IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Six Feet Under hoogste binnenkomer op indie charts Volgende pagina
enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 04-10-2003 9:16 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

SIX FEET UNDER Land Highest-Debuting Independent Release On 'Hard Music' Chart - Oct. 3, 2003

SIX FEET UNDER's latest album, "Bringer Of Blood", has shifted 4,305 copies in the U.S. during its first week of release, according to Nielsen SoundScan, landing at position No. 22 on Billboard's Heatseekers chart, No. 43 on the Top Hard Music Albums chart (the highest-debuting independent release), and No. 22 on the Hard Music Core Stores chart.

On the radio front, "Bringer Of Blood" debuted as No. 1 Most Added at CMJ Loud Rock & CMJ Crucial Spins, No. 2 Most Added at FMQB's Metal Detector, and No. 3 at R&R Specialty.

SIX FEET UNDER's video for "Amerika The Brutal" is receiving massive recurrent airplay on MTV2's "Headbanger's Ball" program, and has been nominated in the "Best Video" category in Fuse TV's "Viewer's Choice" polls. Fans can vote for the video here.

SIX FEET UNDER will headline North America's The Unnatural Born Killers Tour 2003, which launches in Tampa on October 16. Other bands appearing on the bill are SKINLESS, BEHEMOTH, and THE BLACK DAHLIA MURDER

HAHAHA, grappig ze hebben gewoon meer platen verkocht als Morbid Angel in de eerste week...Het Heretic album was net onder de 4,000 ......

Grappidg daar deze band toch vaak (onterecht) afgezeken wordt.

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 04-10-2003 9:17 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

En er is nog geen Six Feet Under topic?

[Dit bericht is gewijzigd door JFrost op 04-10-2003 9:18]

this user is dead

GalleryOfSuicide
Wat is de meest gestelde vraag Bruno?
Usericon van GalleryOfSuicide
Posted 04-10-2003 9:25 by GalleryOfSuicide Wijzig reactieProfiel van GalleryOfSuicideQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/GRIND-ATTACK

Hmmm. lekker boeiend

" De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood"

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 04-10-2003 9:46 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik vind het in zovere boeiend dat iedere "serieueze" DM liefhebber ze verafschuwd, en toch verkopen ze blijkbaar meer platen als het vlaggeschip van de "serieuze" Death Metal..

Alhoewel ik het woord "serieus" eigenlijk verafschuw, en ik zeker de eerste 4 platen van Morbid Angel geweldig vind.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-10-2003 9:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

SFU vind ik altijd nog lekkere lompe muziek.
Gezeur van de DM fans kan me rug op

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 04-10-2003 10:20 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik heb hetzelfde, die muziek beukt gewoon!

ik heb de neiuwe nog niet maar wat ik hoorde live in haarlem was zwaar OK, al vond ik de laatste SFU niet zo goed...

Boevndien bestaat de band uit top muzikanten!

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 04-10-2003 11:52 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

ze ramden iedereen eruit op x-mas fest... omdat ze gewoon strak spele

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 04-10-2003 11:56 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Pff, stel poser death metalheads .

SFU is voer voor de Amerikaanse softe NU metal generatie, daarom verkoopt die cd zo goed. Om Morbid Angel tof te vinden (en dus te kopen) zul je over enige intelligentie moeten beschikken en meer moeten kunnen verteren dan hapklare brok prutmetal.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-10-2003 12:42 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

SFU is saai en doorgedraaid, geen serieuse deathmetal liefhebber kan dit toch echt goed vinden. Op en top saai, was het maar zo dat hij nog bij Cannibal Corpse zat. Goude jaren voor 95!

"This one is older than shit, heavier than time!"

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-10-2003 12:43 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2003 11:52 schreef collision-tammi het volgende:
ze ramden iedereen eruit op x-mas fest... omdat ze gewoon strak spele

yeah right, ik vond het anders maar een saaie vertoning. Enige wat de band overeind houd is Chris Barnes. Derhalve vond ik Macabre toch zeker 1 van de betere live performers die avond

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 04-10-2003 12:58 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

sfu is een zouteloze kutband!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 04-10-2003 12:58]

11.45: restate my assumptions

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 04-10-2003 13:02 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ze zijn live echt super je kan klullen wat je wil maar vaak spelen ze andere bands gewoon van het podium..

Ik vind het super snobistisch om te zeggen dat SFU "hapklaar" is en Morbid angel "intelligent" BULLSHIT!

Het is een gave om lekkere nummers te kunnen maken, die qua structuur staan als een huis, morbid angel heeft al jaren geen echte klassieker meer geschreven..

OK de laatste twee SFU albums vond ik ook een stuk minder, maar goed...

Ik haat de gedachte dat muziek alleen goed is als er 158 riffs in een nummer zitten en placht het tegenovergestelde te denken...

Dat avn Chris Barnes bestrijd ik ook daar Steve Swanson en Terry Butler zeer begaafde muzikanten zijn die hun sporen allang verdien hebben in rspectievelijk Massacre en Death....en Greg Gall is misschien wel de meest groove en strake Death Metal drumer, OK Pete Sandoval is ook een god natuurlijk dat geef ik je!

Oh en ik HAAT nu metal! ik vind ook totaal als eentang op een varken slaan om SFU daarmee te vergelijken!

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-10-2003 13:21 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Ik vind de nummers gewoon saai en niet boeient, te eentonig en het vertoont niet echt vernieuwing of enige dynamiek.

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 04-10-2003 13:27 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Als er iets dynamischis in de echt zin van het woord is SFU het wel....

maar goed ik kan me heel goed voorsteln dat JIJ het niets vind op die mening heb je recht.

maar dat hoeft natuurlijk nog niet te betekenen dat het ook Niets is....er zjin blijkbaar een heleboel mensen die er anders over denken.

Ik viel vooral over de operking dat luisteren naar techischere muziek te maken heeft met intelligentie daat raakt echt kant nog wal!

Ik hou bij tijd en wijlen ook wel van een pot tchnische metal hoor Coroner, Forbidden, Toxik whatever dat vind ik geweldig....

Maar dbands als Dream Theater kunnen echt me rug op, maar sommige mensen geilen erenorm op!

Ik hou van muziek gerichte muziek en niet techniek gerichte muziek, een vette riff is IMO veel beter dan een ellenlange solo!

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-10-2003 13:30 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Dus cryptopsy zullen we maar in de prullenbak gooien wat jou betreft, dat is iig een band die naar mijn mening aan alle kanten beter is. Maar goed, we laten het hier maar bij, mijn mening is iig duidelijk en die van jou ook

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 04-10-2003 13:33 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Wat een generaliseringen weer zeg, Jezus houdt het nou nooit op dat mensen hun eigen smaak als een feit beschouwen???
Ik beschouw mezelf zeker als een serieuze Death metal fan (al hou ik niet alleen van death) en ik hou ook van Six Feet Under, al vanaf hun eerste cd's! Het kan toch gewoon dat je SFU ook goed vindt, naast de andere Death bands... Zo heb ik ook Morbid Angel en andere death metal klassiekers in mijn collectie...

Ik vind Six Feet Under nog steeds heerschen, live zijn ze superbruut en Chris Barnes heeft een superstrot...

Maarja, dit is weer mijn mening ...

..."Hate can only create more hate"...

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-10-2003 13:34 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

DAT laatste is zeker waar.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 04-10-2003 13:35 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ik zeg er tenminste bij dat het mijn mening is en ik heb geen oordeel over mensen die het niet niet met me eens zijn...

In tegenstelling tot veel anderen hier...

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-10-2003 13:39 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2003 13:35 schreef Immortella het volgende:
Ik zeg er tenminste bij dat het mijn mening is en ik heb geen oordeel over mensen die het niet niet met me eens zijn...

In tegenstelling tot veel anderen hier...

Het heet een discussie..

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 04-10-2003 13:45 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2003 13:39 schreef 0Tolerence het volgende:
Het heet een discussie..

Ow? Nou dan hou ik me buiten die discussie, vind het namelijk nogal een domme manier van discussiëren...
"Ik vind dit, en iedereen die dat niet vind is dom en geen serieuze (death)metalhead"...

Discussie my ass...

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 04-10-2003 13:51 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Precies ik erger me daar ook aan mensen verheffen hun mening zo vaak naar een algemeen geldend feit!

Ik vnid NU METAL gewoon helemaal niets...maar het enige dat dat inhoudt is dat IK het belabberd vind.

NIet dat het belabberd IS.

Ik heb ook bijna alle MA platen in mijn kast hoor, zeker weten..maar de laatste 3 vond IK echt niet gaaf.

Ik hou dan meer van UNLEASHED of DISMEMBER ofzo....

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 04-10-2003 14:00 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2003 13:51 schreef enforcer het volgende:
Precies ik erger me daar ook aan mensen verheffen hun mening zo vaak naar een algemeen geldend feit!

Klopt, hoe kan je dan een discussie voeren... Als de mening van anderen toch al niet meer belangrijk/mogelijk is...

quote:
Ik vnid NU METAL gewoon helemaal niets...maar het enige dat dat inhoudt is dat IK het belabberd vind.

NIet dat het belabberd IS.

Precies! Als nou eens meer mensen inzien dat er nou éénmaal verschillende smaken bestaan en dat wat jij mooi vindt heel subjectief is...

quote:
Ik heb ook bijna alle MA platen in mijn kast hoor, zeker weten..maar de laatste 3 vond IK echt niet gaaf.

Ik hou dan meer van UNLEASHED of DISMEMBER ofzo....

Jaaa!! En Immolation, Bolt Thrower, Deicide, Dying Fetus, Kataklysm etc. etc...

enforcer
Usericon van enforcer
Posted 04-10-2003 14:07 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Bolt Thrower is idd ook erg vet en het voorprogramma van SFU laatst in Haarlemklonk ook super Obscenity heette dat volgens mij!

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 04-10-2003 14:09 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ik heb Six Feet Under laatst in Zwolle gezien en daar was Obscenity ook voorprogramma... Klonk inderdaad erg vet! 't Geluid was alleen niet zo best, maar verder een erg beukende band!

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-10-2003 14:11 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Obscenity is wel goed jah, heb 1 album op mp3 hier liggen. Prima spul

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 04-10-2003 14:13 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2003 13:51 schreef enforcer het volgende:

Wat moet ik dan van deze reactie denken?
"Wat moet een zaadband als FINNTROL nu tussen twee van die heerschbands!"

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com