IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Jomanda Volgende pagina
Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 10-10-2001 14:14 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Na vele discussies over religie, geloof en dat soort prutten heb ik jullie er nog niet van kunnen overtuigen dat er niet-iets-meer-is-tuss-hemel-en-aarde.

Anyway.. 'Geloof' je in Jomanda? Waar je eerst naar toe moest met je glaasje water om het in te laten stralen, waarna je het kon kopen in de winkel, waarna ze gewoon hele pallet's tegelijk instraalde, en vervolgens zelfs over radio en tv kon (telefoon ook) stralen en daarna zelfs kon instralen als het programma vooraf is opgenomen?

Niet allemaal te letterlijk nemen, maar het gaat er eigenlijk om om dit soort mensen zgn. mediums, of waarzegsters/zeggers... ? Geloof je?


God hates us all ! God hates us all !


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 10-10-2001 14:18 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

ZUCHT !!! Mijn excuus aan "Ixl" wou je niet aan vallen. Het is niet persoonlijk.

"Voor men mij weer gaat aanvallen en gal spuwen, heb ik het maar weer een beetje moeten aanpassen." SORRY, dat te fel reageerde.

HOE durf je GVDomme die KUT naam te noemen hier op dit forum

Voel jij je niet lekker ???

Iedereen heeft een eigen mening, oke respecteer ik,

MAAR KOM OP DIT GEBIED EENS MET WAT BETERS AAN ZETTEN !!!





[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 10-10-2001 14:56]


Wiegen Meister !


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 10-10-2001 14:18 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik weet zeker: Er zijn mensen die bepaalde gaven hebben waar de meeste mensen niet over beschikken.

Ik denk: Jomanda is een commerciële nep-hoer die de boel voor de gek loopt te houden. Ik weet niet of er iets van waarheid zit in wat ze beweert te kunnen, maar vind dat er ook weinig toe doen, als ze al gaven heeft maakt ze er misbruik van, en dat zuigt zowiezo.


Dead things grow from deep inside...


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 10-10-2001 14:20 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2001 14:18 schreef Shadow_Smile het volgende:
HOE durf je GVDomme die KUT naam te noemen hier op dit forum

Voel jij je niet lekker in je hoofd ??? Ben jij gewoon zo'n refo die met zijn geloof praatjes op een heavy metal site een discussie wilt uit lokken (Een jehova ziete dus !!!)

Kom eens met wat beters aan zetten !!!!



Als u de post van IXL goed gelezen had, zou u weten dat hij enkel vraagt om eenieder's mening en er zelf niet in gelooft.




[Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 10-10-2001 14:21]


Dead things grow from deep inside...


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 10-10-2001 14:26 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Mijn excuus aan "Ixl" wou je niet aan vallen.

"Voor men mij weer gaat aanvallen en gal spuwen, heb ik het maar weer een beetje moeten aanpassen"

Iedere keer dat uitgekouw en gemekker van die kut snol !!! Dat mens had allang achter tralies moeten zitten !!! In een BAVO-inrichting. dwangbuisje er omheen, en vol aan de valium gezet, om toekomstige problemen te voor komen.







[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 10-10-2001 14:55]


Wiegen Meister !


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 10-10-2001 15:24 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

jomanda is inderdaad een oplichster. Ode aan Jack Spijkerman


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 10-10-2001 15:39 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Niet alleen jomanda natuurlijk, maar er was toen ook zo'n vrouw die de ondergang van nederland had voorspelt? Ofzoiets? gigantische vloedgolf of tornado.. Ze had een heli-platvorm aangelegt om mensen te evacueren enzo.. was vorig jaar ?? 1 1/2 jaar geleden ofzo..

Zijn er eigenlijk ook van dit soort mensen die echt bewijsbaar ooit gelijk hebben gehad?
Niet nostradamus ofzo, maar van de laatste tijd zegmaar.?


God hates us all ! God hates us all !


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 10-10-2001 15:42 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2001 14:20 schreef SheRa het volgende:
Als u de post van IXL goed gelezen had, zou u weten dat hij enkel vraagt om eenieder's mening en er zelf niet in gelooft.


Ik ben blij dat jij je berichten eerst LEEST voordat je antwoord ..

Het mocht op dit forum toch algemeen duidelijk zijn dat ik niet in het 'paranormale'/'godsdienstige' etc. geloof..


God hates us all ! God hates us all !


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 10-10-2001 15:45 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

SORRY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Was niet de bedoeling, ik had het inderdaat duidelijker moeten lezen.

SPIJT ME !!!!!!!!!!!!!


Wiegen Meister !


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 10-10-2001 15:51 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

ok ..
Maar ik wil wel een kusje .

Maargoed.. genoeg geouwehoer.. on topic plz.


God hates us all ! God hates us all !


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 10-10-2001 15:52 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

kusje kan je krijgen maar daar laat ik het bij



[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 10-10-2001 16:06]


Wiegen Meister !


Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 10-10-2001 16:02 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

Oew...nog een forum liefde??

Maar idd Jomanda is 1 en al f a k e!


I love the smell of painted miniatures in the morning


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 10-10-2001 16:11 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Leek me overigens ook wel stug dat iemand hier in zou geloven..

Maarja.. op het ZM-forum weet je het maar nooit


God hates us all ! God hates us all !


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 10-10-2001 16:36 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

hehe, en toen die ker dat jack spijkerman haar een of andere troffee aanbood, zoiets als de gouden eikel, en die wou ze nie aannemen, dus douwd ie dat ding gewoon zo in dr handen, hadje moeten zien joh werd ze ff kwaad hehe


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 10-10-2001 19:21 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

hebben ze die nog niet afgemaakt de vuile oplichtster.!!!!!!!!!


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 10-10-2001 19:45 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Nee,ik geloof niet in haar-ze misbruikt nl.de wanhoop van mensen die bijvoorbeeld ongeneeslijk ziek zijn en alles al uitgeprobeerd hebben om te genezen.Ze denken dat alleen een alternatieve geneeswijze hen nog kan helpen...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 10-10-2001 19:46 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Ik kom gewoon niet uit mijn woorden als ik het over haar moet hebben, dus dat doe ik dan ook niet meer.

[Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 10-10-2001 19:54]


Heads I win, tails you lose


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 10-10-2001 19:52 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2001 19:45 schreef madeline usher het volgende:
Nee,ik geloof niet in haar-ze misbruikt nl.de wanhoop van mensen die bijvoorbeeld ongeneeslijk ziek zijn en alles al uitgeprobeerd hebben om te genezen.Ze denken dat alleen een alternatieve geneeswijze hen nog kan helpen...

Precies.. dat wou ik horen, dat ze dus gewoon over de rug van zieke/gehandicapte mensen haar poen probeert binnen te krijgen. Mensen die wanhopig zijn..


God hates us all ! God hates us all !


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 10-10-2001 19:53 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2001 16:36 schreef FireFox het volgende:
hehe, en toen die ker dat jack spijkerman haar een of andere troffee aanbood, zoiets als de gouden eikel, en die wou ze nie aannemen, dus douwd ie dat ding gewoon zo in dr handen, hadje moeten zien joh werd ze ff kwaad hehe

Heb het gezien ja.. de vergulde nachtspiegel.. wat had ze die verdiend zeg!


God hates us all ! God hates us all !


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-10-2001 20:59 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2001 14:18 schreef SheRa het volgende:
Ik weet zeker: Er zijn mensen die bepaalde gaven hebben waar de meeste mensen niet over beschikken.

Ik denk: Jomanda is een commerciële nep-hoer die de boel voor de gek loopt te houden. Ik weet niet of er iets van waarheid zit in wat ze beweert te kunnen, maar vind dat er ook weinig toe doen, als ze al gaven heeft maakt ze er misbruik van, en dat zuigt zowiezo.


Mooi, hier kan ik me naadloos bij aansluiten. Dank je SheRa.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 10-10-2001 21:10 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ze is Fake.

Als ik haar op tv zie dan moet ik bijna , mocht ik haar ooit in het echt zien dan kan ik misschien niet beheersen om haar te , of misschien laat ik het dan gewoon bij een simpele


the only pleasure is pain


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 10-10-2001 21:28 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Je kunt haar natuurlijk ook gewoon onder !


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 10-10-2001 21:43 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

my thought exactly..


God hates us all ! God hates us all !


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 10-10-2001 23:02 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Ik ben het met Shera eens...


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 10-10-2001 23:04 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 10 oktober 2001 21:28 schreef McDoom het volgende:
Je kunt haar natuurlijk ook gewoon onder !


Da's misschien ook wel beter, ga ik effe lekker eten bij de Mexicaan en daarna zal ik haar even lekker onder


the only pleasure is pain


Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 10-10-2001 23:44 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

of gewoon een hek eromheen en poep erop.

de toverkol

ik geloof trouwens wel in paranormale dingen. ga zelf zelfs naar een paramagnetiseur. lekker zweverig maar ja en....


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen