IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : alternatief voor een eigen huis/kamer Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-01-2004 22:13 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 22:12 schreef Smoochy het volgende:
Welke discussie ik zeg gewoon de waarheid valt niet over te discusseren ok


Ik weet dat het zo 'wettelijk' is. Ik vind het alleen kut. Zie link...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 07-01-2004 22:14 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 22:13 schreef Chelman het volgende:
Ik weet dat het zo 'wettelijk' is. Ik vind het alleen kut. Zie link...


Ok ieder zijn mening daarover natuurlijk.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 07-01-2004 22:14 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Nou, in Houten staat 8,5% van de kantoorpanden leeg. Toch maar eens mijn territorium vergroten


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-01-2004 22:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 22:10 schreef Chelman het volgende:
Krijg je extra tegemoetkoming ja. In beginsel is het alleen bedoeld om studielasten te ontlasten.

Immers, als je niet studeert moet je ook eigen woonlasten betalen.

in de praktijk doe ik dat ook


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-01-2004 22:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2004 22:19 schreef ghoulliette het volgende:
in de praktijk doe ik dat ook




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 08-01-2004 16:50 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

Begeleid Zelfstandig Wonen is ook een optie (kweetnie of dit al aan bod kwam) Ik veronderstel dat er in Nederland ook zo een diensten bestaan. Vaak zijn er wel wachtlijsten. Je krijgt een maandelijks budget en regelmati komt er iemand van die dienst kijken of alles vlot verloopt. Die helpt je met papierwerk, huurcontract, financies e.d. Dat is allemaal redelijk betrouwbaar, maar nadeel is dat je in het begin wel vaak bezoek krijgt.

of kraken...dan doe je toch lekker je zin


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-01-2004 16:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Is dat niet iets wat voor verstandelijk gehandicapten en mensen met schuldproblemen geregeld wordt


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 08-01-2004 17:00 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2004 16:51 schreef Chelman het volgende:
Is dat niet iets wat voor verstandelijk gehandicapten en mensen met schuldproblemen geregeld wordt


lol
ook, maar ook bij jongeren die thuis buitengegooid worden. Das n hele rompslomp dus echt niet aan te raden.


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-01-2004 22:36 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

thuis buitengegooid worden....dat vlaams blijft een apart taaltje


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-05-2004 12:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

vraag: hoe kan in hemels naam iemand met een meettijd van 2002 een woning voor mij (meettijd sept. 2001) toegewezen krijgn!!!
(staat geen specifieke reden vermeld)


GODVERDomme


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 20-05-2004 12:42 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

misshcien beter in het geven van orale traktaties?


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-05-2004 12:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

haha ja misschien wel


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 20-05-2004 22:29 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2004 22:36 schreef ghoulliette het volgende:
thuis buitengegooid worden....dat vlaams blijft een apart taaltje


Vind het een normale zin


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 23-05-2004 18:49 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2004 12:17 schreef ghoulliette het volgende:
vraag: hoe kan in hemels naam iemand met een meettijd van 2002 een woning voor mij (meettijd sept. 2001) toegewezen krijgn!!!
(staat geen specifieke reden vermeld)


GODVERDomme


urgentieverklaring misschien? Ik zou er wel even achteraan gaan als ik jou was


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Orion
Usericon van Orion
Posted 23-05-2004 18:56 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

urgentie word altijd vermeld.


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 23-05-2004 19:01 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2004 18:56 schreef Orion het volgende:
urgentie word altijd vermeld.


Oh ok, dat wist ik niet


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-04-2006 8:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

grappig trouwens dit te lezen. Blijft een aparte organisatie de volkshuisvesting. 3 weken geleden gebeld, staat er daarna opeens een woning op tot max 23 jaar en wordt ik nummer 1...(terwijl de huisgenoten ouder zijn). I say, bellen helpt. (denk dat ipv vereiste student, ze de leeftijd hebben gebruikt, mijn klacht ging er ook over de de categorie student alleen nog opgaat voor de kunstacademie en pabo kneuzen, omdat de rest naar Nijmegen is ) en dat ik ook wel een studentenwoning wilde


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-04-2006 12:23 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 25-04-2006 14:07 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon


Agossie! Bob the builder! En dat hondje maakt het helemaal af


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-04-2006 22:38 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe maar het hondje is soms minder lief als hij eruit ziet


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 26-04-2006 2:48 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

ja dat ken ik.... ik heb een superlieve kat, maar als ze een hond bespeurt verandert ze in.. something hellish. beter de hond tegen zichzelf beschermen dan.


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 26-04-2006 11:35 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2006 2:48 schreef skarmoon het volgende:
ja dat ken ik.... ik heb een superlieve kat, maar als ze een hond bespeurt verandert ze in.. something hellish. beter de hond tegen zichzelf beschermen dan.

Maar een kat is makkelijker te schoppen dan een hond.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


ikheers
Usericon van ikheers
Posted 26-04-2006 12:57 by ikheers Wijzig reactieProfiel van ikheersQuote dit bericht

ligt eraan hoe groot die hond is...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-04-2006 13:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Neem een rat of konijn, die passen goedop de wreef ..


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 26-04-2006 14:01 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

quote:
Op 26 april 2006 12:57 schreef ikheers het volgende:
ligt eraan hoe groot die hond is...


Heeft mijn oom er 2 van.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen