|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Zoals beschreven in 'The Hitchhikers Guide to the Galaxy': We gaan robots uitvinden met EMT (Echte Menselijke Trekjes). En deuren die automatisch open gaan als je eraan komt en als je er doorheen bent zeggen "hartelijk dank dat je van mij gebruik hebt gemaakt" ... ... ofzoiets Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Hoe, wanneer en wat precies weet ik uiteraard niet, maar ik ben heel erg overtuigd van het feit dat op den duur alles naar de klote zal gaan. In feite is het dat al, alleen de effecten zijn nog niet zo duidelijk merkbaar. We hebben gewoon teveel kapot gemaakt, en er is teveel haat en machtstrijd onder den mensen. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Of computers die tot vervelends toe zeggen hoe fijn ze et vinden dat je gebruik van ze maakt Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Uit eindelijk komen er zoveel mensen op de wereld, 1960 3 miljard - 2000 6 miljard, dat het gewoonweg te vol zit. Eten tekort, teveel mensen op 1 hoop, teveel religies etc. Dit zal er voor zorgen dat er een oorlog komt die de beschaving zoals wij kennen zal vernietigen. Dan komt er anarchie en is het ieder voor zich. Dan zal er langzaam een nieuwe beschaving opkomen. Deze zal groeien tot er weer 20 miljard mensen op aarde zitten en aangezien de mensheid te dom is om van het verleden te leren, zal het hele verhaal zich eeuwig herhalen. quote uit "The storm of the century": Hell is repetition [edit] nulletje vergeten in 2000[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 11-10-2001 17:12] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
1 of andere gek gaat zo'n gevaarlijk virus maken dat de halve wereldbevolking sterft. De NAVO pikt het niet en pleurt een atoombom (of iets dergelijks) op het land van de dader(s) In andere landen zullen echter navolgelingen zijn die daar weer agressief door worden en zo moorden we elkaar uit met geavanceerde wapens en rare virussen. Ik betwijfel of de mensheid over 1000 jaar nog bestaat... Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Dat zou nu binnenkort wel eens kunnen gebeuren.. God hates us all ! God hates us all ! |
|
Ér is maar 1 ding zeker in de toekomst en dat is dat je DOOD gaat. Tot die tijd enjoy |
|
Zolang de kunst van het bierbrouwen niet verloren gaat, ziet de toekomst er toch best rooskleurig uit Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: zo mag ik het horen. niet lullen maar zuipen |
|
En ! God hates us all ! God hates us all ! |
|
De mensheid zal zichzelf en de rest van de wereld ten onder laten gaan door zijn zelfgecreerde uit de kluiten gewassen egocentrie en drang naar vernietiging op steeds grotere schaal. Maar voor die tijd ben ik denk ik wel dood. En tot die tijd: |
|
Ik vraag me af of de mensheid ooit geheel zal uitsterven, kben bang van niet. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
De aarde wordt vast geraakt door een meteoriet in de verre toekomst. Daarna begint het leven weer te komen, dinosaurus, aapmens en uiteindelijk de mens zelf weer. Het verleden zal zich constant herhalen. the only pleasure is pain |
|
quote: Inderdaad! Life's a bitch and then you die, so fuck the world and let's get high. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Uhm, als de aarde wordt geraakt door een meteoriet is de aarde wel zo'n beetje weg, als-ie groot is dan. Aarde zal sowieso verdwijnen als de zon is opgebrand omdat-ie dan explodeert. Dus waar moet die evolutie dan plaats gaan vinden? Niet hier hoor. Maar mensen gaan elkaar afmaken in de toekomst, dieren zouden dat wel es kunnen overleven en de macht overnemen. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: ?? Welke toekomst ?? |
|
er gelooft niemand in een vredige toekomst waarbij wij op andere planeetjes komen en dus uiteindelijk de aarde niet PERSE meer nodig hebben en het alleen een symboplische betekenis heeft, dus fuck meteorieten waar we dan ook wel technologie voor hebben?? ehmz.. het is maar een theorie hoor.. God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: Planet of the Apes gezien? the only pleasure is pain |
|
Ben ik alleen als ik een beetje hoop dat er een virus komt dat de hele mensheid en verder nix vernietigd? Wordt het eindelijk weer mooi hier... [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 10-10-2001 20:57] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik ga dood in de toekomst Dat is zeker Jullie ook .. |
|
quote: Ja, ik ook the only pleasure is pain |
|
quote: Ja, ik denk dat de mens ook wel mooie dingen heeft.. zoals.. hm.. zoals.. uhmz.. Maar ff serieus -> er zijn toch best mooie dingen?? Zoals ZM? Zie je een aap dit al bouwen? (misschien eerst even een fatsoenlijke foto van paul?? ) *evilgrijnz* God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: Ja, okee, maar mooi voor wie? Wie heeft er verder ook maar een ruk aan? Pinguïns? Leeuwen? Rozen? Coniferen? Mensen doen in het geheel alles voor zichzelf ten koste van hun omgeving. Ethno bom, klaar. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik vind uw mening, althans in het filosofische topic, altijd erg interessant en wordt iig door mij zeer op prijs gesteld. Mag ook wel een keer gezegt worden dachtik Maar wij maken toch mooie hert-oversteekplaatsen over de snelweg? Da's toch mooi voor zo'n hert. hehe, nee maar je hebt gelijk als je bedoelt dat de mens de hele zooi ontwricht, maar hoe denk je daarover dan? Zijn wij een foutje van de natuur? 'k heb het wel eens met een kameraad van me over de goden die dan spelletjes spelen om zich te vermaken hier op de aarde, eerst verzint de een dit, en dan weer iets beters.. zoals dino's.. toen waren ze het zat.. hup ijstijd.. toen kwam de aap.. was in het begin leuk, en daarna werd het saai, en daarna de mens, die overigens nog steeds interessant is (al zijn wij hier bnatuurlijk nog niet zo lang).. God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: Daar sta ik ook achter. Mijn mening over de mensheid moge inmiddels duidelijk zijn. Dead things grow from deep inside... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |