IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Stormblast gaat zich verloven. Gefeliciteerd Vorige pagina | Volgende pagina
grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 16-09-2003 21:22 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Dan doet hij toch iets niet goed.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-09-2003 21:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 21:16 schreef ghoulliette het volgende:
ik heb er geen topic speciaal voor aangemaakt of wel soms

mensen trouwen nu eenmaal minder vaak dan dat ze jarig zijn dus een bijzondere topic kan geen kwaad.

Is het je ook niet opgevallen dat je de enige bent die aan het klagen is?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 16-09-2003 21:38 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

Gefeliciteerd!!!
Veel geluk samen!!

En Ghoullie niet zo zeuren! Ieder zo zijn eigen ding. Je snapt toch wel dat ze gelukkig zijn? Of ben je soms jaloers...

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 16-09-2003 22:00 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

gefeli!
altijd leuk om te horen

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-09-2003 22:03 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

argh

waarom trouwen??? ik snap echt niet wat daar de meerwaarde van is..

ik vind het zelfs een zekere "minderwaarde" hebben omdat het huwelijk een christelijk instituut is.

Ik ben al ruim 7 jaar samen met mijn vriendin en door het boterbriefje ga ik echt niet meer van haar houden hoor..

Maar goed, als jullie het wel leuk vinden: good for you

PS Bezint eer ge begint

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 22:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:03 schreef Snaack het volgende:

PS Bezint eer ge begint

dat wilde ik eerst ook plaatsen, maar had ik maar weer geedit omdat ze me vast weer een zeurkous zouden vinden

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 16-09-2003 22:15 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

*KUCHDATBENJEOOKKUCH*

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-09-2003 22:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:04 schreef ghoulliette het volgende:

dat wilde ik eerst ook plaatsen, maar had ik maar weer geedit omdat ze me vast weer een zeurkous zouden vinden

Mietjuh

Het maakt mij niet uit of ze me een zeurkous vinden of niet

Grappig dat vrijwel iedereen "tof van harte" post.. Niet dat ik er tegenin ga om het "er tegenin gaan" maar ik verbaas me over het gemak waarmee kuddegedrag optreedt.. Dus..

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 22:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:15 schreef grindcore het volgende:
*KUCHDATBENJEOOKKUCH*

alleen tegen heilige boontjes die nog bij pappie en mammie wonen

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-09-2003 22:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Het is ook remotely possible dat sommigen hier blij zijn voor iemand die een geschikte partner heeft gevonden. Om dat meteen als kuddegedrag te bestempelen is een beetje kort door de bocht.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 16-09-2003 22:17 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:16 schreef ghoulliette het volgende:
alleen tegen heilige boontjes die nog bij pappie en mammie wonen

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 22:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:17 schreef Chelman het volgende:
Het is ook remotely possible dat sommigen hier blij zijn voor iemand die een geschikte partner heeft gevonden. Om dat meteen als kuddegedrag te bestempelen is een beetje kort door de bocht.

Hij had de partner toch al? dat is idd erg leuk voor hem, hulde daarvoor.

dat papiertje, om daar nu voor te gaan jeugen en een heel topic aan te maken, de hele stromblast kende ik nog geeneens voordat dit topic geopend werd. het had wat mij betreft ook niet gehoeven, er zijn als zat trouwens topics en blij en verliefd topic.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-09-2003 22:20 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:17 schreef Chelman het volgende:

Nee, ik vind het kuddegedrag dat de eerste ... posts allemaal uitingen van vreugde betreffende het aangaan van een christelijk verbond tussen 2 metalheads zijn.

Dat iemand een geschikte partner/ levensgezel heeft gevonden: SUPER! Maar om dat te bezegelen met een huwelijk

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 22:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 16-09-2003 22:23 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ach kom, ben nu bijna een jaar getrouwd en er is geen fuck veranderd, behalve dat we meer van de belasting terug krijgen.

maar gefeliciteerd dus.

Oud Vuil.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 16-09-2003 22:25 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Tsss, die gast is gek gewoon , ik heb zo'n neef van 21 die zich ook verloofd heeft, verdomme zeg....ketting aanspannen heet dat

Zag ik mezelf drie jaar terug toch niet doen hoor,.....en nu eigenlijk ook niet meer

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-09-2003 22:28 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

nog even en ze hobbelen de kERK in

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 16-09-2003 22:29 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Ten eerste gaat dit niet over trouwen dit gaat over VERLOVEN.
dat het een overgangsfase is naar iets waar jullie niet mee eens zijn is in deze topic niet aan de orde.
Of je reageerd normaal met een gelukswens.
Of je reageerd niet.
Ten tweede: je hoeft iemand niet te kennen om een gelukswens, Ghoullie.
Als jullie verder willen zeiken doe dat bijhoorde topic.
Dit soort reacties vind ik kotsverwekkend.

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 16-09-2003 22:31 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:28 schreef Snaack het volgende:
Neeee, toch? Ik zou zelf nooit trouwen. Maar sommige mensen wel, omdat ze op een bepaalde manier willen laten blijken aan elkaar dat ze voor altijd bij elkaar willen blijven. Is daar zoveel mis mee? Maar voor de kerk, ja dat is weer een heel ander verhaal.

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 22:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:29 schreef grindcore het volgende:

en jij weet wat verloven betekend?
quote:

dat het een overgangsfase is naar iets waar jullie niet mee eens zijn is in deze topic niet aan de orde.
Of je reageerd normaal met een gelukswens.
Of je reageerd niet.
Als jullie verder willen zeiken doe dat bijhoorde topic.

in dit topic dus. Of mag je hier maar 1 mening hebben, dan sowieso een slotje want als er geen zinnige discussie onstaat dient een topic te worden gesloten .

en daarnaast vind ik trouwen onzin, en daarnaast vind ik lange relaties op te jonge leeftijd nog erger.
quote:

Dit soort reacties vind ik kotsverwekkend.

weer een nieuw woord in ons mooie Nederlandse taaltje!

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 16-09-2003 22:35]

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 16-09-2003 22:32 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 16 september 2003 22:28 schreef Snaack het volgende:

ik heb geen kerk gezien, hoor!

Oud Vuil.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-09-2003 22:34 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vind trouwen wel tof.

Maar ik ken Stormblast niet, ik hoop dat-ie de juiste beslissing neemt.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-09-2003 22:35 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:29 schreef grindcore het volgende:

Dat is meestal de logische stap VOOR TROUWEN so what's your point...

quote:

*fronst-de-wenkbrauw-smiley* WANT???

quote:

Of je reageer+T-d normaal met een gelukswens.
Of je reageer+T-d niet.

WTF

Is dit soms forum.likmezoeteanus.com?

IK REAGEER GODVERDOMME HOE IK WIL REAGEREN JA!!!

quote:

HOeveel betekent die gelukswens dan? Juist, die wordt betekenisloos!! SENTIMENTELE CRAP!!!

quote:
Als jullie verder willen zeiken doe dat bijhoorde topic. Dit soort reacties vind ik kotsverwekkend.

Ik vind jouw reactie kotsverwekkend, wannabe mod!

KOTSSSSSSS

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 16-09-2003 22:40 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:32 schreef ghoulliette het volgende:
en daarnaast vind ik trouwen onzin, en daarnaast vind ik lange relaties op te jonge leeftijd nog erger.

Wat is daar mis mee? Als je toevallig op jonge leeftijd degene tegenkomt waat je van houdt en waarvan het blijkt dat je samen blijft omdat je na jaren nog steeds van elkaar houdt en super gelukkig met elkaar bent. Waarom zou je dan uberhaupt een relatie aangaan en verliefd worden op jonge leeftijd als je toch geen lange relatie wilt omdat je nog te jong bent? Zoiets overkomt je gewoon!

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 16-09-2003 22:41 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:32 schreef ghoulliette het volgende:
en jij weet wat verloven betekend?
ja.

quote:
in DEZE topic dus. Of mag je hier maar 1 mening hebben, dan sowieso een slotje want als er geen zinnige discussie onstaat dient een topic te worden gesloten [quote]sinds wanneer is de criterea van een topic dat er een discussie moet onstaan? Je bent aan het mierenneuken.
Kap er mee. Je bent niet geloofwaardig met dit soort reactie's

[quote]en daarnaast vind ik trouwen onzin, en daarnaast vind ik lange relaties op te jonge leeftijd nog erger.
wie heeft jou wat gevraagt over een mening over trouwen?

weer een nieuw woord in ons mooie Nederlandse taaltje![/quote]Nee hoor bestaat al heel lang.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com