IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Stormblast gaat zich verloven. Gefeliciteerd Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 22:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:41 schreef grindcore het volgende:
ja.

wie heeft jou wat gevraagt over een mening over trouwen?

weer een nieuw woord in ons mooie Nederlandse taaltje!Nee hoor bestaat al heel lang.

kotsverwekkend is geen nederlands het kan wel slaapverwekkend of misselijkmakend zijn.

en over mening vragen: jij door een topic te openen.

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 16-09-2003 22:43 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:35 schreef Snaack het volgende:
Dat is meestal de logische stap VOOR TROUWEN so what's your point...

*fronst-de-wenkbrauw-smiley* WANT???

WTF

Is dit soms forum.likmezoeteanus.com?

IK REAGEER GODVERDOMME HOE IK WIL REAGEREN JA!!!

HOeveel betekent die gelukswens dan? Juist, die wordt betekenisloos!! SENTIMENTELE CRAP!!!

Ik vind jouw reactie kotsverwekkend, wannabe mod!

KOTSSSSSSS
Het blijkt dus dat je nog hoop te leren hebt.

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 16-09-2003 22:45 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:43 schreef ghoulliette het volgende:
kotsverwekkend is geen nederlands het kan wel slaapverwekkend of misselijkmakend zijn.

en over mening vragen: jij door een topic te openen.
Nederlands graag.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 22:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:40 schreef anonymous het volgende:
Wat is daar mis mee? Als je toevallig op jonge leeftijd degene tegenkomt waat je van houdt en waarvan het blijkt dat je samen blijft omdat je na jaren nog steeds van elkaar houdt en super gelukkig met elkaar bent. Waarom zou je dan uberhaupt een relatie aangaan en verliefd worden op jonge leeftijd als je toch geen lange relatie wilt omdat je nog te jong bent? Zoiets overkomt je gewoon!

omdat die relaties vaak uitgaan, omdat ze gefrustreed zijn dat ze maar 1 partner gehad hebben, en/ of hun puberteit over geslagen hebben. In mijn directe omgeving ken ik al een stuk of 10 van dat soort stelletjes. allemaal vanaf hun 16e/17e bij elkaar en uit elkaar als ze in hun mid twenties zijn, gepaard met veel ellende.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-09-2003 22:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ok jongens en meisjes. Schud elkaar de handen en laat een mod een slotje plaatsen. Dit is inmiddels een doodgewone ZM zeikfestijn geworden.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 16-09-2003 22:47 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:46 schreef Chelman het volgende:
Ok jongens en meisjes. Schud elkaar de handen en laat een mod een slotje plaatsen. Dit is inmiddels een doodgewone ZM zeikfestijn geworden.
moet maar.

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 16-09-2003 22:47 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:46 schreef ghoulliette het volgende:
omdat die relaties vaak uitgaan, omdat ze gefrustreed zijn dat ze maar 1 partner gehad hebben, en/ of hun puberteit over geslagen hebben. In mijn directe omgeving ken ik al een stuk of 10 van dat soort stelletjes. allemaal vanaf hun 16e/17e bij elkaar en uit elkaar als ze in hun mid twenties zijn, gepaard met veel ellende.

Nou, ik ken er ook zo 10 in mijn omgeving die wel goed gaan. Dus dat zegt natuurlijk helemaal niks. Als mensen echt gelukkig zijn is dat toch hartstikke mooi? Waarom altijd zo'n negatieve insteek?

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-09-2003 22:47 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:43 schreef grindcore het volgende:
Het blijkt dus dat je nog hoop te leren hebt.

Zoals?

Op een Christen-moraalridder-fatsoensrakker-manier reageren?

Net zoals "de rest" leren reageren?

Leren geen eigen mening te hebben?

Leren een eigen mening niet te uiten omdat die mening mensen wel eens zou kunnen provoceren?

Sorry, maar als ik zo ga doen geef me dan a.u.b. een spuitje

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 22:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:47 schreef anonymous het volgende:
Nou, ik ken er ook zo 10 in mijn omgeving die wel goed gaan. Dus dat zegt natuurlijk helemaal niks. Als mensen echt gelukkig zijn is dat toch hartstikke mooi? Waarom altijd zo'n negatieve insteek?

laat ik het zo zeggen, ik heb nogal slechte ervaringen met "dat soort mensen".

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 16-09-2003 22:49 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:47 schreef Snaack het volgende:
Zoals?

Op een Christen-moraalridder-fatsoensrakker-manier reageren?

Net zoals "de rest" leren reageren?

Leren geen eigen mening te hebben?

Leren een eigen mening niet te uiten omdat die mening mensen wel eens zou kunnen provoceren?

Sorry, maar als ik zo ga doen geef me dan a.u.b. een spuitje

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 22:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

slotjeuh

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-09-2003 22:50 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:49 schreef grindcore het volgende:

Kom eens met een onderbouwd argument in plaats van op een zwakke manier mijn stellingen te ontwijken!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-09-2003 22:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Een vindt trouwen OK een ander niet.

Een vindt feliciteren OK een ander niet.

Einde discussie.

SLotje

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-09-2003 22:57 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:51 schreef Chelman het volgende:
Een vindt trouwen OK een ander niet.

Een vindt feliciteren OK een ander niet.

Einde discussie.

SLotje

Pas op hier met dat soort uitspraken..

TOLERANTIE is voor sommige medeforummers blijkbaar een onbekend begrip

Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 16-09-2003 22:59 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

en zoals gewoonlijk loopt een normaal topic uit in een flame festijn...

Laat die mensen lekker trouwen, van mij mogen ze.

Herzlichen Gluckwunsch aan allebei

"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-09-2003 23:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

volgens mij is de vinkentering niet besmettelijk, heb het namelijk nog steeds niet.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 17-09-2003 0:23 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Nou zal ik nog even reageren met een welgemeend Wie De Neuk Is Stormblast???

Zenial

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-09-2003 0:25 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik heb ook geeeeeeeeen idee wie die gast is..

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-09-2003 2:15 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Het koppel van harte gelukgewenst maar het moet me toch wel even van het hart dat Snaack alle recht heeft om ook zijn mening te geven en het niet verdient om afgezeken te worden als die botst met die van de topicstarter..

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 17-09-2003 2:19 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Gaaf!! Gefeliciteerd!

Iedereen heeft recht op mijn mening.

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 17-09-2003 7:09 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 18-09-2003 15:19 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:03 schreef Snaack het volgende:
argh

ik vind het zelfs een zekere "minderwaarde" hebben omdat het huwelijk een christelijk instituut is.

Haha, grappenmaker, zijn genoeg andere religies waar ze ook het huwelijk hebben.

Maar gefeliciteerd, weer een reden om biertje te drinken

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-09-2003 15:36 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 18 september 2003 15:19 schreef Iskariot het volgende:
Maar gefeliciteerd, weer een reden om biertje te drinken

Hahahaha ja alles is een reden om een biertje te drinken hahahaha hoe meer bier hoe beter hahaha

Zenial

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 18-09-2003 16:46 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 20:44 schreef grindcore het volgende:
Een van van onze ZMers gaat zich verloven met z,n vriendin.
Namens mijzelf zeg ik: GEFELICITEERD, LAAT HET LEVEN JULLIE TOELACHEN IN MINDERE TIJDEN.
HIEP HIEP HOERA!
HIEP HIEP HOERA!
HIEP HIEP HOERA!

Gefeliciteerd

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-09-2003 16:52 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2003 22:28 schreef Snaack het volgende:
nog even en ze hobbelen de kERK in

Ik vind het gelul over kerken en christelijke verbonden een beetje onrelevant.. Christenen zijn er vaak vroeg bij wat trouwen betreft, maar dat wil niet zeggen dat alle vroege lui dit uit Christelijke overwegingen doen..

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com