IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Six Feet Under hoogste binnenkomer op indie charts Vorige pagina
Moridin
Usericon van Moridin
Posted 04-10-2003 21:05 by Moridin Wijzig reactieProfiel van MoridinQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2003 18:35 schreef Buried_Alive het volgende:
Vergeet vooral niet Lycantrophy, als er een nummer is wat is blijven hangen van Haunted is het deze wel. Maar eigenlijk zijn alle nummers op Haunted "klassiekers", en valt alle latere releases gewoon in het niet.

Lycantrophy doet mij altijd direct denken aan Replica van Fear Factory, en dat irriteert mij .

Haunted is idd verder een en al klassieke shit, maar zeker Maximum Violence vind ik een erg goede SFU release. Warpath heeft mij nooit veel geboeid, en True Carnage was op 1 of 2 nummers na erg zwak. De nieuwe cd daarentegen klinkt weer ouderwets lekker, al heb ik het idee dat Chris steeds minder diep grunt.

Murder in the front row.......

Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 04-10-2003 22:08 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Feasting On The Blood Of The Insane
en One Bullet Left zijn gewoon vette stampers. Geen vernieuwende band ofzo, maar je kunt er gewoon best wel op los gaan.

SFU

Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-10-2003 1:56 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2003 19:13 schreef Kramy het volgende:
Hmmmz, enforcer, kan ik uit de posts van jou afleiden dat six feet under lijkt op de nieuwe unleashed? Je had het over groove drummer en niet heel erg veel riffjes, en gave riffjes...

En welke cd's dan, want heb wel wat van ze gehoord, maar dat vond ik toch allemaal niet echt geweldig, geowon beetje standaard death metal. (Was dan ook wel een tijdje terug dat ik het gehoord heb, maar toch.)

Nee totaal niet. SFU maakt monotome muziek.

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 05-10-2003 8:05 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik vind het niet te ver van Unleashed, veel mid tempo, goede grooves...vette riffs...

Het si allemala wat minder bombastisch en de zang is anders, maar op zich ligt het net te ver van elkaar!

Weer zo'n statement "SFU maakt monotome muziek" dat slaat echt nergens op , zet er op zij minst bij IMO.....

Gabber da's eentonige muziek!

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 05-10-2003 14:04 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

LIVE vind ik SFU toch nog heeel goed te headbangen...van mij mogen ze.

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 05-10-2003 15:22 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2003 18:50 schreef Immortella het volgende:
Vind ik ook!

Niet helemaal mee eens, ik vond vooral Maximum Violence ook erg sterk!

Heeft alleen niet zo'n grote impact, zoals Haunted ten tijde had met het verschijnen.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com