|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee, dat lijkt me helemaal niets Bazzio Attacks!!! |
|
Mij ook niet... Dead things grow from deep inside... |
|
Das mijn ergste nachtmerrie dat iedereen de zelfde smaak heeft, whhaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!! Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Hmm Tis misschien geen ideaal beeld neej maar dan had het er misschien wel beter voorgestaan met de wereld, laat ik het dan zo zeggen. Als iedereen nouw dezelfde gedachtegang als de gemiddelde metalhead zou hebben zouden de mensen stukken beter met soortgenoten en andere soorten leven om zijn gegaan. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Dat was vroeger toch zo? In de oertijd? Allemaal metal-"heads".. Alleen wij zijn te dom en lomp met die knuppels.. Gelukkig hebben we slimme mensen die forums zoals dit maken, dan worden we in een hoekje gedrukt en kunnen we daar lomp doen.. God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: Dank voor het compliment, en hoe mijn religieus wereldje eruit ziet, wordt elders al meer dan uitvoerig besproken, en dat heeft op zich bar weinig van doen met mijn beeld van de mensheid. En dat soort conversaties zijn zeker grapsig, mag ik ook altijd graag aan meedoen. De hele aarde als ant-farm... Cool. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
-Menselijke organen kunnen worden vervangen door kunstmatige organen (in het clonen van organen, of het transplanteren van dierenorganen zie ik weinig toekomst) -Het menselijk brein wordt uitgebreid met hard discs en RAM -Er komt een kolonie op de maan (boren voor grondstoffen) tegen 2050 -Neo-liberalisme en het kapitalisme zoals we dat nu kennen vernietigt zichzelf (wat ben ik optimistisch) (2060) -In de natuurkunde wordt de multi-universum theorie algemeen aangenomen (2010) -De VS komt in gewapend conflict met Europa -Mislyd papt aan met een intelligente Fin met een mooie neus en verhuist met hem naar een ver oord waar amper mensen zijn. -Wanneer de aarde een koude rots wordt (uitdoving zon), is de mensheid (in een of andere digitale vorm) al lang verspreid over verschillende delen van het zonnestelsel. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ik denk dat tenzij er heel erg snel heel veel gaat veranderen de mensheid binnen 200 jaar uitgeroeid is door oorlog,vervuiling vreemde mutaties enzo maar goed ben dan toch al lang en breed dood dus echt boeien ken het me niet My madness, my sadness |
|
De toekomst? Ik geloof dat ik morgen ga uitslapen, verder in de toekomst interesseert me ff niet Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
als we in de toekomst nog kunnen genieten van onze deugden (jawel, goeie muziek, innige omhelzingen, liefde, dorst lessen, honger, lp van Savage Grace, shoarma, ontnuchteringsfases + wat er vooraf gaat, etc... hou k wel van de toekomst... hoe onzeker 't ook mag zijn... misschien hou'k wel van de onzekerheid van 't leven |
|
ik denk dat de mens destructief bezig is, nou ja, denken... weten... Maar ik denk ook dat de mens te taai is om helemaal uit te sterven. Ik HOOP dat alles goed komt, dat er ooit nog iets zal gebeuren wat de mens zo veranderd dat hij niet meer in staat is zijn medemens pijn te doen (cfr: Joe Haldeman - Forever Peace) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
idd de aarde gaat eraan!! DEATH AND DESTRUCTION!! |
|
hoe nabije toekomst hierover, mensenjaren, tijdspannen van een eeuw, heelaljaren? And my marlboro light |
|
zo wegens het uiteenzettende karakter van de zon hebben we binnen een tijdje een klimaat op Mars en is aarde de nieuwe Venus. Dus inderdaad: de wereld gaat GANS naar de klote>> de zon helpt wel een handje mee, en zo dames en heren kijken schoon toe vanuit mars. mens overleeft wel. Nog iets denk eens na hoe jong dat Psychologie als wetenschap is! het doel van die wetenschap is: controle over de eigen menselijke psyche>>en neen we hebben dat Nog Niet ! Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
Ik vind het allemaal erg leuk verzonnen van jullie en ik ben het met de meeste jullie eens dat het ooit fout moet gaan met de mensheid (en dan misschien de hele aarde erbij), maar ik zou nu niet kunnen bedenken hoe.. Een toekomst zoals Lee Silver die enkele weken in het VPRO programma tegenlicht schetste, de mensheid wordt onderverdeeld in twee soorten, door continu genetische modificatie, lijkt me beangstigend.. http://info.vpro.nl/info/tegenlicht/index.shtml?7738514+7738518+7738520+9487580 "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
theorien, ja maar mijn visie op hoe het met depsychologie zal verder gaan, daar ben ik van overtuigd ! Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
Zeg es misschien is bij wat die visie inhoudt? |
|
quote: da issem Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
Zolang grolsch maar grolsch blijft, hoegaarden hoegaarden, slayer slayer (ai ai ai... ) en tieten tieten dan is de toekomst zo slecht nog niet ! Ik, Wil Schuurman |
|
bijna vergeten Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
quote: Tja, een nieuw kunstmatig verschil is toch niet zoveel erger dan de natuurlijke genetische verschillen die er nu al zijn? Integendeel, ik kijk uit naar het moment waarop intelligentere personen gecreëerd worden!! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ah, heerlijk te zien dat ik een jaar na mijn eerdere post hier het nog steeds met mezelf eens ben. Ethno bom, klaar. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik denk dat ik in de nabije toekomst ga ontbijten.... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |