|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie gaat erheen? Bands zijn oa: - Cannibal Corpse - Nile (!!!! ) - Dark Funeral - Marduk - Enthroned - Vomitory - Krisiun - Kreator - Behemoth - Seth en nog wat... tsjek maar eens op www.013web.nl 11.45: restate my assumptions |
|
013 waar is dat? |
|
Tilburg, schaam je , daar komen echt vaak brute concerten Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ja moet nog wennen hier ben veel weggeweest de laatste jaren. |
|
Ik ga er zeker heen. Vergeet Vomitory niet! (prachtband). En kijken of Legion z'n stem nòg slechter is geworden dan vorig jaar. Ben ook wel benieuwd naar de show van Behemoth, en of ze nog ouwe nummers zullen spelen (pre-Grom). |
|
Ik wil/moet/zal daar heen, ookal moet ik de volgende dag vroeg uit bedje en is het weer eens vreselijk ver weg. Cannibal Corpse Dead things grow from deep inside... |
|
wij gingen zowieso al.. God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: Exactomando God hates us all ! God hates us all ! |
|
Ja. |
|
Zeker weten dat ik daar heen ga. |
|
gkua gaat ook 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
/me 2 |
|
McDoom |
|
maarja het is voorlopig nog geen december |
|
Ik weet het nog niet. Waarom is dat dan ook weer in het zuiden van het land en niet bv. in het midden. Of in het oosten. In Enschede bijvoorbeeld. Heads I win, tails you lose |
|
Kga niet vanwege de afstand... Wrom is er nooit zoiets in A'dam ofzow Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Godver, altijd alles in het zonnige Zuiden! |
|
Tssj en nederland is al zo'n kikkerlandje. Wees blij dat je niet in America ofzo woont, dan ben je wel iets langer onderweg naar het zuiden... |
|
Ik kan er niet tegen dat tegenwoordig heel veel bands maar 1 concert in ons land geven. En tegenwoordig ook heel vaak in Tilburg. Als ze zo nodig maar 1 concert in Nederland moeten geven waarom dan niet in het midden van het land. Ik woon al ver van Tilburg af en die lui in Groningen en Drenthe nog verder. Ik denk dat veel bands zat 4 concerten in Nederland geheel zouden kunnen uitverkopen. Heads I win, tails you lose |
|
quote: Dat is waar, maar in Amerika geeft een band ook wel maar dan 1 concert. En meer verspreid over het land. En in de Mof ( daar bedoel ik Duitsland mee, voor de mensen die dat (nog) niet wisten) spelen de meeste bands ook wel meer dan 1 keer. [Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 10-10-2001 19:48] Heads I win, tails you lose |
|
quote: en ook al geven ze daar meerdere concerten, dan moet je toch verder rijden wat is de mof? |
|
quote: Duitsland. En goed je hebt wel gelijk, maar toch... Heads I win, tails you lose |
|
jaaaaaaa?? maar toch??? ga door! |
|
Hmz, zo te zien gaat iedereen er al na toe, blij dat ik mijn kaartje al vanaf augustus heb |
|
...toch is het voor Nederlandse begrippen ver rijden naar Tilburg vanuit Enschede. [Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 10-10-2001 20:00] Heads I win, tails you lose |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |