IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Ik heb net deze film gezien (deel 5) Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-02-2004 23:29 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 februari 2004 22:15 schreef Spirit In Black het volgende:
...heb deze week CYPHER gekeken is van dezelfde maker als CUBE, ook deze is weer verassend en behoorlijk maf ejn lekker kil.......voor mensen die weirde sci-fi waarderen!


cool dus hij is al te huur

quote:
Op 1 februari 2004 22:25 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Ik heb het hoesje er net bij gepakt, dit zijn de extra's:
- 72 minuten documantaire (dus niet 45)
- Interviews
- Deleted Scene's + Alternate Footages

en nog wel meer


Hmm en die dvd kost hoeveel?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-02-2004 23:30]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 01-02-2004 23:33 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

gisteren lotr3 in de bios gezien, pilsje erbij, sjekkie. ja, de bioscoop in veenendaal ruled wat dat betreft.

maarre, ik ben blij dat ik 'em toch nog in de bioscoop heb gezien. geen film voor thuis met het home-entertainment setje.

wel een beetje raar einde. niet echt conform boek. maar goed, wel een schitterend gemaakte film.
wie had dat ooit gedacht van peter jackson (oa braindead).


Oud Vuil.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-02-2004 23:34 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 februari 2004 23:33 schreef webblaster wim het volgende:
...wie had dat ooit gedacht van peter jackson (oa braindead).


Toen ik Bad Taste voor het eerst zag wist ik het al


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 01-02-2004 23:39 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Net Hero (Ying xiong) gekeken, een japanse film met Jet-Li, da's wel wat andere koek dan zijn hollywood films, voornamelijk een stuk beter



Orion
Usericon van Orion
Posted 01-02-2004 23:51 by Orion Profiel van Orion

braindead


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 01-02-2004 23:54 by Immortella Profiel van Immortella

Gisteravond Freddy vs. Jason gekeken, gave film! Heb erg moeten lachen, wat een foute (en juist daardoor weer goed!) horror!!
En we hadden extra geluidseffecten erbij, door de wind op 'n flat vier hoog (Daardoor schrok ik soms wel erg als er weer wat omviel buiten )..


..."Hate can only create more hate"...


Orion
Usericon van Orion
Posted 01-02-2004 23:55 by Orion Profiel van Orion

haha aaaaaaahhhhhhhhh .......


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 02-02-2004 0:23 by Fedaykin Profiel van Fedaykin

Elephant, gebaseerd op de Columbine Highschool shootings. Goede film Mooi gefilmd ook.


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


invictis
Usericon van invictis
Posted 02-02-2004 0:25 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 1 februari 2004 23:54 schreef Immortella het volgende:
Gisteravond Freddy vs. Jason gekeken, gave film! Heb erg moeten lachen, wat een foute (en juist daardoor weer goed!) horror!!
En we hadden extra geluidseffecten erbij, door de wind op 'n flat vier hoog (Daardoor schrok ik soms wel erg als er weer wat omviel buiten )..




was zeker cool, geluidseffecten zijn er nog steeds, waait weer verschrikkelijk hard hier


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 02-02-2004 8:15 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 1 februari 2004 23:29 schreef Mutilator het volgende:
Hmm en die dvd kost hoeveel?

Weet ik niet meer precies, had hem op vakantie in Engeland gekocht. (Dus ik heb ook geen ondertiteling )

[Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 02-02-2004 8:16]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-02-2004 8:19 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 1 februari 2004 17:22 schreef DarknessThere het volgende:
Hmm.. kijk, ik zeg toch dat ik het origineel niet gezien heb. Het kan best zijn dat Wrong Turn een kloon is van de originele TCM, dat weet ik niet, maar als dat zo is, dan kan de originele TCM niet goed zijn... TCM (2003) is gewoon een kopie van Wrong Turn, hadden ze gewoon Wrong Turn 2 kunnen noemen...


TCM2003 is een (gefaalde) remake.

Wrong Turn is een film die gewoon iets sneller in elkaar geflansd is toen bekend werd dat er een TCM remake aankwam. Daardoor kwam het eerder uit. Wrong Turn is de ripoff en niet andersom. TCM2003 is een zaad film, ik ben na een half uur uit de bios weggelopen om mijn herinnering aan de klassieker niet verder aan te tasten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-02-2004 11:31 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 2 februari 2004 8:19 schreef Chelman het volgende:
TCM2003 is een (gefaalde) remake.

Wrong Turn is een film die gewoon iets sneller in elkaar geflansd is toen bekend werd dat er een TCM remake aankwam. Daardoor kwam het eerder uit. Wrong Turn is de ripoff en niet andersom. TCM2003 is een zaad film, ik ben na een half uur uit de bios weggelopen om mijn herinnering aan de klassieker niet verder aan te tasten.


Vind ik dus niet, hij is zelfs superieur in zo goed als elk opzicht. Er was een groter budget, hij is door dezelfde gaste geregiseerd en hij is zelfs iets uitgebreid t.o.v. het origineel. Er was toen namelijk geldgebrek om het proper af te maken.


"This one is older than shit, heavier than time!"


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 02-02-2004 11:47 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

Tja. Dan zal ik het cru stellen. Als TCM 2003 de orginele bedoeling was geweest voor TCM, dan was TCM gewoon ongelooflijk jut geweest.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-02-2004 11:49 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Gisteravond Pi gekeken. Erg leuke film met erg foute personages.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-02-2004 11:49 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 februari 2004 11:47 schreef DarknessThere het volgende:
Tja. Dan zal ik het cru stellen. Als TCM 2003 de orginele bedoeling was geweest voor TCM, dan was TCM gewoon ongelooflijk jut geweest.


Leuke van TCM is dat alles daar 'off-screen' gebeurde en dat er nagenoeg geen geweld in voorkwam. De makers zijn geslaagd in het maken van een goede horror omdat er nog steeds mensen rondlopen dat TCM vol met spuitende ledematen was. TCM2003 is wat directer en daardoor zwakker.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 03-02-2004 18:05 by metal blade Profiel van metal blade

Death Wish 4!
Oh yeah!


Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 04-02-2004 9:32 by Spearhead Profiel van Spearheadhttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

Evil Dead 2 - Dead by Dawn



goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 04-02-2004 9:47 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 4 februari 2004 9:32 schreef Spearhead het volgende:
Evil Dead 2 - Dead by Dawn


Die moet ik ook nog steeds zien. Ik heb Evil Dead 1 en 2 al 4 jaar hier ingepakt liggen.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 04-02-2004 9:47 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Story Of Ricky


Iedereen heeft recht op mijn mening.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 04-02-2004 9:57 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

Vrijdag had ik Bruce almighty gekeken.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 04-02-2004 10:04 by cerridwen Profiel van cerridwen

gister rose red van stephen king gezien, was wel mooie film... erg mooi gemaakt (dat huis enzo... super )
en daarna nog the calling... beetje fout... voor de mensen die vaker horror/thriller films kijken is hij erg voorspelbaar, er gebeuren dingen die in de meeste horrorfilms gebeuren.


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 04-02-2004 10:05 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik heb gisteren little Nicky op tv gekeken. (Ja, ja, heel fout.)


Iedereen heeft recht op mijn mening.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 04-02-2004 10:06 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 4 februari 2004 9:57 schreef arrebar het volgende:
Vrijdag had ik Bruce almighty gekeken.
Valt tegen he? De leukste stukjes waren al te zien op de reclame. Vond ik dan.


Subtiel kamerolifantje


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 04-02-2004 23:24 by Rensykdom Profiel van Rensykdomhttp://rensyk.hyves.nl/

nu deze aan het kijken :



boondock saint heerschende film


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-02-2004 0:03 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Net gekeken. Vond hem erg gewelddadig, bah. Wát een ontzettend nare film.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen