|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ok ieder zijn mening daarover natuurlijk. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Nou, in Houten staat 8,5% van de kantoorpanden leeg. Toch maar eens mijn territorium vergroten Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: in de praktijk doe ik dat ook |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Begeleid Zelfstandig Wonen is ook een optie (kweetnie of dit al aan bod kwam) Ik veronderstel dat er in Nederland ook zo een diensten bestaan. Vaak zijn er wel wachtlijsten. Je krijgt een maandelijks budget en regelmati komt er iemand van die dienst kijken of alles vlot verloopt. Die helpt je met papierwerk, huurcontract, financies e.d. Dat is allemaal redelijk betrouwbaar, maar nadeel is dat je in het begin wel vaak bezoek krijgt. of kraken...dan doe je toch lekker je zin Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Is dat niet iets wat voor verstandelijk gehandicapten en mensen met schuldproblemen geregeld wordt KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: lol ook, maar ook bij jongeren die thuis buitengegooid worden. Das n hele rompslomp dus echt niet aan te raden. Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
thuis buitengegooid worden....dat vlaams blijft een apart taaltje |
|
vraag: hoe kan in hemels naam iemand met een meettijd van 2002 een woning voor mij (meettijd sept. 2001) toegewezen krijgn!!! (staat geen specifieke reden vermeld) GODVERDomme |
|
misshcien beter in het geven van orale traktaties? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
haha ja misschien wel |
|
quote: Vind het een normale zin |
|
quote: urgentieverklaring misschien? Ik zou er wel even achteraan gaan als ik jou was Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
urgentie word altijd vermeld. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Oh ok, dat wist ik niet Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
grappig trouwens dit te lezen. Blijft een aparte organisatie de volkshuisvesting. 3 weken geleden gebeld, staat er daarna opeens een woning op tot max 23 jaar en wordt ik nummer 1...(terwijl de huisgenoten ouder zijn). I say, bellen helpt. (denk dat ipv vereiste student, ze de leeftijd hebben gebruikt, mijn klacht ging er ook over de de categorie student alleen nog opgaat voor de kunstacademie en pabo kneuzen, omdat de rest naar Nijmegen is ) en dat ik ook wel een studentenwoning wilde |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Agossie! Bob the builder! En dat hondje maakt het helemaal af |
|
hehe maar het hondje is soms minder lief als hij eruit ziet ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ja dat ken ik.... ik heb een superlieve kat, maar als ze een hond bespeurt verandert ze in.. something hellish. beter de hond tegen zichzelf beschermen dan. |
|
quote: Maar een kat is makkelijker te schoppen dan een hond. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
ligt eraan hoe groot die hond is... |
|
Neem een rat of konijn, die passen goedop de wreef .. |
|
quote: Heeft mijn oom er 2 van. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |