IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Six Feet Under hoogste binnenkomer op indie charts Vorige pagina | Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 04-10-2003 14:15 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Welke, die nieuwste? Die presenteerden ze geloof ik ook in Zwolle...
Heette iets van 'Cold Blooded Murder' als ik het goed onthouden heb...

..."Hate can only create more hate"...

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 04-10-2003 14:16 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Dat klopt dat is de laatste.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 04-10-2003 14:23 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Heej hoi (@Buried_Alive)! Aha, dat klopt dus? Die cd lijkt me erg goed, de nummers die ze in Zwolle van die cd speelden klonken bruut...
Je moet trouwens ff in het cd-verkoop topic kijken, als je dat niet al gedaan hebt...

Edit: Zie net dat je dat al gedaan hebt...

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 04-10-2003 14:24]

Buried_Alive
Posted 04-10-2003 14:25 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2003 14:23 schreef Immortella het volgende:
Heej hoi (@Buried_Alive)! Aha, dat klopt dus? Die cd lijkt me erg goed, de nummers die ze in Zwolle van die cd speelden klonken bruut...
Je moet trouwens ff in het cd-verkoop topic kijken, als je dat niet al gedaan hebt...

Edit: Zie net dat je dat al gedaan hebt...

Is ook een leuk stukje brute death metal.
De reactie van Hub bedoel je..?

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 04-10-2003 14:25 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Ben benieuwd naar de laatste.
De oude shit van hun vind ik geweldig.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 04-10-2003 14:27 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2003 14:25 schreef Buried_Alive het volgende:
Is ook een leuk stukje brute death metal.
De reactie van Hub bedoel je..?

Ja, dat bedoelde ik... Maar ik zag net dat je dat al gezien had en ook al gereageerd hebt...
Heb trouwens donderdag maar even kaartjes voor aanstaande vrijdag gekocht, hoorde dat er al een paar honderd kaartjes zijn verkocht en dat het bijna uitverkocht is...

Buried_Alive
Posted 04-10-2003 14:29 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Ach vrienden van de band, kom wel binnen. Ze zullen nog wel vrijkaartjes krijgen en anders ben ik wel roadie.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 04-10-2003 14:32 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ja jij wel ja! Nouja, 3 euro voor een kaartje ga je ook niet dood aan...
Ik bedoelde alleen maar even te zeggen dat het blijkbaar gruwelijk druk gaat worden en dat er veel belangstelling is...

Buried_Alive
Posted 04-10-2003 14:34 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Leuk voor Bodyrot, zal ze het even zeggen. Kunnen ze zorgen dat ze de CDemo klaar hebben.
Misschien dat ik die avond nog wel even wat voor ze op tape zet, als het toch zo druk wordt.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 04-10-2003 14:37 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ja da's een goed idee... Is de demo al bijna klaar dan? Lijkt me een goed plan om die dan mee te nemen, dat verkoopt meestal toch wel...
Ik heb mijn digi cameraatje denk ik ook wel mee...

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 04-10-2003 14:38 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2003 11:56 schreef TNightmare het volgende:
Pff, stel poser death metalheads .

SFU is voer voor de Amerikaanse softe NU metal generatie, daarom verkoopt die cd zo goed. Om Morbid Angel tof te vinden (en dus te kopen) zul je over enige intelligentie moeten beschikken en meer moeten kunnen verteren dan hapklare brok prutmetal.

Damn, dat mensen hier serieus op ingaan . Ik dacht, laat ik eens op een andere manier zeggen dat ik SFU nogal saaaaai vind...

Buried_Alive
Posted 04-10-2003 14:40 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2003 14:37 schreef Immortella het volgende:
Ja da's een goed idee... Is de demo al bijna klaar dan? Lijkt me een goed plan om die dan mee te nemen, dat verkoopt meestal toch wel...
Ik heb mijn digi cameraatje denk ik ook wel mee...

Is klaar, maar ipv drukken, gaan ze hem branden (dom). En dat moet nog gebeuren (al iets van 2 á 3 weken).
Als ze nog iets slimmer zijn geven ze hem weg. Wil iedereen hem wel hebben, komen ze dus bij meer mensen onder de aandacht. En aangezien het ook druk wordt en dus waarschijnlijk ook mensen van buitenaf, is dit natuurlijk een goed stukje promotie.
....Maar dat moet ze ook zelf weten.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 04-10-2003 14:43 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2003 14:40 schreef Buried_Alive het volgende:
Is klaar, maar ipv drukken, gaan ze hem branden (dom). En dat moet nog gebeuren (al iets van 2 á 3 weken).
Als ze nog iets slimmer zijn geven ze hem weg. Wil iedereen hem wel hebben, komen ze dus bij meer mensen onder de aandacht. En aangezien het ook druk wordt en dus waarschijnlijk ook mensen van buitenaf, is dit natuurlijk een goed stukje promotie.
....Maar dat moet ze ook zelf weten.

