagle, die bleef niet zo hangen. |
|
Zo, gister in Speakers in Delft gezien. Vette Heersch!!! ( Dikke dennis was er ook, haha. Brute gast. ) The trend is dead. |
|
quote: Godver de godver ik ben het gewoon straal vergeten. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: AAA That sucks!! Je hebt echt wat gemist! The trend is dead. |
|
Morgen in Bibelot! Heb er weer zin in!! |
|
Één keer gezien en dat was bruut zuipen en mee bléren ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
32-02-2008 @ Atak, al een ouwe foto, maar goed. meer foto's van dit concert zijn te vinden op www.nouks.nl [Dit bericht is gewijzigd door RGB op 08-10-2008 10:33] |
|
Voor foto's van het concert in dee kelder kijk je op www.metalkrant.net/fotoshots.htm Kreeg het helaas niet voor elkaar hier wat foto's te posten. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Heb wel weer zin om de jongens eens te zien spelen, altijd erg gaaf. Denk dat ik ze nu vijf of zes keer gezien heb, maar het gaat echt niet vervelen. |
|
quote: Iets meer dan een jaar later; heb inmiddels al een tijdje alle studioalbums in de kast staan. Heel vet! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |