IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Cd\'s waar je ontzettend naar uitkijkt Vorige pagina | Volgende pagina
Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 06-03-2006 19:38 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Jesu - Silver


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-03-2006 19:41 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Keep of Kalessin - Armada


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-03-2006 19:54 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2006 19:41 schreef spectre het volgende:
Keep of Kalessin - Armada

+1

Enslaved - RUUN
nieuwe Type O Negative
Satyricon - Now Diabolical


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-03-2006 20:05 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

de nieuwe van Slayer die je gewoon weer blind aan kunt schaffen natuurlijk !


Fuck the world and fuck you


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-03-2006 20:07 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik heb alleen die crust plaat van ze in de kast staan, en zelfs die luister ik nooit


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-03-2006 20:07 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Je bedoelt die punk cover cd ? dat ding Heerst !


Fuck the world and fuck you


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 06-03-2006 20:09 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Doe mij de nieuwe cannibal corpse maar.
Ik kan echt niet wachten tot dat ding uit is. Die gaat dan voorlopig niet uit de speler van mijn auto komen


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-03-2006 20:09 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Cannibal is vet ja...alleen heb ik enkel Tomb maar hehehe.


Fuck the world and fuck you


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-03-2006 20:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2006 20:07 schreef mental het volgende:
Je bedoelt die punk cover cd ? dat ding Heerst !
ja, toen vond ik het wel een aardig plaatje.. ik luister dat soort muziek nooit meer, interesseert me niet meer


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 06-03-2006 21:18 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Blut Aus Nord - MoRT
Planet AIDS/D.R.E.P. - split
nieuwe Bunkur
en nog wate andere shit


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 06-03-2006 21:35 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Ministry, Guns N Roses, Tool, Cult of Luna, Madder Mortem, Unearthly Trance, Textures, Enslaved, Novembre



Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 06-03-2006 22:04 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2006 19:54 schreef ZelThoR het volgende:
Enslaved - RUUN
Satyricon - Now Diabolical

Ik ook.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 06-03-2006 22:07 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2006 20:10 schreef spectre het volgende:
ja, toen vond ik het wel een aardig plaatje.. ik luister dat soort muziek nooit meer, interesseert me niet meer


dat laatste nummer heeft 1 van de vetste drumsounds ever!!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-03-2006 22:07 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

De nieuwe Zarathustra/Inquisition albums.


Badeend
Usericon van Badeend
Posted 06-03-2006 23:04 by Badeend Wijzig reactieProfiel van BadeendQuote dit bericht

De nieuwe van Tool...volgens toolband.com 10.000 days...maar dat geloof ik eigenlijk niet Ik geloof pas in de albumtitel als ik hem in mn handen heb *denkt terug aan "tracklists" die gereleased werden in de maanden voor Aenima *


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 08-03-2006 9:48 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Nieuwe:

Katatonia
Pain of Salvation
Anathema
Mastodon
Isis

eehm nog meer


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-03-2006 9:53 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2006 22:07 schreef jbassist het volgende:
dat laatste nummer heeft 1 van de vetste drumsounds ever!!
Ik heb het maar weer eens onder het stof vandaan gehaald


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 08-03-2006 9:55 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 9:48 schreef Tormented soul het volgende:
Nieuwe:

Katatonia
Pain of Salvation
Anathema
Mastodon
Isis

eehm nog meer


ik kijk wel uit naar die mastodon DVD eigenlijk! is die al uit?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-03-2006 9:58 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Nieuwe platen van Satyricon, Drudkh, Enslaved, Zyklon en toch ook wel de nieuwe Dissection


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-03-2006 11:11 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 9:58 schreef Burzum het volgende:
Nieuwe platen van Satyricon, Drudkh, Enslaved, Zyklon en toch ook wel de nieuwe Dissection
+1

+
Summoning
Keep of Kalessin
Mayhem


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-03-2006 11:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Nieuwe cd van Communic en de nieuwe van My Dying Bride, maar die duren nog wel een paar maanden.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 08-03-2006 12:51 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 8 maart 2006 11:29 schreef MMayo het volgende:
Nieuwe cd van Communic en de nieuwe van My Dying Bride, maar die duren nog wel een paar maanden.
Communic komt op ProgPower he

Ik kijk nergens naar uit, kom wel weer wat tegen


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-03-2006 12:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 12:51 schreef FRNK het volgende:
Communic komt op ProgPower he



Is dat zo?
Snel topic opzoeken..


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 08-03-2006 12:58 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Satyricon - Now, Diabolical en op zich ook een nieuw Dimmu Borgir album. Op één of andere manier ben ik erg benieuwd. En na enkele malen Deathcult Armageddon weer te hebben geluisterd, kom ik tot de conclusie dat dat ding best wel rost.



spectre
Usericon van spectre
Posted 08-03-2006 15:24 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Satyricon
Thorns
Keep of Kalessin
Dødheimsgard

en maar wachten godver


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen