|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Behalve in mijn gevoelswereld, waarin nog het één en ander verbeterd kan worden, heb ik qua wereldbeeld de top al bereikt. Ik heb tenminste geen idealistisch beeld van hoe leuk de wereld wel niet kan zijn, maar een realistisch beeld dat het allemaal nóg erger kan, en met meer mensen op dit kloteplaneetje ook echt alleen nog maar erger gaat worden. Tenzij inderdaad een virus langskomt en "hallo mensheid!" zegt... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
|
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Leuk filmpje hoor maar was het nou nodig dit in zo'n oud topic te plaatsen? |
|
Wim doet een Hypnosje de toekomst, is dat ooit anders geweest? signature |
|
quote: Wat is er eigenlijk mis met oude topics omhoog schoppen? Is het niet makkelijker om minder topics te hebben met veel erin dan gigantisch veel topics? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
eerlijk, ik dacht dat ook, en toern werd ik een week gebannen de toekomst zal het uitwijzen signature |
|
Idd, het leek me een beetje onzinnig om een nieuwe te maken. Die topics bestaan toch nog steeds niet voor niets? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Grey is/was een militante hippie?! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Misschien heeft hij geluk en zet dit virus wel een keer goed door. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: |
|
Alles kapot. Tot zover de toekomst. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
de toekomst bestaat niet, want wat komt dat gaat signature |
|
quote: Nu is ook niet vast te leggen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Toen kende hij mij nog niet. Natuurlijk is alles dan kut. Bruce Banner |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Geweldig nummer, slecht geplaybacked. En ik kende het gezicht achter de plaat niet, ik had een vent in driedelig pak voor ogen, maar nee, hahaha. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Noem es iets wat wel vast te leggen is? Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Is een citaat uit een nummer van Kamiel Kafka: quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Kennen jullie Mad Max? |
|
Alleen die met Tina Turner, deel 3 is dat geloof ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Uhm... Ik hoef t niet hardop te zeggen toch? L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage |
|
Alles is vast te leggen met een fotokamera. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |