|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Had zaterdag een programma gezien dat 'Liever van niet' (oid ) heette. Was waarempel nog grappig ook. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Waarom heb je het alleen over nederlandse televee? Amerikaanse zuigt even hard (of harder) one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Vpro zuigt minder. And my marlboro light |
|
quote: Eh.. heel veel woorden wil ik niet kwijt aan de Nederlandse televisieprogrammering, maar programma's als 'door het lint' komen natuurlijk niet door de vergrijzing, of denk je dat al die bejaarden zitten te geilen op die 15-jarige doosjes die vertellen over hun Salou-advontuurtjes? Verder is het voor een goede beoordeling van de NL tv nodig dat je onderscheid maakt tussen Publieke en Commerciele omroepen. Commerciele omroepen laten zich naar mijn idee totaal niet leiden door eventuele vergrijzing, maar springen juist in op trends onder jongeren. Helaas zijn veel metalheads minder gevoelig voor deze trends, en zullen de programma's hen dan ook minder aanspreken... (of in jouw woorden, 'er van kotsen' ).. De publieke omroep.. tsja.. die is saai.. op enkele series na. Overigens denk ik niet dat het aan de NL tv ligt, tv is overal kut.. |
|
quote: Daar ben ik het geheel mee eens. Of ik nu 50 zenders uit Nederland zou hebben of 500 uit Amerika, het verschil is dat ik alleen maar meer tijd besteed aan het zappen . Er zijn maar een paar dingen waar ik de televisie voor aanzet: een goede film (zelden), een goede docu op discovery en van die oude Engelse comedy's (Dad's Army, Are You Being Served e.d.). Ik KOTS op series van tegenwoordig als FRIENDS en Buffy. Wat een onzin series zijn dat zeg. EDIT: Typo [Dit bericht is gewijzigd door Aart op 01-10-2003 0:18] Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
Ik kijk tegenwordig ook haast geen TV meer, er is echt veel te veel bagger op. Het ligt dus niet alleen aan NL, in VL is het net hetzelfde. Ik zet dus ook alleen m'n TV op als ik weet dat er iets goed op komt (iets voor te lachen, een goede film of een docu). Het lelijkste vindt ik die eindeloze big brother/temtation island/ operation robinson (of hoe heet dat) / fear factor clonen |
|
TV is prima, houdt de mensen rustig. Zeer nuttig. Als ik dictator ben zal ik dan ook minimaal 30 uur per week TV kijken verplicht stellen. |
|
quote: Prima Kan je dan wel zorgen dat er tenminste 1 metal kanaal is, en ook 1 heidens-kanaal ? Kwestie van er ook iets aan te hebben. Bij voorbaat dank |
|
quote: Nee, jij krijgt een overheidsfunctie, die hoeven die TVuren niet te maken. Jouw werk zal zijn andere mensen te slaan als ze een boek gaan lezen (waardoor ze geen TV kunnen kijken). En als je de eerste tijd doorkomt, kun je als je wil andere TVguards gaan coördineren. |
|
quote: Zolang als ik zelf maar mag lezen is dat ok (anders moet je dood). Maar ik vind wel dat ik een beetje overgekwalificeerd ben voor die job. |
|
quote: Dat moet nog maar blijken dat je overgekwalificeerd bent. Als het goed is is het niet nodig om te lezen. Mocht je toch een boek erbij pakken, dan zal ik je eerst moeten laten screenen. Ik ben immers dictator, en intellectuelen kan ik dan niet gebruiken, die gaan naar de zoutmijnen. |
|
quote: Dan moet ik je teleurstellen: Lang leve de revolutie, dood aan Dwaallicht de verschrikkelijke !! We'll fight untill we win, or we'll fight untill we die! |
|
hahahaha! en ja, TV zuigt overal heeel af-en-toe kijk ik. de Simpsons zijn geweldig! als de X-files er weer op komen zal ik die ook wel weer eens kijken, maar verder niet echt. en uhm, Buffy heerst ook! |
|
quote: we're gonna fiiiiiiiiiight! WHOA HOOA HOOOA HOOOO... ! (7Seconds) |
|
TV heerscht Nova, Netwerk, 2vandaag, Discovery Science, Discovery Civilisation, Discovery, National Geographic, Law&Order, King Of The Hill. Daarnaast heb ik vier digitale Canal+ zenders uit het buitenland plus HBO en HBO2 oftewel FILMS En digitale muziekzenders inclusief een metal zender die retehandig is als ik soms thuiswerk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik word al moe als ik dit lees... maar ik vind TV dan ook een zwaar irritant en opdringerig medium, met veelal bijzonder inefficiente informatieoverdracht. |
|
quote: Ik kijk die dingen natuurlijk niet elke dag maar het is wel prettig dat als je thuis komt dat je weet dat je altijd een of andere film kan kijken als je geen zin hebt om wat anders te doen. TV maakt het voor sommigen te makkelijk om niks anders ernaast te doen. Dat probleem heb ik tot nu toe weten te vermijden met genoeg andere tijdverslindende hobbies. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik zag gister toch wel een lekker programma over mensen die aangevallen werden door dieren.. Leve het nijlpaard zullen we maar zeggen! Ik heb gesproken |
|
# I got five hundred channels of shit on the t.v. to choose from... # klinkt bekend? Iig, op nl 3 komt heel vaak wel wat interressants, docus en nova en zo + (leids) cabaret of jiskefet... nl 2 kijk ik slechts sporadisch voetbal en nl 1 zet ik nauwelijks aan... De commercielen zijn vaak van hetzelfde laken een pak (spreekwoordelijk pak natuurlijk he?), en zenden meestal toch alleen prut uit. Kijk eigenlijk het liefst naar discovery en BBC 1/2 + de Belg 1/2 (en af en toe s'avonds laat nickelodeon voor ren en stimpy en sponsbob) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Sport (voetal/schaatsen/wielrennen), Sponge Bob, comedies, docu's, films, actualiteiten. Zoekt en gij zult vinden! Alleen overdag is er helaas bar weinig te zien, dat is dan wel jammer. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik heb geen tv en kijk dus ook geen tv. Zoveel onzin als er op is, ik besteed mijn tijd nog liever aan uit het raam kijken dan dat ik naar dat apparaat ga zitten staren. Tv is de opium van het volk. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Dat komt omdat er een enkeling in Nederland nog wel werkt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: offtopic: Waar blijft je heidensche column? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Mijn heidensche column is enigszins vertraagd. Mijn slaven hebben een beetje zitten te treuzelen met het op papier neerzetten van mijn heldhaftige daden. Ik heb ze uiteraard inmiddels stuk voor stuk vermoord en ben momenteel bij Odin's Uitzendbureau naar nieuwe aan het zoeken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |