|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn komst naar dit festival stond al een paar maanden geleden vast.. Geweldige line-up wederom... |
|
Getver... dat is chantage schat. Je weet dat ik niet kan parkeren !!!! Als je niet naakt gaat naar 013 en voor mij het kaartje koopt wil ik het in overweging nemen, maar ik beloof nix bla...bla...bla... |
|
Kom je nou of moet ik nog meer redenen verzinnen om WEL heen te gaan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hmmm ik wil er naartoe!!!! Maar zit met het gebruikelijke probleem..... (vervoer/overnachting) Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
ok nog 1 reply en dan hou ik er mee op. Lieve greycloak.... waarom wil je nou zo graag dat ik mee ga bla...bla...bla... |
|
quote: Cool! Nog maar een paar mensen en dan zit het hele forum er... Iedereen een laptopje mee... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Traditie. En na afloop gaan we maandag weer poolen in Santana te Groningen, een piek per potje. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
we zien wel ok ? bla...bla...bla... |
|
Helemaal naar Groningen? Breda is toch een stuk dichterbij..... En die maandag moet ik gewoon naar school helaasch... |
|
Sure. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Nee man, LR gaat weer mee naar Grunnn. Is voor mij dichterbij en kan ze hier logeren wegens treingebrek, voor haar blijft wel een plekje vrij in de auto. Als ze wil, tenminste... Jou zie ik wel in de pit, jongeman. Cannibal Corpse!!! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Mag ik hier uit op maken dat er een plekje voor me is als ik besluit wel te gaan? bla...bla...bla... |
|
Okay, weer een stuk meer ruimte im Wagen. Zullen jullie zoet zijn? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ja joh... ga ff ri\uzie maken over mijn persoontje.... Ik voel me zeer gevleit bla...bla...bla... |
|
Zou in principe geen punt moeten zijn ware het niet dat ik ook al 4 lieden uit Enschede slaapplaats toegezegd heb.... |
|
Dus geen plekkie meer voor mij bla...bla...bla... |
|
Lady Rose, zeer waarschijnlijk gaan SheRa en ik en Damien (huisgenoot van mij) ook, en dan is er iig een slaapplaats voor je in Enschede ... |
|
Heren mijn dank is groot, maar ik weet niet eens of ik wel heen ga. Maar even goed een voor u bla...bla...bla... |
|
Weet je NU dan misschien al of je heengaat? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ja gezien de aandacht wil ik misschien toch wel mee. Ik heb alleen geen kaartje nog en zit een beetje met vrije dagen... bla...bla...bla... |
|
Ik weet nog niet of ik ga maar is het echt al bijna uitverkocht dan? How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote: Zullen we samen gaan? [Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 02-11-2001 16:45] bla...bla...bla... |
|
Ehhh, samen op de fiets ofzo? How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
OK, toch maar een kaart besteld. Kennelijk is het nog niet uitverkocht. Ms kan er zelfs nog wel iemand met me meerijden vanuit Noord Holland. Maar dat is nog niet zeker. [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 11-11-2001 17:24] |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |