|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Het blijkt dus dat je nog hoop te leren hebt. |
|
quote:Nederlands graag. |
|
quote: omdat die relaties vaak uitgaan, omdat ze gefrustreed zijn dat ze maar 1 partner gehad hebben, en/ of hun puberteit over geslagen hebben. In mijn directe omgeving ken ik al een stuk of 10 van dat soort stelletjes. allemaal vanaf hun 16e/17e bij elkaar en uit elkaar als ze in hun mid twenties zijn, gepaard met veel ellende. |
|
Ok jongens en meisjes. Schud elkaar de handen en laat een mod een slotje plaatsen. Dit is inmiddels een doodgewone ZM zeikfestijn geworden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:moet maar. |
|
quote:Nou, ik ken er ook zo 10 in mijn omgeving die wel goed gaan. Dus dat zegt natuurlijk helemaal niks. Als mensen echt gelukkig zijn is dat toch hartstikke mooi? Waarom altijd zo'n negatieve insteek? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Zoals? Op een Christen-moraalridder-fatsoensrakker-manier reageren? Net zoals "de rest" leren reageren? Leren geen eigen mening te hebben? Leren een eigen mening niet te uiten omdat die mening mensen wel eens zou kunnen provoceren? Sorry, maar als ik zo ga doen geef me dan a.u.b. een spuitje |
|
quote: laat ik het zo zeggen, ik heb nogal slechte ervaringen met "dat soort mensen". |
|
quote: |
|
slotjeuh |
|
quote: Kom eens met een onderbouwd argument in plaats van op een zwakke manier mijn stellingen te ontwijken! |
|
Een vindt trouwen OK een ander niet. Een vindt feliciteren OK een ander niet. Einde discussie. SLotje KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Pas op hier met dat soort uitspraken.. TOLERANTIE is voor sommige medeforummers blijkbaar een onbekend begrip |
|
en zoals gewoonlijk loopt een normaal topic uit in een flame festijn... Laat die mensen lekker trouwen, van mij mogen ze. Herzlichen Gluckwunsch aan allebei "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
volgens mij is de vinkentering niet besmettelijk, heb het namelijk nog steeds niet. |
|
Nou zal ik nog even reageren met een welgemeend Wie De Neuk Is Stormblast??? Zenial |
|
Ik heb ook geeeeeeeeen idee wie die gast is.. |
|
Het koppel van harte gelukgewenst maar het moet me toch wel even van het hart dat Snaack alle recht heeft om ook zijn mening te geven en het niet verdient om afgezeken te worden als die botst met die van de topicstarter.. |
|
Gaaf!! Gefeliciteerd! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Haha, grappenmaker, zijn genoeg andere religies waar ze ook het huwelijk hebben. Maar gefeliciteerd, weer een reden om biertje te drinken |
|
quote: Hahahaha ja alles is een reden om een biertje te drinken hahahaha hoe meer bier hoe beter hahaha Zenial |
|
quote: Gefeliciteerd |
|
quote: Ik vind het gelul over kerken en christelijke verbonden een beetje onrelevant.. Christenen zijn er vaak vroeg bij wat trouwen betreft, maar dat wil niet zeggen dat alle vroege lui dit uit Christelijke overwegingen doen.. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |