![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
...adem drie keer in en uit... Chill. Probleem Opgelost. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Je kunt ze ook niet verbieden om mee te doen aan het verkeer. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
haha puf puf... danku ![]() Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... ![]() |
|
quote: Nee da klopt. Maar ze moeten vind ik eiegnlijk gewoon getest worden of ze nog instaat zijn om normaal deel te nemen aan het verkeer. Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... ![]() |
|
quote: Weet je hoeveel dat kost? ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Wel elk jaar zo'n test, niet een ogentest, nee een rijvaardigheidstest Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl ![]() |
|
quote: JUIST. En die test betalen ze zelf maar ![]() Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... ![]() |
|
quote: Dan doen ze het niet.... SIM-PEL ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Ik kan de langzame oudere mensen een stuk beter uitstaan dan de scheurende pettekoppen in hun golfjes die op bastonen lopen eigenlijk ![]() |
|
een avondklok voor bejaarden. Bejaarden mogen maar vanaf 16.00 uur het huis uit om boodschappen etc... te doen.wie na 16.15 nog op straat is krijgt een spuitje. ![]() |
|
quote: NIET BETALEN IS DAN DUS OOK NIET MOGEN RIJDEN Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... ![]() |
|
quote: Dan kunnen ouderen zich helemaal niet meer verplaatsen en zijn ze afhankelijk van het openbaar vervoer? DIE ZE OOK NOG EENS MOETEN BETALEN? Twone? -> grapjas I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Bah, allebei ellendig... Vooral van die oudjes die in hun gloednieuwe fiatjes zooooo goddamn traag rijden dat je eigenlijk al 16 keer had kunnen oversteken, maar toch... Maar Turken in hun Mercedesjes met 140 per uur word je ook niet blij van!! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
Eh, ik vind zo'n test wel kunnen, maar het zou dus een reactie-test moeten zijn,..... en dat mogen ze bij iedereen afnemen die zijn rij-examen wil afleggen. Als je ziet hoe lang het vaak duurt voor iemand gaat rijden als het licht op groen springt ![]() Haha ik zie het al: iedereen die wegrijdt met een E.T. van meer dan 0.7 sec. zakt ![]() *E.T.: komt uit dragraces ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: meid, je ziet het verkeerd...als je ff moet wachten tot je kunt oversteken moet je dat zien als een pauze... je kunt je dan even onttrekken aan je eigen jachtige bestaan en even in contact komen met je spirituele kant.... met ander woorden, zeur niet ![]() ![]() |
|
quote: Een verstandige jongeman ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
quote: Als ze dan gewoon ff de test betalen. Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... ![]() |
|
quote: ![]() Jachtig bestaan? Spirituele kant? WTF??! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
quote: Je zult het leren begrijpen als de tijd je verder brengt in het leven en je meer en meer venatwoordelijkheden krijgt, zowel voor jezelf en als voor je medemens... Je zult op een gegeven moment een behoefte gaan voelen aan meer spirituele bevredigingen en elke dag hopen op die zo spaarzame rustmomenten.. keej, genoeg...nou zeur ik ![]() ![]() |
|
quote: euhm.... "strontends"??? ![]() Zenial ![]() |
|
Ik erger me er ook enorm aan. Ben je lekker op gang, moet je weer afremmen omdat een ouwe zak om onbekende rede 40 (!!!) rijd... Dit is helemaal erg als je snel naar school moet (zoals ik vanochtend) ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
|
quote: Kijk dat bedoel ik... das zeer irritant. Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... ![]() |
|
quote: ik irriteer me meer aan mensen die op een meter van je bumper rijden omdat ze s'ochtends niet 10 minuutjes eerder op konden staan ![]() |
|
ach als ik een bumperklever achter me heb ga ik ook altijd 40 rijden hehe ik heb toch nooit haast ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Maar die rijden tenminste wel lekker door ![]() Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |