|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
helemaal mee eens Subtiel kamerolifantje |
|
Dan ga je er toch niet naar kijken? |
|
quote: Metselaars? Moet je naar 'Klussen met kijkers' kijken. Op mijn toesenboord staan allemaal rare tekens zoals: , . : ; . Heb jij die niet? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ja ok 6 pack tv is wel tof SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Wat is een TV? ( ik woon samen met een hippie) Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Apart van het feit dat ik dit topic ontzettend zinloos vind zal ik toch effe m'n mening geven FWIW: 1) Ja, vergrijzing enerzijds. (grotere doelgroep) 2) In heel TV-land (wereldwijd) heeft men steeds vaker van die stomme home-sjopping zenders waar alleen domme fucking consumenten van bestellen. En da's KA$$A voor zenders anders zouden ze niet zo'n accent erop leggen. |
|
nee sorry cellman ik heb een 3e wereld toetsenbord dus nog onderontwikkeld ik heb al die rare tekens niet.........,,,,,,,,,,,::-) SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
ik kijk eigenlijk haast nooit tv Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
90% wat op tv word uitgezonden is ronduit kut. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
quote: Onzin. Home sjopping wordt niet in prime-time uitgezonden en vormt echt niet het gros van de TV aanbod. Die dingen draaien toch alleen 's nachts.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: geen tv maar wel een computer?? wat is hier de logica van? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: PC is mine! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
ach zo! enne, wat is nou precies de reden dat jullie geen tv hebben? (afgezien van het feit dat er toch nooit iets op is) Subtiel kamerolifantje |
|
TV is het werk van de duivel! Weet jij dat niet?!?!?!?! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
hmz...en de computer dus niet??? Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Zit toch ook een schermpje bij? |
|
Nee want de computer is bedacht door de congregatie van alle oppergoden: Zeus, Jupiter, God, Odin, Manitou en vele anderen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: bij mij een T en geen dubbele O... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Mijn huisgenoot vind een tv zonde van het geld. Gelijk heeft hij...we kijken beiden zelden en als we echt iets willen zien kan dat op de pc. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
dubbele O heb ik inderdaad ook niet op mijn toeTsenbOrd staan KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
aha! neeeeej! dat verklaart alles Subtiel kamerolifantje |
|
Ik ben trouwens oppersatan en ongelovige want ik heb een digitale satelliet service met iets van 500 zenders KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ja das ook wel weer zo natuurlijk... Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Je vergeet Bill |
|
*blaat* I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |