IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Ik heb net deze film gezien (deel 5) Vorige pagina | Volgende pagina
stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 30-01-2004 20:42 by stigma Profiel van stigma

Ja dus?


Subtiel kamerolifantje


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 30-01-2004 20:45 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

quote:
Op 30 januari 2004 20:42 schreef stigma het volgende:
Ja dus?


wat is het verhaal dan zn broertje neergeschoten en hij mold zo veel mogelijk nigga's
lijkt me iig zeer onwaarschijnlijk



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-01-2004 22:43 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 30 januari 2004 20:40 schreef Matthijz Filth het volgende:
ja maar als ie weer rascistisch wordt wat dan krijg je dan een hele film met zwarten die met hun bakkes op een stoeprand worden gelegd
gaaf toch


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 30-01-2004 22:55 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Brain Dead /Dead Alive
Deze behoeft geen introductie


"This one is older than shit, heavier than time!"


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 30-01-2004 22:56 by Borgia Profiel van Borgia

Net een halvegare steven seegal film..saaie verhaallijn, voorspelbaar van begon tot het einde en de dialogen zijn van zeldzaam laag gehalte. Al zijn de meppen van dhr Steven wel leuk om te zien


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 30-01-2004 22:58 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Seagal is echt een badass, hehe. Kutfilms, maar grappig om de vechtscenes te zien.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-01-2004 22:58 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

De wereld van sophie.. iemand in mijn klas zei dat Plato lekker was.. not!
_N9VQ7H0CYJ:www.math.technion.ac.il/~rl/pics/plato.jpg" class="forumImage" alt="" border="0"/>


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 01-02-2004 15:03 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

The Rocky Horror Picture show.

Best wel grappig die film.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 01-02-2004 15:20 by BARABAS Profiel van BARABAS

Vacuuming completely nude in Paradise van die gast die trainspotting ook heeft gedaan (Danny Boyle)


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Orion
Usericon van Orion
Posted 01-02-2004 16:41 by Orion Profiel van Orion

LOTR 3


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 01-02-2004 16:48 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Disco Pigs, gaaf iers filmpje


Zenial


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 01-02-2004 17:16 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

The Texas Chainsaw Massacre (2003): Man o man, wat kan ik zeggen. Zo'n zeikfilm. Heb het origineel nog niet gezien, maar ik heb me laten vertellen dat die veel veel beter is. Ik hoop het. Deze film is gewoon een kloon van 'Wrong Turn' en nog een andere zooi films. Hier zat nu eens niets origineel in.. Een Blair Witch spoof, brekende nagels, potten met vingers en ogen in... en dan die fucking scenes in die vleesfabriek.. Walgelijk gewoon, en dan nog niet eens het goeie walgelijk...

Killing Zoe: Ik had er meer van verwacht. In het begin gaat het nog, maar halverwege valt de film echt wel stil... Pas de laatste tien minuten word het weer echt interessant, maar het plot was veel te voorspelbaar... Deze film is een poging om Tarantino (Ik weet het, hij heeft em geproduced, maar niet geregiseerd, he) te evenaren, en op zich is het een leuke poging, maar het mist toch wel zo ongelooflijk veel... Anders wel een mooi meisje, die Zoe.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 01-02-2004 17:18 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 1 februari 2004 17:16 schreef DarknessThere het volgende:
The Texas Chainsaw Massacre (2003): Man o man, wat kan ik zeggen. Zo'n zeikfilm. Heb het origineel nog niet gezien, maar ik heb me laten vertellen dat die veel veel beter is. Ik hoop het. Deze film is gewoon een kloon van 'Wrong Turn' en nog een andere zooi films. Hier zat nu eens niets origineel in.. Een Blair Witch spoof, brekende nagels, potten met vingers en ogen in... en dan die fucking scenes in die vleesfabriek.. Walgelijk gewoon, en dan nog niet eens het goeie walgelijk...



Een kloon van Wrong Turn? Ik heb een keer een trailer van Wrong Turn gezien, en dat vond ik juist lijken op een Texas Chainsaw kloon.. dacht zelfs eerst dat het TCM was. De orginele Texas Chainsaw massacre heerst, heb special edition ervan op dvd


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 01-02-2004 17:22 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

Hmm.. kijk, ik zeg toch dat ik het origineel niet gezien heb. Het kan best zijn dat Wrong Turn een kloon is van de originele TCM, dat weet ik niet, maar als dat zo is, dan kan de originele TCM niet goed zijn... TCM (2003) is gewoon een kopie van Wrong Turn, hadden ze gewoon Wrong Turn 2 kunnen noemen...


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 01-02-2004 17:22 by Pandora Profiel van Pandora

Ik vond wrong turn al zo een verschikkelijk slechte en voorspelbare film.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-02-2004 17:25 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 februari 2004 17:18 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
... De orginele Texas Chainsaw massacre heerst, heb special edition ervan op dvd


Wat is er zo special aan die edition?

Zelf net gezien; Vanilla sky; zo'n mindfuck film weetjewel


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 01-02-2004 18:12 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 1 februari 2004 17:25 schreef Mutilator het volgende:
Wat is er zo special aan die edition?


Zitten een 45 minuten durende documantaire bij, enkele trailers, zowel van de originele als remakes en nog wat meer.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-02-2004 18:17 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 februari 2004 18:12 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Zitten een 45 minuten durende documantaire bij, enkele trailers, zowel van de originele als remakes en nog wat meer.


Geen geditchte extra gory scenes? jammer...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 01-02-2004 18:28 by Rammsteiner Profiel van Rammsteinerhttp://crazyrikky.hyves.nl/

The Green mile!!!

Erg goed!
Tranen over mn wangen


"Sehnsucht"


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 01-02-2004 18:41 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

Yup. Da's echt wel een heel goeie film... emotioneel...


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-02-2004 22:15 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 1 februari 2004 18:41 schreef DarknessThere het volgende:
Yup. Da's echt wel een heel goeie film... emotioneel...
, snif, snif,..........................nee geintje wel een goeie film hoor......heb deze week CYPHER gekeken is van dezelfde maker als CUBE, ook deze is weer verassend en behoorlijk maf ejn lekker kil.......voor mensen die weirde sci-fi waarderen!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-02-2004 22:20 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Ik heb onlangs Full Metal Yakuza gezien. Nou.....


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 01-02-2004 22:22 by elessar Profiel van elessarhttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 1 februari 2004 22:15 schreef Spirit In Black het volgende:
heb deze week CYPHER gekeken is van dezelfde maker als CUBE, ook deze is weer verassend en behoorlijk maf ejn lekker kil.......voor mensen die weirde sci-fi waarderen!


*noteert*



Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 01-02-2004 22:25 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

quote:
Op 1 februari 2004 18:17 schreef Mutilator het volgende:
Geen geditchte extra gory scenes? jammer...

Ik heb het hoesje er net bij gepakt, dit zijn de extra's:
- 72 minuten documantaire (dus niet 45)
- Interviews
- Deleted Scene's + Alternate Footages

en nog wel meer


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 01-02-2004 22:38 by Shredhead Profiel van Shredhead

25th hour, best wel gaaf


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen