IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Iets raars... Volgende pagina
NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 29-08-2001 23:59 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Hebben jullie ooit wel eens iets 'raars' meegemaakt?
Zoiets als een dejavu (hoe je het ook schrijft)?
Of dat je je lichaam wel eens hebt verlaten...


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 30-08-2001 0:43 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

neej niet echt.......ben wel een keer van de trap gelazerd in een zatte bui...maar verder..neuh


Suck my piss


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 30-08-2001 0:54 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik ben ooit (in mijn kortharige periode) 3 keer op dezelfde avond verteld dat ik enorm veel op Gijs Staverman lijk....



blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 30-08-2001 8:18 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

wat ik ooit meegemaakt heb was dat tijdens een seance vier lampen in de kamer tegelijk klapten,achteraf bleek er een kwade macht in het spel te zijn,het gebeurde tijdens glaasje draaien

[Dit bericht is gewijzigd door blacksoul666 op 31-08-2001 23:21]


welcome to hell,fuckin, hell yeah


Marty
Usericon van Marty
Posted 30-08-2001 8:36 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2001 23:59 schreef NecRomantica het volgende:
Hebben jullie ooit wel eens iets 'raars' meegemaakt?
Zoiets als een dejavu (hoe je het ook schrijft)?
Of dat je je lichaam wel eens hebt verlaten...


Heb regelmatig Deja-vu's, weet alleen nooit waar ze vandaan komen... heb ik alleen zo'n gevoel van 'hier ben ik al eens geweest', of 'dit heb ik al eens gedaan'... (meestal in situaties die zich niet 2x voordoen, zoals een vakantieplek of zo)



suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 30-08-2001 8:54 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

ehm.....ken het gevoel dat je uit je lichaam bent (meestal vlak voor ik in slaap val...het gevoel dat je lichaam al slaapt en je geest nog niet) met bijbehorend gevoel dat je er weer in sodemietert als je wakker schrikt.
Deja-vu's heb ik ook wel eens gehad.....


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


BlackAngl
You live here often?
Usericon van BlackAngl
Posted 30-08-2001 8:59 by BlackAngl Wijzig reactieProfiel van BlackAnglQuote dit berichthttp://www.blackangel.nl

Ikzelf heb heel vaak dat ik denk dat ik iets mee maak. Maar dat komt doordat ik bijna niet slaap. Doctoren hebben mij ooit eens verklaart dat dat komt doordat mijn hersens slapen terwijl ik wakker ben. Daardoor lijkt het alsof er bijvoorbeeld iemand door een deur heen loopt waar ik bij sta, terwijl dat ofcourse niet echt gebeurt. Je zou het kunnen zien als een levensechte trip.

Niet echt aan te raden btw.


In love with the terror that comes when the moon is full, and the angels have fallen in a world where dreams do come true, and pain is only a choice...


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 30-08-2001 12:18 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

ik heb nog wel eens dat ik dingen vantevoren voel aankomen, bijv.: ik stond op een middag te praten met een klant op ons kantoor, valt me ineens te binnen dat het de laatste keer is dat ik deze meneer zie (zo zonder reden, want hij zou nog een heel traject bij ons volgen), blijkt later dat hij de dag erna is overleden aan een hartstilstand...
Deja-vu's hebben we toch allemaal wel eens?


No regrets and no remorse...


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 30-08-2001 12:43 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Dejavu's heb ik inderdaad ook heel vaak ... vooral in het buitenland.

Daarnaast hebben suus en ik ook samen wel eens rare dingen ... zoals ik denk aan iets en op het moment dat ik daar aan suus een vraag over wil stellen geeft ze me het antwoord al.


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 30-08-2001 12:55 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2001 12:43 schreef Paul het volgende:
Daarnaast hebben suus en ik ook samen wel eens rare dingen ... zoals ik denk aan iets en op het moment dat ik daar aan suus een vraag over wil stellen geeft ze me het antwoord al.
Dat komt inderdaad vaak voor ja.....wel handig


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 30-08-2001 14:13 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik heb ook wel vreemde dingen meegemaakt... deja vu's, dingen aanvoelen. Niet vaak, maar zo nu en dan is er weer eens iets waarvan ik me toch even afvraag wat dat te betekenen heeft.


Dead things grow from deep inside...


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 30-08-2001 16:34 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

Ik heb regelmatig dat ik denk dat ik ergens al eens eerder ben geweest...
ik moet zeggen dat ik dat niet prettig vind.

en ik heb al een tijdje last van..hoe zal k t zeggen zodat jullie niet om me lachen.. i dunno
gewoon geesten
overal
eeuhhh kent iemand dit gevoel? want ik blijf mezelf maaar proberen te overtuigen dat het allemaal bullshit is


Ik vergiet als zeef hebben


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-08-2001 17:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Stoppen met blowen wil ook helpen ...


Vampyrella
Usericon van Vampyrella
Posted 30-08-2001 20:10 by Vampyrella Wijzig reactieProfiel van VampyrellaQuote dit bericht

vaak dan droom ik iets en een paar dagen later komt het uit wat ik gedroomd heb

verder heb ik vrij vaak een deja vu gehad
en met een vriendin die ik al meer dan 10 jaar ken voelen we heel goed dingen van elkaar aan en we hebben meestal geen woorden nodig om iets duidelijk te maken


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 30-08-2001 20:38 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Ben wel eens uit m'n lichaam gevallen, vlak voor ik echt helemaal sliep...(brrr)
Ik voel wel eens (onlogische) dingen aankomen, maar daar kom je later pas achter;
bijv. (echt bizar) ik was jaren geleden leider van een F-team (voetbal dus) en we hadden een eigen bal.
Ik had die op laten pompen door de terreinknecht en liep er mee naar buiten, en ik dacht echt toen ik die terug kreeg "die gaat ontploffen" en toen "neh, onzin".
5 minuten later sta ik bij veld 1 te kijken, hoor ik ineens een hele doffe knal en heb ik een wolk stof in m'n handen: de bal lag 3 meter verder opengereten op de grond.
(En mijn hand sliep door de klap een uur lang, au au)
Toch gaat het bij mij altijd om dingen die binnen ongeveer een kwartier gebeuren.
Ik kende wel een meisje dat zich schuldig voelde als ze weer iemands dood had gedroomd, lijkt me doodeng.

Of als een goede vriend van mij belt weet ik altijd dat hij het is (zonder nummerweergave), maar ja hij is een geestverwant dus dan moet je wel op dezelfde golflengte zitten

Deja-vu's heeft volgens mij iedereen weleens



McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 30-08-2001 20:41 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ja, deja-vu's heeft iedereen waarschijn-lijk wel eens en zijn dus eigelijk niet eens raar.
Wacht effe, dan horen ze eigenlijk ook niet eens in dit topic!


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 31-08-2001 19:58 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Ik zie 's nachts vaak dingen die er niet zijn. Of ik dan wel of niet wakker ben, weet ik niet, maar het is vaak heel bizar. Meestal schrik ik niet, maar soms zit ik van schrik zowat tegen het plafond.

Voorbeelden van dingen die ik zie:

- 2 mannen in de slaapkamer die ik niet ken;
- een meisje in een witte jurk
- vrienden van ons die rondwandelen
(deze 3 voorbeelden heb ik tegenwoordig niet meer; het meisje heb ik verzocht weg te gaan, want ik werd er onrustig van).
- een groot scheepsanker wat van mijn kledingkast afviel;
- er ontstaat een groot gat in de kast en daar komen wezentjes uitgelopen
- zwermen vliegen door de slaapkamer heen
- een dikke vogelspin die door mijn bed heen wandelt.
- grafstenen naast me
- mijn vader die naast me ligt (ewwww)

Zoals ik in een ander onderwerp wel heb verteld, geloof ik nergens in; dit is dus ook typisch een zinsbegoocheling/gezichtsbedrog/grapje van je hersenen.

Ik heb dit dus niet alleen maar thuis, maar ook als ik bij andere mensen logeer en het is ook niet zo dat ik elke nacht "dingen zie"
Bovendien: zonder bril of contactlenzen zie ik helemaal niet goed en alles wat ik dus "zie" is zo scherp als het maar kan, terwijl ik in mijn bed echt geen contactlenzen of bril opheb.


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 31-08-2001 22:04 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ik vind het inmiddels niet meer raar, maar ik weet vaak dingen die ik niet kan weten. Zoals dat ik bijvoorbeeld wist hoe de nieuwe liefde van een vriend van me heette en hoe ze dr uit zag nog voor hij dr ontmoet had. Ik heb haar tot opheden nog steeds niet ontmoet in den lijve...
Of dat ik het telefoonnummer van een klant weet zonder deze ooit eerder gesproken te hebben. Verder had ik negatieve geesten in mijn huis en praat ik soms met mijn overleden familie leden. Raar? Ach, ik geloof in het paranormale en ben dr inmiddels een beetje aan gewent.


bla...bla...bla...


Deathbard
Usericon van Deathbard
Posted 31-08-2001 22:53 by Deathbard Wijzig reactieProfiel van DeathbardQuote dit bericht

Het raarste dat ik ooit meemaakte was dat ik wakker werd en dat ik mijn lichaam niet kon bewegen...en mn ogen waren open.Het duurde maar een paar seconden maar het was een heel benauwd gevoel,omdat je net wakker bent heb je geen flauw idee wat er fucking aan de hand is....brr...weird.

DEATH


ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 01-09-2001 11:44 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

ik heb een vriend en die kan, als hij zich er op concentreerd, bepaalde dingen aanvoelen.. wanneer ze gaan gebeuren..euhhh, voorbeeldje:

aida, ik en hij stonden op een voetbalveldje, vlakbij aida's huis, zij ging ff naar de plee,
op een gegeven moment zei jurriaan, nou trekt ze door, en even lter,zei hij ook, over 5 seconden is ze er, en hij telde af, en na 7 seconden was ze er
echt superstrange
op dat soort momenten.... dan heb k weer een hoop vragen


Ik vergiet als zeef hebben


Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 01-09-2001 13:32 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

Over dat dromen die een paar dagen later uitkomen, dat heeft volges mij iedreen wel eens
ikzelf noem het een soort toekomst voorspellen

Theorie : als we dat onder de knie zouden krijgen (dat dromen over de toekomst), dan zouden we de toekomst kunnen voorspellen?


I love the smell of painted miniatures in the morning


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 01-09-2001 18:03 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

ik wou dat al mijn dromen uitkwamen.....


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 01-09-2001 18:08 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Als kind slaapwandelde ik en als ik dan wakker schrok,bleek dat ik me soms in een hachelijke situatie bevond...ben zo eens in de muurkast of in het trapgat beland.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 01-09-2001 18:38 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

dee sja vuus heb ik idd ook vaak. Wat ikook altijd wel cool vindt is da tsoms als je droomt dat je van een stoepje valt, of je verstapt, dat je die beweging ook echt maakt. Echt vaag....

Wat tegenwoordig ook steeds vaker gebeurt is dat ik precies op hetzelfde moment precies hetzelfde zeg als mijn zanger.... Ik hoop niet dat dat op eenofandere vieze onbewustszijnde manier te verklaren is...


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 01-09-2001 18:41 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 1 september 2001 13:32 schreef Aragorn het volgende:
Over dat dromen die een paar dagen later uitkomen, dat heeft volges mij iedreen wel eens
ikzelf noem het een soort toekomst voorspellen

Theorie : als we dat onder de knie zouden krijgen (dat dromen over de toekomst), dan zouden we de toekomst kunnen voorspellen?


Nee, want je kunt dingen manipuleren. En zelfs in minuten of seconden een ander besluit nemen, kan ertoe leiden dat het niet uitkomt.


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 01-09-2001 18:44 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2001 12:18 schreef Amarantha het volgende:
ik heb nog wel eens dat ik dingen vantevoren voel aankomen, bijv.: ik stond op een middag te praten met een klant op ons kantoor, valt me ineens te binnen dat het de laatste keer is dat ik deze meneer zie (zo zonder reden, want hij zou nog een heel traject bij ons volgen), blijkt later dat hij de dag erna is overleden aan een hartstilstand...



zoiets heb ik ook, alleen met allemaal van die onzinnige dingen.. als ik bijvoorbeeld een doos floppies ophaal dan weet ik dat er bijvoorbeeld 1 kapot is..

vreemd is wel, dat als ik er weer een heb gehad de vorige vergeten ben, en er ook absoluut niet meer op kan komen..
als ik de laatste opschrijf (om te onthouden) dan krijg ik ze nietmeer.


ik weet wel 1 ding.. en dat weet ik 100% zeker, dat ik vanavond bier in mijn lichaam krijg, da's ookwel vreemd trouwens


God hates us all ! God hates us all !


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen