IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Cd\'s waar je ontzettend naar uitkijkt Vorige pagina | Volgende pagina
lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 24-10-2003 22:57 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

bijna vergeten:

Masterplan 2


no text supplied


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-10-2003 22:57 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

nieuwe Suffocation
nieuwe Cryptopsy

Deze 2 sowiezo


"This one is older than shit, heavier than time!"


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 24-10-2003 23:00 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

en nu de laatste
De demo van Wapenspraak en Drinkgelag, zal ook dik in orde zijn


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-10-2003 1:20 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Control Denied - When man and machine collide


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 25-10-2003 1:26 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ja gaat dat ding ooit nog komen?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 25-10-2003 9:34 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

de nieuwe Iconoclasm


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2003 9:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

nieuwe Hatebreed ...
nieuwe Ringworm ...
nieuwe Integrity


verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 25-10-2003 9:56 by verwoesting Wijzig reactieProfiel van verwoestingQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

fukk II, Sadistik Exekution


Furious black death metal http://www.sammath.nl


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-10-2003 11:56 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2003 20:14 schreef Myth of Fury het volgende:
Kruising tussen Arcturus en Cynic
Klinkt idd interessant.


quote:
Op 24 oktober 2003 20:17 schreef NecRobert het volgende:
Tsja volgens Aardschok is het weer een kruising tussen Madder Mortem, Cirrha Niva, After Forever, Meshuggah en Black Sabbath dus....

Oftewel een vreemde soort Gothic denk ik.


Zeg maar gewoon een kruising tussen Madder Mortem en Cirrha Niva.

Als ik het moet omschrijven, zeg ik progressive metal met veelal vrouwelijke vocalen. Daarom dat ik zelf ook aan een band als Arabesque moet denken.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 06-11-2003 11:08 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

de nieuwe Xasthur en Lunar Aurora releases


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 06-11-2003 11:11 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Galgeras - "Booswichterij"


Dat wordt de meest geniale black metal plaat die ooit in Nederland is verschenen...

Heb nu wat traxxx gehoord in de studio en het klinkt echt bruut....


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 06-11-2003 11:11 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

De full cd van Aes Dana, koop ik overmorgen
De demo van Wapenspraak en Drinkgelag


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 06-11-2003 11:12 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2003 9:49 schreef Jenje het volgende:
nieuwe Hatebreed ...
nieuwe Ringworm ...
nieuwe Integrity



ik heb die ringworm / terror split 7"... het materiaal van Ringworm valt me behoorlijk tegen... die oude shit van ze is echt wel vet... maar dat materiaal op de split vin ik neit zo...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 06-11-2003 11:13 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

die galgeras ben ik idd ook benieuwd naar, verder:
armagedda - only true believers (wanneer komt die kut bestelling nou binnen )
lugubre - hoe ie gaan heten mag
falkenbach - weet ik naam ook nie
cruachan - pagan


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 06-11-2003 11:13 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2003 11:11 schreef beli mawr het volgende:
De full cd van Aes Dana, koop ik overmorgen
De demo van Wapenspraak en Drinkgelag
lijken mij ook interessant ja


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 06-11-2003 11:14 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

die van W&D.. daar ben ik ook zeer benieuwt naar... hopelijk issie er overmorgen...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-11-2003 11:17 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2003 11:08 schreef Wolveken het volgende:
de nieuwe Xasthur en Lunar Aurora releases
Ja, die Lunar Aurora is volgens de band alweer uitgesteld.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 06-11-2003 11:21 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 6 november 2003 11:14 schreef irritante klootzak het volgende:
die van W&D.. daar ben ik ook zeer benieuwt naar... hopelijk issie er overmorgen...



Normaal zou ie moeten verkrijgbaar zijn. Gisteren het skoon artwork aanschouwd.(Hoewel ze niet op een vollemaanlabel zitten, hebben ze echter ook enkele onverwachte vertragingen moeten ondergaan)


Je kan me de bout hachelen!


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 06-11-2003 11:24 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2003 11:17 schreef NecRobert het volgende:
Ja, die Lunar Aurora is volgens de band alweer uitgesteld.


Ja, het zit hen niet bepaald mee op labelvlak. Maar Elixir of Sorrow zou op 1 dec verschijnen. Hopelijk is er een beetje makkelijk aan te geraken.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


campske666
Usericon van campske666
Posted 06-11-2003 11:25 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

- Nieuwe falkenbach
- Schijnt dat er een nieuwe van primal fear gaat komen in 2004
- de nieuwe van Priest met Halford
- De nieuwe van finntroll gaat ook wel heersen lijkt me zo


Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 06-11-2003 11:27 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

Nieuwe Skyclad


Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)


hammer
Usericon van hammer
Posted 06-11-2003 11:36 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

de nieuwe pre-mortem!



Ebullition
Usericon van Ebullition
Posted 06-11-2003 11:44 by Ebullition Wijzig reactieProfiel van EbullitionQuote dit berichthttp://www.metalprovider.com/ved_buens_ende

Apoptygma Berzerk - Unicorn singles
Converter - exit ritual
DHG - nieuwe album
Grenjar / Vantro - split
Lunar Aurora - Elixer of Sorrow
Lunar Aurora / Paysage d'Hiver - split lp *
Zweizz - Black Necrotic Obfuscation 7"ep
v/a - Mörkeskye Magazine compilatie CD van november met exclusieve tracks van Lunar Aurora & Manes.

* Eternity Records verwacht dat deze LP voor het einde van het jaar uitgebracht zal zijn.


~ We are a virus with shoes


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-11-2003 11:57 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2003 11:24 schreef Wolveken het volgende:
Ja, het zit hen niet bepaald mee op labelvlak. Maar Elixir of Sorrow zou op 1 dec verschijnen. Hopelijk is er een beetje makkelijk aan te geraken.
Ah! Da's goed nieuws!
Hij zou eerst pas volgend jaar verschijnen, maar het wordt nu toch nog 1 december dit jaar!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 06-11-2003 12:02 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2003 11:36 schreef hammer het volgende:
de nieuwe pre-mortem!
Inderdaad!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen