IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : nl televisiezuigt Volgende pagina
Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-09-2003 17:29 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Waarom is de nederlandse tv zo ontzettend saai komt het door de vergrijzing in ons land of hebben de mensen die de programma`s inkopen geen verstand van wat de doorsnee nler leuk vind ik kots namelijk op al die door het lint programma`s en anders mooshy crap hier op de nederlandse zenders wanneer komt er keer een programma voor en door metelaars

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 30-09-2003 17:30 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

helemaal mee eens

Subtiel kamerolifantje

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-09-2003 17:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dan ga je er toch niet naar kijken?

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-09-2003 17:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 17:29 schreef Smoochy het volgende:
wanneer komt er keer een programma voor en door metelaars

Metselaars? Moet je naar 'Klussen met kijkers' kijken.

Op mijn toesenboord staan allemaal rare tekens zoals: , . : ; . Heb jij die niet?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-09-2003 17:31 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

ja ok 6 pack tv is wel tof

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 30-09-2003 17:32 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Wat is een TV? ( ik woon samen met een hippie)

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 30-09-2003 17:32 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Apart van het feit dat ik dit topic ontzettend zinloos vind zal ik toch effe m'n mening geven FWIW:
1) Ja, vergrijzing enerzijds. (grotere doelgroep)
2) In heel TV-land (wereldwijd) heeft men steeds vaker van die stomme home-sjopping zenders waar alleen domme fucking consumenten van bestellen. En da's KA$$A voor zenders anders zouden ze niet zo'n accent erop leggen.

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-09-2003 17:32 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

nee sorry cellman ik heb een 3e wereld toetsenbord dus nog onderontwikkeld ik heb al die rare tekens niet.........,,,,,,,,,,,::-)

invictis
Usericon van invictis
Posted 30-09-2003 17:32 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik kijk eigenlijk haast nooit tv

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

leader
Pffffffffff™
Usericon van leader
Posted 30-09-2003 17:33 by leader Wijzig reactieProfiel van leaderQuote dit berichthttp://www.hatred.nl

90% wat op tv word uitgezonden is ronduit kut.

Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-09-2003 17:34 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 17:32 schreef MBMarduk het volgende:
2) In heel TV-land (wereldwijd) heeft men steeds vaker van die stomme home-sjopping zenders waar alleen domme fucking consumenten van bestellen. En da's KA$$A voor zenders anders zouden ze niet zo'n accent erop leggen.

Onzin. Home sjopping wordt niet in prime-time uitgezonden en vormt echt niet het gros van de TV aanbod. Die dingen draaien toch alleen 's nachts....

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 30-09-2003 17:35 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 17:32 schreef Vampie het volgende:
Wat is een TV? ( ik woon samen met een hippie)

geen tv maar wel een computer?? wat is hier de logica van?

Subtiel kamerolifantje

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 30-09-2003 17:36 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 17:35 schreef stigma het volgende:
geen tv maar wel een computer?? wat is hier de logica van?

PC is mine!

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 30-09-2003 17:38 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

ach zo! enne, wat is nou precies de reden dat jullie geen tv hebben? (afgezien van het feit dat er toch nooit iets op is)

Subtiel kamerolifantje

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-09-2003 17:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

TV is het werk van de duivel! Weet jij dat niet?!?!?!?!

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 30-09-2003 17:48 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

hmz...en de computer dus niet???

Subtiel kamerolifantje

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 30-09-2003 17:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 17:48 schreef stigma het volgende:
hmz...en de computer dus niet???
Zit toch ook een schermpje bij?

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-09-2003 17:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Nee want de computer is bedacht door de congregatie van alle oppergoden: Zeus, Jupiter, God, Odin, Manitou en vele anderen.

Sater
Usericon van Sater
Posted 30-09-2003 17:51 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 17:30 schreef Chelman het volgende:
Metselaars? Moet je naar 'Klussen met kijkers' kijken.

Op mijn toesenboord staan allemaal rare tekens zoals: , . : ; . Heb jij die niet?

bij mij een T en geen dubbele O...

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 30-09-2003 17:51 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 17:38 schreef stigma het volgende:
ach zo! enne, wat is nou precies de reden dat jullie geen tv hebben? (afgezien van het feit dat er toch nooit iets op is)

Mijn huisgenoot vind een tv zonde van het geld. Gelijk heeft hij...we kijken beiden zelden en als we echt iets willen zien kan dat op de pc.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-09-2003 17:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

dubbele O heb ik inderdaad ook niet op mijn toeTsenbOrd staan

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 30-09-2003 17:52 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

aha! neeeeej! dat verklaart alles

Subtiel kamerolifantje

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-09-2003 17:54 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik ben trouwens oppersatan en ongelovige want ik heb een digitale satelliet service met iets van 500 zenders

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 30-09-2003 17:54 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 17:51 schreef Vampie het volgende:
Mijn huisgenoot vind een tv zonde van het geld. Gelijk heeft hij...we kijken beiden zelden en als we echt iets willen zien kan dat op de pc.

ja das ook wel weer zo natuurlijk...

Subtiel kamerolifantje

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 30-09-2003 17:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 17:50 schreef Chelman het volgende:
Nee want de computer is bedacht door de congregatie van alle oppergoden: Zeus, Jupiter, God, Odin, Manitou en vele anderen.

Je vergeet Bill

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 30-09-2003 18:05 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

*blaat*

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com