|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Greycloak, ik had het niet beter kunnen verwoorden. |
|
Graag. |
|
Wat schenken ze in 013? En als jij je True Norwegian shirt weer gaat dragen, net als bij Tristania, herken ik je wel... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
True Norwegian shirt. Heb je me dan gezien bij Tristania? Hmm, we hebben met z'n allen (ZM) afgesproken om 14.00 uur op het terras van een of ander cafeetje daar bij 013. Oh ja wat schenken ze. Ik weet het niet eigenlijk. Ben er pas 1 keer geweest. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 04-12-2001 22:54] |
|
ik geloof amstel... Je moeder. |
|
Oh da's wel ok. Zolang ik maar geen kopijn-bier hoef te drinken. |
|
Ja, dat shirt viel wel op, en als je vervolgens op je foto lijkt en claimt uit Norska of whatever te komen, is 1+1 al snel 2. Zie wel waar ik uit ga hangen. Ben iig tegen het einde van het festival te herkennen aan een vermoeide en halfdronken uitstraling, hehehe. Shirtkeuze moet nog bepaald worden. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
In de 013 schenken ze Heineken, wat ze in het betreffende café schenken heb ik absoluut geen idee van... |
|
Heineken.... Nou, omdat Cannibal Corpse speelt, maar anders... En niet omdat ik het lekker vindt, maar gewoon voor het effect en om vocht binnen te houden dan maar. Wat hebben ze voor cola, zeker ook Nepsi? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Cola vind ik wel drinkbaar daar... En Apfelkorn hebben ze ook wel, dus... |
|
Ook voor één bonnetje, of net als Whisky e.d., voor 2? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Vast voor 2... En dan krijg je dus wel een bescheiden glaasje, zoals gewoonlijk. |
|
huuu, ik ben van plan om ook te gaan, maar wij komen dus uit Almere en zoeken dus een plek om te over nachten. We zijn met min. 2 en max. 4 mensen. Als iemand mischien plek over heeft of suggesties om ergens anders te overnachten, dan zou ik dat graag horen. Nog een keer een kamping (zoals met De boerderij en Tatto the planet, waar ik in een auto moest overnachten) dat trek ik echt niet... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:ben je zo'n figuur die weken van te voren en bewust gaat nadenken wat die gaat aantrekken naar een concert???!!! Je lijkt een beetje op mij dan *grin* Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Alleen als je ook lang haar hebt, hehe. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ja, daar wilde ik ook naar toe. cannibal corpse nile, krisiun vast nog wat andere hehe. marduk ja.. enniewee kan dus gvd niet. tentamen die dag erna. #$#@#@$ "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
nie janke jij gewoon gaan! ik heb ok huiswerk... je leert da tentamen maar op de zaterdag en je zuipt zondag niet te veel bier, kortom dan gaat alles goed |
|
uehmm eheh. dat is dus het probleem dit gaat voor studiepunten.. moet ik dus halen eheh.. geen gewoon middelbaar school tentamentje. And besides, mn ouder laten me niet! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik doe (zoals bijna bij elk concert) mijn fishnet shirt aan + mijn sleeveless dark funeral shirt. Ook zul je mij (en Cadaveria) kunnen herkennen aan die mooie roodwitte kerstmus op onze kop ... op die van mij zal waarschijnlijk Satan Claws te lezen zijn, hehe .. ( ?) |
|
quote: Maar voor een tentamen is het vrij slecht als je de dag ervoor nog moet gaan blokken lijkt me... In any case [CAPS LOCK MODE] JE MIST IETS! [/CAPS LOCK MODE]. |
|
misschien wel, maar ik doe dat altijd al. hehe ]schijnt toch te werken "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: IK ZAL OOK EEN KERSTMUTS OP HEBBEN!!! Dit slaat nergens op. |
|
Jippiejippiehippie, ik heb ook een kerstmuts!!!! |
|
Ja, dan kan je die kerstmuts natuurlijk net zo goed ook weggeven aan degene met je kaartje. Of heb je een nieuw kaartje gekocht? |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |