IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : alternatief voor een eigen huis/kamer Vorige pagina | Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-10-2003 18:41 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2003 18:39 schreef cerridwen het volgende:
mijn vader is een paar jaar geleden doorgedraaid en nu is hij niet goed snik meer.. en we zijn allebei behoorlijk koppig dus dat botst heel erg... en ja ik heb het er zelf ook naar gemaakt maar daar is nu nix meer aan te doen


Ja dat is vervelend... Maar inderdaad: zorg voor een inkomen, al dan niet een bijbaantje.
En kijk 's naar de rest van m'n vorige post...


..."Hate can only create more hate"...


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 03-10-2003 18:41 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2003 18:37 schreef ghoulliette het volgende:

anders ga je werken ofzo, betaal je zelf dan teken je zelf.
Blijf anders maar met de barbies thuis spelen.


haha sorry maar ik ben nog maar net gestopt met school, ben dus druk op zoek naar werk, sta bij alle uitzendburo's ingeschreven en het cwi maar het is echt moeilijk om werk te vinden


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 03-10-2003 18:41 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2003 18:37 schreef Immortella het volgende:
Je bent 17, je MOET weg en je ouders willen helemaal niks meer voor je doen? Dan moet je het wel bont gemaakt hebben lijkt me, of je ouders zijn niet goed wijs...
Wat willen ze nou, dat je op straat terecht komt ofzo?
Ff je vraag: Ik weet zo geen oplossing, misschien uitpraten met je ouders? Als dat echt niet meer lukt, heb je dan niemand bij wie je terecht kan? Opa/oma, vrienden, familie etc...?
Ik denk niet dat hoeft te gelden.
Ik ken een hoop mensen die gewoon eruit gekickt worden omdat ouders geen "zin"in hun kinderen hadden.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-10-2003 18:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2003 18:41 schreef cerridwen het volgende:
haha sorry maar ik ben nog maar net gestopt met school, ben dus druk op zoek naar werk, sta bij alle uitzendburo's ingeschreven en het cwi maar het is echt moeilijk om werk te vinden

en daarnaast verdien je als 17jarige bar weinig per uur.
kun je niet bij familie of vrienden terecht, dat spaart je een hoop ellende. Zelfstandig op je 17e is echt bikkelen en je kunt alle leuke dingen wel vergeten, want die zijn veels te duur.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-10-2003 18:43 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Je kan altijd nog de prostitutie in of organen verkopen


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 03-10-2003 18:43 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2003 18:42 schreef ghoulliette het volgende:
en daarnaast verdien je als 17jarige bar weinig per uur.
kun je niet bij familie of vrienden terecht, dat spaart je een hoop ellende. Zelfstandig op je 17e is echt bikkelen en je kunt alle leuke dingen wel vergeten, want die zijn veels te duur.


ik wil wel graag maar veel familie spreek ik niet meer i.v.m. mijn vader en die familie die ik nog spreek zijn mijn opa en oma en pake en beppe van in de 60... haha en weet niet of die het aan kunnen om weer een meid van 17 in huis te hebben


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-10-2003 18:44 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2003 18:41 schreef grindcore het volgende:
Ik denk niet dat hoeft te gelden.
Ik ken een hoop mensen die gewoon eruit gekickt worden omdat ouders geen "zin"in hun kinderen hadden.


Ik weet hoe het is... Dat bedoel ik dus met ouders die niet goed snik zijn... Zoals die van mij (niet altijd)...


..."Hate can only create more hate"...


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 03-10-2003 18:45 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2003 18:43 schreef cerridwen het volgende:
ik wil wel graag maar veel familie spreek ik niet meer i.v.m. mijn vader en die familie die ik nog spreek zijn mijn opa en oma en pake en beppe van in de 60... haha en weet niet of die het aan kunnen om weer een meid van 17 in huis te hebben
Het is een onderdak.
Of ze nou 60 zijn of niet maak niet uit.


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 03-10-2003 18:45 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2003 18:44 schreef Immortella het volgende:
Ik weet hoe het is... Dat bedoel ik dus met ouders die niet goed snik zijn... Zoals die van mij (niet altijd)...


ik wou er wel even bij zeggen dat ik echt een schat van een moeder heb... en als ik alleen met mijn moeder ben is alles prima... (gelukkig maar )


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 03-10-2003 18:46 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2003 18:45 schreef cerridwen het volgende:
ik wou er wel even bij zeggen dat ik echt een schat van een moeder heb... en als ik alleen met mijn moeder ben is alles prima... (gelukkig maar )
Dus het ligt niet met je vader?


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 03-10-2003 18:46 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2003 18:45 schreef grindcore het volgende:
Het is een onderdak.
Of ze nou 60 zijn of niet maak niet uit.

oh als ze het aan zouden bieden zou ik het gelijk doen... maar hun kunnen het niet aan denk ik... haha en de rest van het tehuis waar ze in wonen ook niet... vinden het vast wel leuk... voor even...


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-10-2003 18:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2003 18:43 schreef cerridwen het volgende:
ik wil wel graag maar veel familie spreek ik niet meer i.v.m. mijn vader en die familie die ik nog spreek zijn mijn opa en oma en pake en beppe van in de 60... haha en weet niet of die het aan kunnen om weer een meid van 17 in huis te hebben

je komt uit Friesland dus? *(of zijn er nog meer beppes in NL).

Ken jij niet toevallig al mensen die op kamers wonen, dan zou je bij hun in huis kunnen misschien. Dan zit je niet helemaal alleen, en dan valt er altijd wel wat te regelen. zoals ik al zei ik was ook 17 toen ik op kamers ging en zolang je geen huursubsidie wil aanvragen of wat dan ook is er niets aan de hand, zolang je maar betaald natuurlijk.


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 03-10-2003 18:47 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2003 18:46 schreef grindcore het volgende:
Dus het ligt niet met je vader?


nee klopt...
ja tuurlijk is het af en toe ook wel mis met mijn moeder... maar met mijn vader kan ik echt niet over weg... niemand in huis, heb 2 broers, en die zijn allebei al weg


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-10-2003 18:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

kun je niet via je broers iets regelen dan, die kennen jouw situatie als geen ander natuurlijk.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-10-2003 18:48 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2003 18:45 schreef cerridwen het volgende:
ik wou er wel even bij zeggen dat ik echt een schat van een moeder heb... en als ik alleen met mijn moeder ben is alles prima... (gelukkig maar )


Kan je moeder niet met je vader praten dan (of is het zover dat dit totaal geen nut meer heeft?)...
Als je zo goed met je moeder kan opschieten wil zij misschien toch ook helemaal niet dat je weg gaat? Misschien kan zij het voor je opnemen, neem aan dat zij jou ook niet kwijt wil...


..."Hate can only create more hate"...


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 03-10-2003 18:48 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2003 18:47 schreef ghoulliette het volgende:
je komt uit Friesland dus? *(of zijn er nog meer beppes in NL).

Ken jij niet toevallig al mensen die op kamers wonen, dan zou je bij hun in huis kunnen misschien. Dan zit je niet helemaal alleen, en dan valt er altijd wel wat te regelen. zoals ik al zei ik was ook 17 toen ik op kamers ging en zolang je geen huursubsidie wil aanvragen of wat dan ook is er niets aan de hand, zolang je maar betaald natuurlijk.


de mensen die ik ken die op zichzelf wonen wonen in kamers van 4 bij 4 ofzo


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 03-10-2003 18:48 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2003 18:46 schreef cerridwen het volgende:
oh als ze het aan zouden bieden zou ik het gelijk doen... maar hun kunnen het niet aan denk ik... haha en de rest van het tehuis waar ze in wonen ook niet... vinden het vast wel leuk... voor even...
Oh, ze zitten in een tehuis.
Ja, dan is het een ander verhaal.
Probeer anders een maatschappelijk werker te vinden die je wild hebben.
Die hebben meestal de juiste adressen.
Maar dan moet je het echt willen.


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 03-10-2003 18:50 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2003 18:48 schreef Immortella het volgende:
Kan je moeder niet met je vader praten dan (of is het zover dat dit totaal geen nut meer heeft?)...
Als je zo goed met je moeder kan opschieten wil zij misschien toch ook helemaal niet dat je weg gaat? Misschien kan zij het voor je opnemen, neem aan dat zij jou ook niet kwijt wil...


nee klopt wil ze ook niet maar mijn vader heeft min of meer het heft in handen hier in huis. maar mijn moeder heeft al gezegd dat ze wel wil (mee) betalen aan mijn huur als ik het zelf niet kan betalen


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-10-2003 18:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2003 18:48 schreef cerridwen het volgende:
de mensen die ik ken die op zichzelf wonen wonen in kamers van 4 bij 4 ofzo

ja hallo, wat verwacht je dan, een paleis.

luxe problemen hoor. je moet toch ergens beginnen en kleine kamers kosten minder.

na deze opmerking vraag ik me echt af of jij wel zo nodig uit huis wilt.


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 03-10-2003 18:51 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2003 18:48 schreef grindcore het volgende:

Probeer anders een maatschappelijk werker te vinden die je wild hebben.
Die hebben meestal de juiste adressen.
Maar dan moet je het echt willen.


en waar kan ik die vinden? (sorry ik heb helemaal geen verstand van dit soort dingen)


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 03-10-2003 18:52 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2003 18:50 schreef ghoulliette het volgende:
ja hallo, wat verwacht je dan, een paleis.

luxe problemen hoor. je moet toch ergens beginnen en kleine kamers kosten minder.

na deze opmerking vraag ik me echt af of jij wel zo nodig uit huis wilt.

deze opmerking was gedoeld op de opmerking of ik niet bij hun kon, maar hun wonen al op een stuk van 4 bij 4, beetje moeilijk als ik daar ook bij moet...


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-10-2003 18:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2003 18:52 schreef cerridwen het volgende:
deze opmerking was gedoeld op de opmerking of ik niet bij hun kon, maar hun wonen al op een stuk van 4 bij 4, beetje moeilijk als ik daar ook bij moet...

ik bedoel in het zelfde huis.

was ik nou zo slim op mijn 17e?

Sorry dat ik het zeg maar je bent echt een pruster, als je echt op kamers wilt dan kan dat zo, je moet alleen een minder hulbehoevende houding aannemen.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 03-10-2003 18:54 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2003 18:51 schreef cerridwen het volgende:
en waar kan ik die vinden? (sorry ik heb helemaal geen verstand van dit soort dingen)
Probeer het bij een buurthuis.
Anders in het telefoonboek kijken,
Meer weet ik ook niet.


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 03-10-2003 18:55 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2003 18:53 schreef ghoulliette het volgende:
ik bedoel in het zelfde huis.

was ik nou zo slim op mijn 17e?

Sorry dat ik het zeg maar je bent echt een pruster, als je echt op kamers wilt dan kan dat zo, je moet alleen een minder hulbehoevende houding aannemen.


ik sta al ingeschreven bij de woningstichting en nog meer van die troep, ik sta op de lijst van verhuurders van kamers maar ik kan geen kamer krijgen. het is heel erg moeilijk om er een te vinden. en aangezien het alleen maar erger wordt hier thuis... wil ik toch zo gauw mogelijk weer het huis uit


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 03-10-2003 18:56 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2003 18:54 schreef grindcore het volgende:
Probeer het bij een buurthuis.
Anders in het telefoonboek kijken,
Meer weet ik ook niet.


thnx ik heb het opgeschreven


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen