IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Cd\'s waar je ontzettend naar uitkijkt Vorige pagina | Volgende pagina
Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 08-03-2006 15:46 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

Textures - Drawing circles


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-03-2006 15:49 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 15:46 schreef Ascension het volgende:
Textures - Drawing circles


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-03-2006 15:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

boh, die Messugah kloon?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 08-03-2006 15:56 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 15:55 schreef spectre het volgende:
boh, die Messugah kloon?


Van Meshuggah moet ik niet veel hebben. Van Textures daarentegen wel!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-03-2006 15:58 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Meshuggah invloeden?: behoorlijk.
Kloon: NEE! Qua sfeer en structuur een totaal andere band.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 08-03-2006 15:58 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 15:58 schreef NecRobert het volgende:
Meshuggah invloeden?: behoorlijk.
Kloon: NEE! Qua sfeer en structuur een totaal andere band.


Jij verdient bier.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-03-2006 15:59 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 15:58 schreef Ascension het volgende:
Jij verdient bier.
Altijd


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-03-2006 16:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

je hoeft er niet meer naar uit te kijken, ik heb hem al langs zien komen op trackers.. tenzij jullie bedoelen dat je niet wachten tot je hem kan kopen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 08-03-2006 16:03 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 16:00 schreef spectre het volgende:
je hoeft er niet meer naar uit te kijken, ik heb hem al langs zien komen op trackers.. tenzij jullie bedoelen dat je niet wachten tot je hem kan kopen.


Ik zit niet zo vaak achter internet dat ik bekend ben met een site als trackers. Ik koop hem wel gewoon origineel.

@NecRobert: komt goed, ik zie je vast wel een keer wanneer ik met Xneg naar een concert ga!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-03-2006 16:16 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2006 16:03 schreef Ascension het volgende:

@NecRobert: komt goed, ik zie je vast wel een keer wanneer ik met Xneg naar een concert ga!
Okee dan! Afgesproken.
JIJ drinkt toch wél bier he?

Doe Dennis maar even de groeten van me


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 09-03-2006 11:47 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Iets nieuws van Diareetkever



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2006 10:38 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2006 11:47 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Iets nieuws van Diareetkever
Wat een grappige en gewaagde naam.


Maar goed....;

Heresi - Infusco Ignis (Psalm I.I)
Haatstrijd - Cacodaemony
The Ruins of Beverast/Celticmoon - Split 7" Ja het is geen CD, nou en.
Kermania - Debut CD
Nehumah - Debut CD
Forgotten Woods - Nieuwe mCD (Race of Cain?)_
Abigor - Nieuwe; Gezien ze weer bij elkaar zijn lijkt het mij dat er ook weer een CD komt.
Absu - Nieuwe; Volgens mij waren er, muziekale (?), idee-en voor een laatste album.

En verder zouden een nieuwe Joyless en een nieuwe Lurker of Chalice natuurlijk erg welkom zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 28-03-2006 10:46]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2006 10:44 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

-

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 28-03-2006 10:44]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 28-03-2006 12:37 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Cruachan - The Morrigan's Call


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-03-2006 12:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Funeral rereleases .....


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-03-2006 12:54 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2006 10:38 schreef kwelgeest het volgende:
Wat een grappige en gewaagde naam.


Maar goed....;

Haatstrijd - Cacodaemony


Nou nou. Het nieuwste wat ik van hen heb liggen is Satansplaag.
Dat is nou niet echt om over naar huis te schrijven..


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2006 13:03 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2006 12:54 schreef WhiteRider het volgende:
Nou nou. Het nieuwste wat ik van hen heb liggen is Satansplaag.
Dat is nou niet echt om over naar huis te schrijven..
www.haatstrijd.com

Check de rauwe samples. En ik heb een rauwe versie van het gehele album gehoord. Dat is stukken beter dan Satansplaag; Sneller, afwisselender, beukender en wat minder simplistisch.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2006 13:19 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Nieuwe wapenfeiten van Emit, Deathgate Arckanum, Ofermod en Sigrblot zouden trouwens ook niet vervelend zijn.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-03-2006 14:12 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2006 13:03 schreef kwelgeest het volgende:
www.haatstrijd.com

Check de rauwe samples. En ik heb een rauwe versie van het gehele album gehoord. Dat is stukken beter dan Satansplaag; Sneller, afwisselender, beukender en wat minder simplistisch.

Kan het niet luisteren.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2006 14:13 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2006 14:12 schreef WhiteRider het volgende:
Kan het niet luisteren.
Gaylord!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-03-2006 14:14 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2006 14:13 schreef kwelgeest het volgende:
Gaylord!


Ad Maiorem Sathanae Gloriam doet me wel gelijk aan Countess denken trouwens.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 28-03-2006 14:15 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Nieuwe Disgorge [MEX] en de DVD van Amon Amarth. Die ga ik binnenkort maar vast even bestellen denk ik


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 28-03-2006 14:17 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2006 13:19 schreef kwelgeest het volgende:
Nieuwe wapenfeiten van Emit, Deathgate Arckanum, Ofermod en Sigrblot zouden trouwens ook niet vervelend zijn.

waar heb je het nieuws van een nieuwe sigrblot vandaan?


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2006 14:18 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2006 14:17 schreef Digerdoden het volgende:
waar heb je het nieuws van een nieuwe sigrblot vandaan?
Nergens. Ik beweer ook nergens dat ie eraan gaat komen. Sterker nog: Ik zelf betwijfel eigenlijk ten zeerste of we ooit nog wat van die band zullen horen. Ik typ slechts dat iets nieuws tof zou zijn.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 28-03-2006 14:22 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2006 14:18 schreef kwelgeest het volgende:
Nergens. Ik beweer ook nergens dat ie eraan gaat komen. Sterker nog: Ik zelf betwijfel eigenlijk ten zeerste of we ooit nog wat van die band zullen horen. Ik typ slechts dat iets nieuws tof zou zijn.

Ok! Ik zit ook wel te wachten op nieuw materiaal van ze. Blodsband is een supergave cd!


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen