|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
*gniffel* Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Star Trek heerscht This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
ik heb net een maand lang flarden van amerikaanse tv (niet alleen maar mtv of cnn) voorbij zien komen op de tourbus, en ik kan je vertellen dat tv overal hard zuigt... het is echt niet alleen maar de nl tv, en het gras is echt ook niet groener aan de andere kant van de heuvel... de tijd van goede/interessante programma's is voorbij sinds geld belangrijker is geworden dan inhoud... i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
Nou zoog de theevee maar Als ik tv kijk zit ik te zappen of kijk ik nieuws, filmpie of discovery (NGC geeft vaag beeld bij ons ), voor de rest is er weinig boeiends aangezien ik niet van die hoerige programma's houd en cartoon network niet meer is zoals het geweest is . Maar als ik dan eenmaal zit kom ik bijna niet weg omdat de tv wel erg lui maakt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
geerne pilseejs tranken makt rena en stimpy tto een waar genot om te kijjken wuust robuust |
|
nog 1 mischien word je dan stiller ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Het leeuwendeel van de NL TV zuigt inderdaad dikke paardestaven maar gelukkig zijn er nog uitzonderingen: - Kopspijkers - Barend & Van Dorp - Sportpaleis De Jong - Man Bijt Hond - Zembla - Dokwerk - ZAP en De Wandeling (alleen te zien bij Omroep Brabant) Mag ik allemaal graag naar kijken hoor.. |
|
Ik was vanavond op een feestje en daar sprak ik een bekende die mij met trots vertelde dat hij alle seizoenen van Friends op DVD heeft. |
|
quote: kan me niet een smeer herinneren dat ik dit heb gepost , njah.. ik mag graag eens naar discovery channel kijken wuust robuust |
|
quote: Wat is er mis met Friends, best goede humor Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
dit was het nieuws is erg leuk. en natuurlijk de bauers! Oud Vuil. |
|
Ik kijk eigenlijk alleen maar discovery en nickelodeon als ik hem aan heb staan. De rest mag op een grote hoop gegooid worden en ritueel verbrandt. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Nickelodeon heerscht! maar alleen in het engels, in het nederlands is het irritant. law and order; special victims unit en crime scene investigation zijn ook nog wel interessant [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 05-10-2003 22:45] Subtiel kamerolifantje |
|
een of andere mafkees speelt russische schiet me door me kop op rtl 4 |
|
is net afgelopen, istie dood? Oud Vuil. |
|
quote: Russische roulette is gevaarlijk! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: nee, ik vraag me af of het echt live was, anders hadden ze een zelfmoord uitgezonden :S |
|
quote: zeker als je een automatisch wapen gebruikt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Was dat die illusionist? Heb er iets over gehoord eerder deze week.. Geloof dat de nederlandse uitzending in ieder geval niet live was, misschien de amerikaanse eerder wel.. |
|
Topic : nl televisiezuigt ja Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Nou ik krijg meestal niet zo'n gevoel als ik tv kijk ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: wat voor gevoel??? Subtiel kamerolifantje |
|
dat het zuigt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: oh ja dat kan Subtiel kamerolifantje |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |