IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Ik heb net deze film gezien (deel 5) Vorige pagina | Volgende pagina
maniacM
Usericon van maniacM
Posted 24-01-2004 20:10 by maniacM Profiel van maniacM

Ik heb afgelopen vrijdag 'The last Samurai' gezien. Tja, wat zal ik er eens over zeggen... Het was weer zo'n typische 'amerika heeft een held nodig' film, waarbij de held dit keer gevonden wordt in Tom Cruise, die de eer van de samurai redt. Op zich zit de film goed in elkaar, hij loopt lekker, trekt de aandacht, mooi verhaal, maar het is een bekend concept. Het einde is gewoon te erg. De samurai worden met hyper moderne machine geweren ten gronde gebracht... behalve natuurlijk Tom Cruise. Hoezo onrealistisch en voorspelbaar. Bovendien krijgen de mensen een geidealiseerd en romantisch beeld (en dus verkeerd beeld) van de samurai voorgeschoteld.
Maar goed, om kort te gaan: leuke film, maar meer ook niet.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 24-01-2004 20:32 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Dank je wel.
*SCHRAP*


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 24-01-2004 22:13 by goblinjester Profiel van goblinjester

Ik heb daarnet denk ik in jullie ogen wel een kwaliteit film gezien: Fallen ( 8!!! vet spannend )


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 25-01-2004 16:16 by Triple-Dan Profiel van Triple-Danhttp://www.danielclassen.nl

Ik heb net naar de dvd van Slipknot "Disasterpieces" gekeken....... HEERSCH !!!!




Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 25-01-2004 16:53 by Shredhead Profiel van Shredhead

quote:
Op 25 januari 2004 16:16 schreef Triple-Dan het volgende:
Ik heb net naar de dvd van Slipknot "Disasterpieces" gekeken....... HEERSCH !!!!





helemaal eens!!


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 25-01-2004 17:00 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

the conspiracy...
damn vaaag....
het is de verfilming van een vergadering door Duitse staatslieden over wat te doet met de joden in europa die geheim heeft plaatsgevonden...later zijn er toch nog papieren van gevonden en daarop is die film min of meer gebaseerd....


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 25-01-2004 18:37 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Verval & ik:

Net Demons 2 gekeken en we gaan nu Ichi The Killer kijken.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-01-2004 18:39 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

gister Whishmaster gezien, volgens mij was het stiekem een komedie


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-01-2004 22:31 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 24 januari 2004 20:10 schreef maniacM het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag 'The last Samurai' gezien. Tja, wat zal ik er eens over zeggen... Het was weer zo'n typische 'amerika heeft een held nodig' film, waarbij de held dit keer gevonden wordt in Tom Cruise, die de eer van de samurai redt. Op zich zit de film goed in elkaar, hij loopt lekker, trekt de aandacht, mooi verhaal, maar het is een bekend concept. Het einde is gewoon te erg. De samurai worden met hyper moderne machine geweren ten gronde gebracht... behalve natuurlijk Tom Cruise. Hoezo onrealistisch en voorspelbaar. Bovendien krijgen de mensen een geidealiseerd en romantisch beeld (en dus verkeerd beeld) van de samurai voorgeschoteld.
Maar goed, om kort te gaan: leuke film, maar meer ook niet.


mja, vind ik dus niet. Zeker niet geromantiseerd, als je ziet hoe ze afgemaakt worden. Daar is weinig romatisch aan, prima film mag ik wel zeggen.

Net Secondhand Lions gekeken, echt zo'n familiefilm met een wat ongeloofwaardig plot, verder niet geheel onaardig


"This one is older than shit, heavier than time!"


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 25-01-2004 23:41 by Borgia Profiel van Borgia

Hmm..tis geen film maar wel de DVD versie van het concert van Roger Waters in Berlijn vlak voor de val van de Berlijnse muur. De hele "The Wall" werd opgevoerd. Echt van alles werd er uit de kast getrokken, van allerlei bekende musici tot en met een complete Russische drumband. Vette aanrader als je van Pink floyd houdt.


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-01-2004 4:24 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 januari 2004 21:29 schreef hellbanger het volgende:
zijn maar een paar echte films(in mijn ogen)
1: reservoir dogs(+pulp fiction(ja een echte qeuntin tarantino gek))
2: scarface
3: the godfather

owjah shrek mag ook niet ontbreken


Ik zou zeggen; ga eens wat meer films kijken.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-01-2004 4:25 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 januari 2004 11:31 schreef Gunman het volgende:
Hmm, die derde heeft nog wel wat.
...


Wat dan?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 26-01-2004 8:51 by FireFox Profiel van FireFox

Gisteravond Memento eindelijk gezien en The cube II


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 26-01-2004 12:41 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

van t weekend:
Hans Teeuwen - Hard & Zielig en Met Een Breierdeck
Evil Dead 1 + wat extra's van de dvd
Shrek
Princess Mononoke ("zou het vervolg Princess Stereonoke gaan heten?")


Zenial


Zagga
Usericon van Zagga
Posted 26-01-2004 13:08 by Zagga Profiel van Zaggahttp://www.midian.nl

Vanochtend Underworld gezien.

Opzich wel cool! verhaal word tegen het eind ineens best wel goed! alleen zijn die vampieren wel slecht, er word niet eens een onschuldig slachtoffer leegedronken ofzo, en slapen hoeft ookal niet, want het is altijd nacht (lijkt het wel). Kheb laatst weer Interview with the Vampire gekeken en een boek van Anne Rice gelezen, en daar vind ik dingen over vampieren toch een stuk mooier verteld (met vooral de bloedlust en de moeite van euwig leven)

maargoed, Underworld is wel kewl! en de hoofdrolspeelster is zeker niet verkeerd


Farewell, O twice beloved! A Turin Turambar turun ambartanen: master of doom by doom mastered! O happy to be dead! http://www.midian.nl


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-01-2004 13:18 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

een soort A-team versus Vampieren dus?


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 26-01-2004 13:26 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 26 januari 2004 13:18 schreef ghoulliette het volgende:
een soort A-team versus Vampieren dus?

Die werden in een schuurtje opgesloten en wisten van een grasmaaier een machinegeweer te maken.
Volgens mij niet effectief tegen vampieren...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-01-2004 13:28 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 26 januari 2004 13:26 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Die werden in een schuurtje opgesloten en wisten van een grasmaaier een machinegeweer te maken.
Volgens mij niet effectief tegen vampieren...

die doodde ook nooit onschuldigen mensen

edit: jij zit meer aan een McGyver versus vampieren te denken

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 26-01-2004 13:28]


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 26-01-2004 13:42 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 26 januari 2004 13:28 schreef ghoulliette het volgende:
die doodde ook nooit onschuldigen mensen

Ze hebben nog nooit iemand gedood. Dus die beschuldiging dat ze wel een moord hadden gepleegd (en daarom gezocht werden), was echt vals! Jemig, wat een openbaring voor mij na al die jaren... Godver, hoe heb ik ook ooit mijn tijd aan die serie kunnen verspillen...
quote:

edit: jij zit meer aan een McGyver versus vampieren te denken

Kan me weinig meer van hem herinneren. Is er eigenlijk nog een leuke site over hem/de serie?


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 26-01-2004 13:49 by Borgia Profiel van Borgia

Vanavond Pirates of the Carebean kijken bij een kameraad vamme en dat onder het genot van de nodige grimbergjes


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 26-01-2004 13:50 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

quote:
Op 26 januari 2004 13:49 schreef Borgia II het volgende:
Vanavond Pirates of the Carebean kijken bij een kameraad vamme en dat onder het genot van de nodige grimbergjes


hmmm goed plan kan hem zo ook wel eens weer uit de kast pakken



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-01-2004 13:52 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 26 januari 2004 13:49 schreef Borgia II het volgende:
Vanavond Pirates of the Carebean kijken bij een kameraad vamme en dat onder het genot van de nodige grimbergjes

Carebean koffie?
je blijft wel bezig he vandaag


edit: het is Pirates of the Caribbean
en het is cafeïne en niet cafaine

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 26-01-2004 13:58]


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 26-01-2004 13:52 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

quote:
Op 26 januari 2004 12:41 schreef Zenial het volgende:
Princess Mononoke

Die is naar het schijnt wel goed.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 26-01-2004 15:53 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 26 januari 2004 13:52 schreef DarknessThere het volgende:
Die is naar het schijnt wel goed.
Dat is naar het schijnt een understatement


I'm not being rude. You're just insignificant.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 26-01-2004 15:55 by DaVinz Profiel van DaVinz

hoe is de film underground?

//edit: *kuch* underworld dus

[Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 26-01-2004 16:08]


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen