|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Leuk bandje inderdaad. Live is het ook altijd wel feest. |
|
Is Sunnpimp een leuk Rock'n Roll bandje live? Ze spelen 18 oktober in het gryphus en ik heb die avond bardienst. |
|
Sunnpimp is echt een tegekke band! Live weten ze doorgaans de boel goed aan de gang te krijgen. http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=18019&magazines=18020&news=947958 [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 11-10-2008 13:43] |
|
quote:Ik heb 1 nummer van ze gehoord en daarin word dat beeld inderdaad wel bevestigd. Ken ze voor de rest niet dus kan er weinig over zeggen. [Dit bericht is gewijzigd door Li1986 op 12-10-2008 19:49] |
|
2003 / 2008?? enfin: www.myspace.com/sunnpimp www.myspace.com/ladybooster www.ladybooster.com zanger/gitarist Sunnpimp zit dus ook in Ladybooster. Zeker de moeite waard beide bands een x te checken. |
|
Vanavond speelt PPS in Ridderkerk! Heen! |
|
Geniaal dat ze daar tussen staan! |
|
Aanwezig 19 februari in Nederweert! Dat wordt me een feestje. |
|
Bij De Wereld Draait Door. |
|
quote: Haha! Geniaal... "Geef me de schoppen aas klootzak!" en dan dat publiek erbij Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Peter Pan Speedroc :') Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |