IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : X-mass in 013 Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-10-2001 23:22 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Zelf weten, ik kom zaterdag met de lesbak bij je, en fileparkeren zul je!!! (tenzij je nu braaf een kaartje koopt voor 013.)

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-10-2001 23:24 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Mijn komst naar dit festival stond al een paar maanden geleden vast.. Geweldige line-up wederom...

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 21-10-2001 23:28 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Getver... dat is chantage schat. Je weet dat ik niet kan parkeren !!!! Als je niet naakt gaat naar 013 en voor mij het kaartje koopt wil ik het in overweging nemen, maar ik beloof nix

bla...bla...bla...

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-10-2001 23:29 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Kom je nou of moet ik nog meer redenen verzinnen om WEL heen te gaan?

HagratH
Usericon van HagratH
Posted 21-10-2001 23:32 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

Hmmm ik wil er naartoe!!!! Maar zit met het gebruikelijke probleem..... (vervoer/overnachting)

Please give blood. Vampires are an endangered species!

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 21-10-2001 23:33 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

ok nog 1 reply en dan hou ik er mee op.

Lieve greycloak.... waarom wil je nou zo graag dat ik mee ga

bla...bla...bla...

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-10-2001 23:34 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2001 23:24 schreef Judge M. het volgende:
Mijn komst naar dit festival stond al een paar maanden geleden vast.. Geweldige line-up wederom...

Cool! Nog maar een paar mensen en dan zit het hele forum er... Iedereen een laptopje mee...

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-10-2001 23:35 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2001 23:33 schreef Lady Rose het volgende:
ok nog 1 reply en dan hou ik er mee op.

Lieve greycloak.... waarom wil je nou zo graag dat ik mee ga

Traditie. En na afloop gaan we maandag weer poolen in Santana te Groningen, een piek per potje.

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 21-10-2001 23:39 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

we zien wel ok ?

bla...bla...bla...

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-10-2001 23:40 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Helemaal naar Groningen? Breda is toch een stuk dichterbij..... En die maandag moet ik gewoon naar school helaasch...

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-10-2001 23:41 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Sure.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-10-2001 23:43 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2001 23:40 schreef Judge M. het volgende:
Helemaal naar Groningen? Breda is toch een stuk dichterbij..... En die maandag moet ik gewoon naar school helaasch...

Nee man, LR gaat weer mee naar Grunnn. Is voor mij dichterbij en kan ze hier logeren wegens treingebrek, voor haar blijft wel een plekje vrij in de auto. Als ze wil, tenminste...

Jou zie ik wel in de pit, jongeman.

Cannibal Corpse!!!

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 21-10-2001 23:49 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2001 23:40 schreef Judge M. het volgende:

Mag ik hier uit op maken dat er een plekje voor me is als ik besluit wel te gaan?

bla...bla...bla...

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-10-2001 23:51 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Okay, weer een stuk meer ruimte im Wagen. Zullen jullie zoet zijn?

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 21-10-2001 23:58 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2001 23:43 schreef Greycloak het volgende:
Nee man, LR gaat weer mee naar Grunnn. Is voor mij dichterbij en kan ze hier logeren wegens treingebrek, voor haar blijft wel een plekje vrij in de auto.

Ja joh... ga ff ri\uzie maken over mijn persoontje....
Ik voel me zeer gevleit

bla...bla...bla...

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-10-2001 0:05 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Zou in principe geen punt moeten zijn ware het niet dat ik ook al 4 lieden uit Enschede slaapplaats toegezegd heb....

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 22-10-2001 0:16 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Dus geen plekkie meer voor mij

bla...bla...bla...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-10-2001 1:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Lady Rose, zeer waarschijnlijk gaan SheRa en ik en Damien (huisgenoot van mij) ook, en dan is er iig een slaapplaats voor je in Enschede ...

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 22-10-2001 9:53 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Heren mijn dank is groot, maar ik weet niet eens of ik wel heen ga. Maar even goed een voor u

bla...bla...bla...

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-11-2001 21:03 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Weet je NU dan misschien al of je heengaat?

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 02-11-2001 14:40 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ja gezien de aandacht wil ik misschien toch wel mee. Ik heb alleen geen kaartje nog en zit een beetje met vrije dagen...

bla...bla...bla...

Sassette
Usericon van Sassette
Posted 02-11-2001 16:17 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

Ik weet nog niet of ik ga maar is het echt al bijna uitverkocht dan?

How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 02-11-2001 16:44 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2001 16:17 schreef Sassette het volgende:
Ik weet nog niet of ik ga maar is het echt al bijna uitverkocht dan?

Zullen we samen gaan?

[Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 02-11-2001 16:45]

bla...bla...bla...

Sassette
Usericon van Sassette
Posted 02-11-2001 16:46 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

Ehhh, samen op de fiets ofzo?

How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today

elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 11-11-2001 17:16 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

OK, toch maar een kaart besteld. Kennelijk is het nog niet uitverkocht.

Ms kan er zelfs nog wel iemand met me meerijden vanuit Noord Holland. Maar dat is nog niet zeker.

[Dit bericht is gewijzigd door elessar op 11-11-2001 17:24]

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com