Waarom branden dan? Goedkoper natuurlijk, maarja kwaliteit vaak ook slechter en ziet er minder 'mooi' uit...
Is wel een goed stukje promotie, maar als ze hem weg gaan geven, kost het ze dan niet veel geld?

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 04-10-2003 14:47 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

-> Lultopic, of heeft dat concert van vrijdag niet ergens een topic?

DIT topic gaat over de Uberwereldband Six Feet Under!

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 04-10-2003 14:49 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2003 14:47 schreef TNightmare het volgende:
-> Lultopic, of heeft dat concert van vrijdag niet ergens een topic?

DIT topic gaat over de Uberwereldband Six Feet Under!

Oja, sorry! Zal wel ff topic aanmaken voor vrijdag!

Buried_Alive
Posted 04-10-2003 14:49 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Kost altijd geld als je een demo opneemt. Dus die extra centen... Maar en stukje promotie levert uiteindelijk wel weer wat op (naamsbekendheid, optredens, fans???). Maar
ze moeten het ook zelf weten. Ik heb ze al met meer dingen tips gegeven, wat ze niet wilden aannemen, maar later toch van zeiden: "Je had gelijk" > "What else is new!"
Ze redden zich wel.

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 04-10-2003 15:24 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 4 oktober 2003 13:02 schreef enforcer het volgende:
Het is een gave om lekkere nummers te kunnen maken, die qua structuur staan als een huis, morbid angel heeft al jaren geen echte klassieker meer geschreven..

OK de laatste twee SFU albums vond ik ook een stuk minder, maar goed...

Ik haat de gedachte dat muziek alleen goed is als er 158 riffs in een nummer zitten en placht het tegenovergestelde te denken...

Wat heeft het er nou mee te maken of een band klassiekers schrijft? Morbid Angel heeft bijvoorbeeld misschien lang geen "klassiekers" geschreven maar zijn de nummers daarom minder goed? Nee. En al zou dat relevant zijn; wou je beweren dat SFU ooit maar ook íets geschreven heeft dat als een "klassieker" te bestempelen is?

11.45: restate my assumptions

Moridin
Usericon van Moridin
Posted 04-10-2003 16:41 by Moridin Wijzig reactieProfiel van MoridinQuote dit bericht

SFU klassiekers:
- Human Target
- The enemy Inside
- Feasting on the blood of the Insane
- Victim of the paranoid
- War is Coming (vind ik persoonlijk een matig nummertje)

Happy?

Murder in the front row.......

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 04-10-2003 17:22 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2003 9:46 schreef enforcer het volgende:
Ik vind het in zovere boeiend dat iedere "serieueze" DM liefhebber ze verafschuwd, en toch verkopen ze blijkbaar meer platen als het vlaggeschip van de "serieuze" Death Metal..

Alhoewel ik het woord "serieus" eigenlijk verafschuw, en ik zeker de eerste 4 platen van Morbid Angel geweldig vind.
ach iedre zinnige bm fan heeft toch ook een hekel aan cof en dimmu

Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 04-10-2003 18:17 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2003 17:22 schreef impaled succubus het volgende:
ach iedre zinnige bm fan heeft toch ook een hekel aan cof en dimmu

Yep

respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...

Buried_Alive
Posted 04-10-2003 18:35 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2003 16:41 schreef Moridin het volgende:
SFU klassiekers:
- Human Target
- The enemy Inside
- Feasting on the blood of the Insane
- Victim of the paranoid
- War is Coming (vind ik persoonlijk een matig nummertje)

Happy?

Vergeet vooral niet Lycantrophy, als er een nummer is wat is blijven hangen van Haunted is het deze wel. Maar eigenlijk zijn alle nummers op Haunted "klassiekers", en valt alle latere releases gewoon in het niet.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 04-10-2003 18:50 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2003 18:35 schreef Buried_Alive het volgende:
Vergeet vooral niet Lycantrophy, als er een nummer is wat is blijven hangen van Haunted is het deze wel. Maar eigenlijk zijn alle nummers op Haunted "klassiekers",

Vind ik ook!

quote:
en valt alle latere releases gewoon in het niet.

Niet helemaal mee eens, ik vond vooral Maximum Violence ook erg sterk!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-10-2003 19:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dan hebben ze daar blijkbaar geen smaak

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 04-10-2003 19:13 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Hmmmz, enforcer, kan ik uit de posts van jou afleiden dat six feet under lijkt op de nieuwe unleashed? Je had het over groove drummer en niet heel erg veel riffjes, en gave riffjes...

En welke cd's dan, want heb wel wat van ze gehoord, maar dat vond ik toch allemaal niet echt geweldig, geowon beetje standaard death metal. (Was dan ook wel een tijdje terug dat ik het gehoord heb, maar toch.)

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 04-10-2003 19:31 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

je kan zeggen wat je wilt maar ik heb me prima vermaakt op with full force bij six feet under

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com