IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Stormblast gaat zich verloven. Gefeliciteerd Volgende pagina
grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 16-09-2003 20:44 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Een van van onze ZMers gaat zich verloven met z,n vriendin.
Namens mijzelf zeg ik: GEFELICITEERD, LAAT HET LEVEN JULLIE TOELACHEN IN MINDERE TIJDEN.
HIEP HIEP HOERA!
HIEP HIEP HOERA!
HIEP HIEP HOERA!

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 16-09-2003 20:46 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

hoezee

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 16-09-2003 20:46 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Gefeliciteerd!!

zo kan ie wel weer

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 16-09-2003 20:47 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Yay!

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 16-09-2003 20:47 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Ze gaan toch geen kindertjes verwekken he? Dat vind ik vies

this user is dead

Stormblast
Vleeschboom from Hell
Usericon van Stormblast
Posted 16-09-2003 20:47 by Stormblast Wijzig reactieProfiel van StormblastQuote dit bericht

Dank u Dank u

This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 16-09-2003 20:48 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 20:47 schreef JFrost het volgende:
*knip*

Stormblast
Vleeschboom from Hell
Usericon van Stormblast
Posted 16-09-2003 20:49 by Stormblast Wijzig reactieProfiel van StormblastQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 20:47 schreef JFrost het volgende:

Dan kijk je maar lekker de andere kant op!!

This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 16-09-2003 20:49 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 20:48 schreef grindcore het volgende:
*knip*

Nou goed: Gefeliciflapstaart Stormblast dan

this user is dead

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 20:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

euh? ja, leuk voor jullie ofzo?

(ghoullie heeft het niet zo op trouwen)

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 16-09-2003 20:50 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Bezint eer ge begint....
Maar toch gefeliciteerd.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-09-2003 20:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

en felicitationes!

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 16-09-2003 20:51 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 20:49 schreef ghoulliette het volgende:
euh? ja, leuk voor jullie ofzo?

(ghoullie heeft het niet zo op trouwen)
Wat een vrolijke reactie zeg.

---Spike---
Use the Force, dude.
Usericon van ---Spike---
Posted 16-09-2003 20:51 by ---Spike--- Wijzig reactieProfiel van ---Spike---Quote dit berichthttp://www.pyter.tk

Gefeliciteerd

Do or do not. There is no try.

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 16-09-2003 20:55 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Gefeli!

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 20:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 20:51 schreef grindcore het volgende:
Wat een vrolijke reactie zeg.

dusch, die zijn er toch al genoeg.

Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 16-09-2003 20:58 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

Gefeliciteerd!

dood

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 16-09-2003 21:01 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Van harte gefeliciteerd Stormblast en verloofde , dat er jullie veel leuke jaren samen te wachten staan

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Hagal
Usericon van Hagal
Posted 16-09-2003 21:08 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Gefeliciteerd!

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-09-2003 21:08 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ok.. have a nice life

(vind het zelf wel erg vroeg, op je 23ste verloven.. maarja, ik zie mezelf zowiezo nog niet in het huwelijksbootje stappen dus... )

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 21:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

als dit ook al in het blijtopic staat.. slotje?

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 16-09-2003 21:16 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 21:15 schreef ghoulliette het volgende:

Jezus zuurpruim, bemoei je toch niet overal mee...krijg een vriendin ofzo daar wordt je misschien wat vrolijker van!!

this user is dead

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-09-2003 21:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 21:15 schreef ghoulliette het volgende:

Wij moesten ook honderden posts over je verjaardagsvoorbereidngstress en weet ik veel wat lezen..... waarom kan dan iemand anders niet gefeliciteerd worden?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 21:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 21:16 schreef Chelman het volgende:
Wij moesten ook honderden posts over je verjaardagsvoorbereidngstress en weet ik veel wat lezen..... waarom kan dan iemand anders niet gefeliciteerd worden?

ik heb er geen topic speciaal voor aangemaakt of wel soms

Stormblast
Vleeschboom from Hell
Usericon van Stormblast
Posted 16-09-2003 21:18 by Stormblast Wijzig reactieProfiel van StormblastQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 21:08 schreef Valorian het volgende:
Ok.. have a nice life

(vind het zelf wel erg vroeg, op je 23ste verloven.. maarja, ik zie mezelf zowiezo nog niet in het huwelijksbootje stappen dus... )

Begrijpelijk, maar ik heb een vriendin waar je niet zomaar een 2de van tegenkomt,
dus the early bird catches the worm :

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 21:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 21:16 schreef JFrost het volgende:
Jezus zuurpruim, bemoei je toch niet overal mee...krijg een vriendin ofzo daar wordt je misschien wat vrolijker van!!

euh, ik denk niet dat mijn vriendje dat goed vind

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com