IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Cd\'s waar je ontzettend naar uitkijkt Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-11-2003 14:43 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2003 13:52 schreef ghoulliette het volgende:
ik keek heel erg uit naar de release van de mastodon digipack met dvd, maar die heb ik nu, dus daar hoef ik niet meer naar uit te kijken
Daar staat toch ook de Thin Lizzy cover "Emerald" op???
Die was live echt overweldigend goed!!!
Dus die DIGI moet ik hebbe hebbe


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-11-2003 14:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja emerald staat erop.

de dvd is geen rock in rio kwaliteit, maar wel erg leuk om te zien.


codex4
Usericon van codex4
Posted 11-11-2003 18:33 by codex4 Wijzig reactieProfiel van codex4Quote dit berichthttp://www.gardenofexile.com

Die DVD is idd niet van overweldigende kwaliteit maar zeker de moeite waard! ook vind ik de verpakking (dikke digi pack) erg mooi.



windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 21-11-2003 17:33 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

De nieuwe Fear Factory die er zit aan te komen.
Dit komt van Olde Wolbers:

"No watered down songs, no stripped parts...blah blah blah...Just brutal Fear Factory!!!! Raymond has especially pushed the bar in Metal drumming to the next level!!!! The drums on this record make Demanufacture for beginners!!!! LOL....

...I played all the guitars and bass on the album and we will start rehearsing with Byron Strout (Strapping Young Lad) on bass guitar in December. He will be our bass player for FF. I feel Byron has the perfect mentality for FF and he's a cool motherfucker!!!!"

Vet! Heel vet!!!


mvg wk10


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-11-2003 17:35 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Klinkt veelbelovent, misschien ga ik het downloaden ook


"This one is older than shit, heavier than time!"


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 21-11-2003 17:37 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 21 november 2003 17:35 schreef 0Tolerence het volgende:
Klinkt veelbelovent, misschien ga ik het downloaden ook

Pffft... als ie echt beter word dan Demanufacture heb ik er best wel wat geld voor over.


mvg wk10


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 01-01-2004 22:00 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

De nieuwe EXODUS, maar die heb ik al en om Hans (Enforcer) even te quoten:
quote:
wat een killer CD ik hoop dat ze snel weer op tour komen! ik vind het met fabulous disater en Bonded by blood de beste Exodus ever!
En daar ben ik het 200% mee eens!

O, en er komen natuurlijk veel meer goede Thrash-platen uit volgend jaar! 2004 wordt HEERSCH!


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 02-01-2004 22:24 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

De volgende Porcupine Tree, dat lijkt me wel wat...
De volgende van The Wounded.
En Bat out of Hell 3.


En mijn eigen demo, maar daar wacht nu al zolang op dat ik die waarschijnlijk maar zelf opneem



' '
Usericon van ' '
Posted 02-01-2004 22:31 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Void of Silence - Human Antithesis


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 02-01-2004 22:35 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

de nieuwe van esoteric en krohm


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-01-2004 22:36 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

De nieuwe van Jamai.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 02-01-2004 22:37 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

De nieuwe van Cadaveria, en van Sirenia. De volgende van Nightwish.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 02-01-2004 22:39 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2004 22:36 schreef Chelman het volgende:
De nieuwe van Jamai.


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-01-2004 22:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2004 22:39 schreef DaVinz het volgende:



En de nieuwe van Jim.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 02-01-2004 22:58 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2004 22:57 schreef Chelman het volgende:
En de nieuwe van Jim.
dikke lul


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-01-2004 23:02 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2004 22:58 schreef DaVinz het volgende:
dikke lul


drie bier


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Zagga
Usericon van Zagga
Posted 03-01-2004 14:45 by Zagga Wijzig reactieProfiel van ZaggaQuote dit berichthttp://www.midian.nl

An Elixer of Excistence - Sirenia

Verder naar de nieuwe van Nightwish, maar dat zal nog wel even duren denk ik.


Farewell, O twice beloved! A Turin Turambar turun ambartanen: master of doom by doom mastered! O happy to be dead! http://www.midian.nl


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 03-01-2004 14:48 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Nieuwe cd/dvd van de laatste tour van Iron Maiden


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


invictis
Usericon van invictis
Posted 03-01-2004 14:49 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

Nieuwe Infernal majesty en Bal Sagoth

oh ja en nieuwe Memorial


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 03-01-2004 19:14 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2004 14:48 schreef Metallica-Freak het volgende:
Nieuwe cd/dvd van de laatste tour van Iron Maiden

Bij Metal Mania in Nijverdal ligt er een van het concert in Frankrijk. Volgens mij uitgegeven door de fanclub voor de Fransen natuurlijk.



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-01-2004 19:16 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2004 14:49 schreef invictis het volgende:
Nieuwe Infernal majesty en Bal Sagoth

oh ja en nieuwe Memorial


Bal-Sagoth speelt op Wacken!!!

Blij, blij, blij!!!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Orion
Usericon van Orion
Posted 03-01-2004 19:17 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Deicide - Scars Of The Crucifix
nieuwe Kreator!
Exodus - tempo of the damned *heb de promo al gedownload en hijs nu voor mij al een klasieker.
Nieuwe Fear Factory


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 03-01-2004 19:23 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

Ik kijk wel uit naar de nieuwe In Flames


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 03-01-2004 19:38 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

De nieuwe van Rammstein natuurlijk!! (zomer 2004)

En ja...
Ook wel een beetje de nieuwe Memorial! Begin 2004!!


"Sehnsucht"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-01-2004 20:04 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

De nieuwe Deicide!!!

De laatste 2 albums vond ik behoorlijk tegenvallen, de MP3 die ik van hun nieuwe infernale werkje heb gedownload klonk echter weer behoorlijk Legion-iaans


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen