|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Maar Hitler had blondi ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: die kreeg hij pas in 1941 |
|
quote: Die het niet haalt bij |
|
vanaf 1941 ging het natuurlijk helemaal bergafwaarts, het schijnt dat ergens toch Russisch bloed in zn aderen had stromen. En zn drinkbak was gevuld met wodka. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: nou hartelijk dank voor het ondermijnen van mijn socratische aanpak INZICHT KOMT NIET DOOR ANTWOORDEN MAAR DOOR VRAGEN |
|
quote: hahaha mijn duitse herder begint ook steeds meer te wennen aan zn naamsverandering. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Nee, ik ondermijn je uit valse superioriteit gestarte Socratische methode. Dat is heel wat anders. Je ging er wel erg makkelijk van uit dat Elite het niet begreep en zag je kans schoon om eens even wat mensen wijzer te maken. Heel verlicht van je, hoor Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: zoals jij het stelt is het idd wel nobel van mij |
|
quote: Nobel doel door een slecht persoon of met de verkeerde intenties nageleefd, is daar geen mooi woord voor? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: weldoener? mensenvriend? filantroop? |
|
quote: Neen. Overigens vallen al die dingen ook onder wat ik bedoelde, aangezien er geen écht altruïstische daad bestaat. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: dus? per posting lijk jij nu een slechter mens te worden dan ik jij zoekt een aanleiding om je kennis te etaleren maar het leidt nergens toe |
|
quote: Hehe, ja het was wel bijzonder nutteloos. Ik probeerde alleen de dingen die jij voorstelde te rijmen met mijn post, vandaar. Ondertussen weten we dus nog niet of er mooi woord voor bestaat, mis ik in ieder geval die kennis Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: geen idee of er een woord voor bestaat maar het is iig geen zonde jouw ijdelheid wel... |
|
quote: Dat hangt ervan af. Als het de intentie van de weldoener is om aan zijn ijdelheid te voldoen komt er in ieder geval zonde bij kijken. quote: Ah, ik zie het, het is de terugkomst van onze JC. Alleen loopt hij er niet als bedelaar bij maar spreekt alleen tot ons in slecht geschreven posts op een obscuur forum. Nieuwe tijden vragen voor nieuwe strategiën, blijkt. Ik hoop dat ik snel boetedoening bij je kan komen doen want mijn ijdelheid rijst de pan uit op het moment! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: nope zo werkt het niet een goede daad blijft een goede daad quote: veel voorkomend misverstand quote: ik pas mij aan aan het medium en zo obscuur is het niet, pagerank 3 geloof ik quote: ahum om nieuwe etc. quote: dat kun je wel zeggen eerste waar je je mee bezig kunt houden: "hij die zonder zonde is etc." |
|
quote: De daad zélf wel, ja. Hetgeen er mede mee bereikt wordt misschien niet. Dit kan een vervelende discussie worden. quote: Hehe quote: Ah nee, toch meer een orakel. Ofwel: "Que?" quote: Pfft, slechte slechte taalfout, excuses daarvoor. quote: Poeh, nee, als ik daar maar bezig moet houden blijf ik.. uhm... bezig. Welke steen heb ik trouwens geworpen? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: nee hoor ik ga naar de hemel, jij niet einde discussie quote: wat was daar nou onduidelijk aan? jezus was een visser toen de mensen vissers waren ik maak rommelige postings op een forum waarop mensen rommelige postings maken pagerank is googles indeling voor populaire sites. loopt van 1 tot 10. 3 voor een nederlands forum is vrij hoog. quote: let even wat beter op quote: schandalig dat ik je daarop moet wijzen maar je stelde dat mijn posts slecht geschreven waren. normaliter een opmerking van iemand die een dscussie verloren heeft maar in al mijn goedheid probeerde ik je weer recht te trekken [Dit bericht is gewijzigd door ##**Boemba**## op 13-10-2008 23:27] |
|
quote: Oh relaxed, carte blanche voor verder wangedrag in the pocket! quote: Dat snapte ik, sorry dat ik dat meequootte quote: Dat klinkt wel vrij hoog, ja. Hangt natuurlijk nog wel wat van de berekeningsmethode af. quote: Da's wel lief van je. Je had jezelf er ook van kunnen weerhouden mij ijdel te noemen, dan was dit een stuk sneller gegaan Heeft hij die zonder zonde is na het werpen van de eerste steen eigenlijk een zonde begaan? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ha goede vraag en ja die jezus was een dondersteen met zijn strikvragen! |
|
quote: Zuiver theoretisch ook. De volledige context is toch dat er dan nooit een steen geworpen zou worden? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: idd zo jij kan met een gerust hart de nacht in! [Dit bericht is gewijzigd door ##**Boemba**## op 14-10-2008 0:03] |
|
quote: Nee, helemaal niet met een gerust hart de nacht in, de vraag blijft staan, hij is alleen niet relevant meer Wat ik nu quote was een oprechte fout of een Freudian slip? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: haha slecht beeldscherm en ik dacht nog wel dat ik het zo snel had gerepareerd |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |